Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 2:43 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 28 feb 2009 2:21 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5821
Woonplaats: Obliville
Ook hier alles groen en operationeel.....
En de cent is ook weer boven water. :wink:

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 28 feb 2009 2:09 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 jul 2008 2:01 am
Berichten: 618
Woonplaats: Helmond
obligataire schreef:
En de cent is ook weer boven water. :wink:

Na het IceSave debacle maakte ik me wel zorgen,
maar ook hier is de cent weer terug,
daar kan Pannevis nog een puntje aan zuigen :mrgreen:

_________________
ik denk soms, dus ik besta soms


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 28 feb 2009 3:25 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 25 sep 2008 8:05 am
Berichten: 476
Hopende dat je de rente over die cent ook nog bijgeschreven krijg Alphons.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 16 maart 2009 11:35 pm 

Geregistreerd: wo 03 sep 2008 10:56 pm
Berichten: 11
Heb al enige tijd tot tevredenheid een prive MY rekening. Nu had ik intresse om voor mijn VOF een zakelijke MY te openen. Daarom heb ik MY de volgende vraag gesteld:
"Als ik voor een vof een zakelijke rekening bij u open, moet ik dan bij de aanvraag aangeven eenmanszaak (is het niet) of rechtspersoon (daar wordt namelijk geen vof genoemd) of kan een vof geen rekening bij u openen?"
Inmiddels heb ik deze vraag al 3x gesteld, maar ik krijg (althans via de persoonlijke berichtenservice) gewoon geen antwoord.
Iemand een idee of hebben ze al genoeg nieuwe klanten binnengehaald???


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 16 maart 2009 11:41 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5821
Woonplaats: Obliville
Ik denk dat ze gewoon vergeten zijn om de optie 'vof' toe te voegen. Daar moeten de programmeurs aan te pas komen :wink:

Op zich is een vof niet iets exotisch of zo.
Maar wat te denken van een cooperatie bijvoorbeeld.
Of een LTD. Die zijn schaarser, maar komen wel voor.


Edit: ik heb nog eens goed gekeken maar de VOF, evenals de COOP of LTD, komen simpelweg niet voor.
Voor welke rechtspersonen kan een MoneYou Zakelijke Spaarrekening geopend worden?

Voor een B.V., N.V. , Vereniging, Stichting of Onderlinge Waarborgmaatschappij kan er een Zakelijke Spaarrekening geopend worden.
Of voor een eenmanszaak.

Misschien moet je net doen of het een eenmanszaak is.
Maar dan staat de rekening daarna niet op gemeenschappelijke naam. Dat kan niet de bedoeling zijn neem ik aan.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 maart 2009 12:29 am 

Geregistreerd: wo 03 sep 2008 10:56 pm
Berichten: 11
Beste Daalder, bedankt voor je snelle reactie.

Dat idee van eenmanszaak invullen had ik zelf ook, maar daar schiet je tav de garantieregeling niets extra mee op (mocht dit nog een item voor iemand zijn met het hoge garantiebedrag van 100.000 pp) aangezien het vermogen van een eenmanszaak wordt opteld bij het privevermogen. Omdat een BV en een Vof worden gezien als zelfstandige entiteiten zijn er daarbij dus in totaal hogere garantiebedragen mogelijk, maar ja dan moet je die rekening wel kunnen openen natuurlijk!
Ik zal binnenkort eens telefonisch contact opnemen met MY, want op 'moeilijke' mail geven ze liever geen antwoord en gezien dit laatste feit zou het mij niets verbazen dat een Vof deze rekening helemaal niet kan openen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 maart 2009 10:44 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
Na de aanmelding van onze stichting en het overboeken van de tegenrekeningen van zowel de stichting als van de contactpersoon, geeft het inlogscherm al weken de melding dat de controle bij de Kamer van koophandel nog niet is afgerond.
Op mails reageert MoneYou gewoon (of eigenlijk ongewoon) helemaal niet.
Herkenbaar?? Tips??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 maart 2009 10:42 am 
Stuiver

Geregistreerd: vr 21 nov 2008 8:20 pm
Berichten: 74
florijn schreef:
Op mails reageert MoneYou gewoon (of eigenlijk ongewoon) helemaal niet.
Herkenbaar?? Tips??


Bel even naar de helpdesk. Daar krijg je vaak sneller antwoord.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 maart 2009 12:45 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
edebont schreef:
Bel even naar de helpdesk. Daar krijg je vaak sneller antwoord.


Kan MY het emailadres niet beter opheffen?
Da's dan gelijk een stuk duidelijker dat men beter kan bellen. :roll:

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 maart 2009 2:31 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: do 25 dec 2008 11:34 am
Berichten: 538
Toch raar dat men een internetspaarbank via telefoon moet contacteren omdat op e-mail niet/slecht gereageerd wordt. :?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 maart 2009 3:35 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
corne_mo schreef:
Toch raar dat men een internetspaarbank via telefoon moet contacteren omdat op e-mail niet/slecht gereageerd wordt. :?


Haha, heb je weleens een klacht of opzegging per email neergelegd bij een internetprovider?
Dat mag vaak niet.
Zoiets moet meestal per gewone post.
Bij dergelijke stompzinnigheid plas ik bijna in m'n broek van het lachen, want ik krijg dan sterk het idee dat ze zelf -evenals MY- niet meer weten wat ze verkopen.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 maart 2009 4:13 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5821
Woonplaats: Obliville
En zo blijken internetproviders goed te zijn voor de omzet van Tena Lady :lol:

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 maart 2009 4:41 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Het is vaak niet het bedrijf zelf wat daar voor zorgt, maar het veelal ingehuurde callcenter die zich met bepaalde zaken gewoon geen raad weet of de tijd niet wil besteden aan buitensporigheden.
Was vroeger o.a. de builenpest een plaag voor de bevolking, tegenwoordig zijn dat de -als paddenstoelen uit de grond geschoten- callcenters.
De moderne krantenwijk voor velen, zeg maar.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 24 maart 2009 12:05 am 

Geregistreerd: wo 03 sep 2008 10:56 pm
Berichten: 11
Inmiddels eindelijk reactie ontvangen van MY en mijn vermoeden bleek dus juist.

"Hartelijk dank voor uw bericht.
MoneYou heeft helaas nog geen mogelijkheden voor een V.O.F. om gebruik te kunnen maken van Zakelijk Sparen.
Wellicht in de toekomst worden de voorwaarden aangepast. Deze wijzigingen kunt u lezen op onze website.
Wij vertrouwen u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
MoneYou Sparen"


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO