Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 3:21 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2009 12:28 pm 

Geregistreerd: zo 20 apr 2008 3:40 pm
Berichten: 22
ok. ik hoop dat dat de verklaring is. Was ik niet van op de hoogte. Gelukkig werkte ze gisteren wel bij Argenta en de Rabo (qua overschrijvingen dan)

Ik ga het in de gaten houden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 mei 2009 4:22 pm 
Stuiver

Geregistreerd: za 19 jan 2008 9:35 pm
Berichten: 54
Het is imo sowieso niet handig om spaargelden rond de feestdagen over te maken. Kost je alleen maar rentedagen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 02 mei 2009 9:46 pm 

Geregistreerd: di 04 nov 2008 12:38 pm
Berichten: 9
Oh, dus jij laat het die dagen renteloos op je betaalrekening staan?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2009 3:15 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: di 14 apr 2009 9:11 pm
Berichten: 249
Woonplaats: Noord-Brabant
Heb aan MY gevraagd hoe lang het overschrijven van de MY rekening naar je tegenrekening nu duurt.
Werd daarover teruggebelt, was helaas zelf niet thuis, dus heb zelf niks kunnen vragen, maar als je voor 14.30 overboekt,zou het diezelfde dag nog bijgeschreven moeten zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2009 10:09 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 29 okt 2007 10:11 pm
Berichten: 331
Woonplaats: emmeloord
Jet schreef:
Heb aan MY gevraagd hoe lang het overschrijven van de MY rekening naar je tegenrekening nu duurt.


Mijn ervaring betreft MY --> Rabo, opdracht 's nachts na 12u of voor 9 uur 's ochtends wordt deze valutair (rentedragend) zelfde dag nog geboekt,

echter moet ik wel zeggen dat het vaak nog na de middag zichtbaar is op mijn Rabo account, ik heb hier mbt doorboeken voor een AT deposito een probleempje gehad dat ik laatste werkdag niet meer kon doorboeken omdat opdracht na 1300u bij Rabo de volgende dag valutair geboekt worden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2009 10:02 am 

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 9:18 am
Berichten: 13
Wat zijn op dit moment de ervaringen met overboeken?
Mijn ervaring:
Zaterdag 24-10 een opdracht gegeven tot overboeking van een flink bedrag naar de ABN tegenrekening. (uitvoerdatum 26-10)
Maandag 26-10 het bedrag inderdaad afgeschreven op de MY rekening. Was maandag ook zichtbaar op het rekeningoverzicht.
Vandaag woensdag 28-10 nog niets te zien op de ABN tegenrekening.
Gebeld met MY. Krijg een medewerker aan de lijn met de mededeling dat hij me niet kan helpen maar dat hij wel een terugbelopdracht kan aannemen. Op de vraag hoe lang dat het kan duren geeft hij als antwoord: Binnen 2 dagen.
Als ik hem vraag naar de reden dat ik hem aan de lijn krijg en geen medewerker die mij antwoord kan geven, geeft hij als verklaring dat er volgens hem een storing is geweest.
Wat moet ik hier van denken?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2009 11:36 am 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
ABN.... :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2009 7:52 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
Citaat:
Geachte relatie,

Onlangs heeft u een overboeking opgegeven vanaf uw MoneYou (Zakelijke) Spaarrekening ten gunste van uw tegenrekening bij een andere bank. Wij hebben geconstateerd dat deze overboeking niet volledig is uitgevoerd.

Vanwege een technische storing hebben wij helaas een beperkt aantal betalingsopdrachten niet kunnen verwerken. De betreffende bedragen zijn wel afgeboekt van uw spaarrekening bij MoneYou, maar de bedragen zijn nog niet bijgeboekt op uw tegenrekening. Wij willen u langs deze weg informeren dat wij onze uiterste best doen om vandaag de bedragen alsnog te laten overboeken naar de gewenste tegenrekening. Wij zullen u uiteraard compenseren voor het verlies van de rente-dagen.

Wij verwachten dat het geld morgen op uw tegenrekening is bijgeboekt. Dit is afhankelijk van de snelheid van verwerking van de bank waar uw tegenrekening loopt.

Wij bieden u onze excuses aan voor deze vertraging. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u gerust bellen met onze Klantenservice. Wij zijn bereikbaar via 0800 – 666 3993 (kosteloos). Of stuur een email naar sparen@moneyou.nl. Wij zijn u graag van dienst.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2009 9:18 am 

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 9:18 am
Berichten: 13
Dezelfde mail heb ik ontvangen op woensdag 28-10 om 16.21 uur.
Inmiddels is het geld overgeboekt op de tegenrekening op 29-10.
Ze krijgen van mij het voordeel van de twijfel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 nov 2009 11:42 am 

Geregistreerd: ma 14 jul 2008 10:53 am
Berichten: 16
Ze zijn erg langzaam. Gistermiddag heb ik geld van ing naar moneyou overgemaakt en nog steeds staat het niet op de moneyou rekening. Naar andere spaarrekeningen staat het wel de volgende dag erop en bij sommige zelfs binnen een dag.
Als het zo lang duurt ga ik de volgende keer maar mijn geld op een andere bank zetten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 nov 2009 11:47 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Conclusie moet m.i. zijn: ING is traag.
Moi: zondag geld van SNS naar MY, maandag binnen bij MY.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 nov 2009 11:48 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
Als je het gisteren voor 12h had overgemaakt had het dezelfde dag nog bij Moneyou gestaan. Nu zal je het pas vanavond op je rekening zien verschijnen.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 nov 2009 11:50 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
Nee,

ING is niet traag.

van ING naar ATbank is binnen een dag.
van ING naar Ohra is binnen een dag.

Het probleem ligt echt bij Moneyou.

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 nov 2009 11:53 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Kan ook nog:
MY is traag met bijwerken van de gegevens.
Misschien staat het er bijv. vanavond (of morgen) wel op, met de datum van vandaag.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 nov 2009 12:17 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: zo 09 nov 2008 9:58 pm
Berichten: 107
Gisteren MY naar Rabo : twee uur later was het daar zichtbaar


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO