Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 16 apr 2024 7:29 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ineplande overboeking
BerichtGeplaatst: zo 23 maart 2014 7:25 pm 
Stuiver

Geregistreerd: ma 21 jan 2013 10:42 pm
Berichten: 67
Is het bij Nationale Nederlanden mogelijk van de internet spaarrekening naar de tegenrekening bij een andere bank een ingeplande overboeking klaar te zetten?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2014 1:53 pm 

Geregistreerd: ma 24 maart 2014 1:34 pm
Berichten: 3
Goedemiddag,

Onze excuses voor deze erg late reactie.
Het goede nieuws is dat het mogelijk is om met een internetspaarrekening automatisch periodiek een vast bedrag over te maken naar uw tegenrekening. U kunt zelf de frequentie en het bedrag instellen. Het is natuurlijk altijd mogelijk om een geplande opdracht later weer in te trekken.
U vindt de functionaliteit periodieke overboekingen in mijn.nn onder menu “mijn transacties”.

Met vriendelijke groet,

Brigitte
NN Webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2014 2:15 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: wo 04 jun 2008 12:00 pm
Berichten: 787
Brigitte

1) Late reactie?
< 24 uur tijd waarvan deel op een zondag, vind ik netjes
2) Periode opdracht?
De vraagsteller heeft het helemaal niet over periodiek?
3) Inhoudelijk verschil
Als NN zijnde zou je toch op de hoogte moeten zijn dat er een tweedeling is, (voormalig) Westland Utrecht rekeningen en "echte" NN rekeningen. Ik heb zelf de tweede niet dus kan alleen maar van de WU rekening spreken, maar daar kan ik helemaal niet periodiek overschrijven.

Als voormalig WUB rekening houder kan ik -voor zover ik weet- niet periodiek overboeken en niet nu een overboeking invoeren die pas volgende week moet worden uitgevoerd.

Dus Brigitte, bedankt voor de moeite maar volgende keer misschien met iets meer aandacht vragen beantwoorden?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2014 3:25 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1977
het eerste zinnetje is voorgeprogrammeerd in alle uitgaande e-mail van de ING groep :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2014 8:31 pm 
Stuiver

Geregistreerd: ma 21 jan 2013 10:42 pm
Berichten: 67
Vergeten te vermelden,

Ik kom ook van de WUB.

En ja heel nette snelle reactie.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 27 maart 2014 3:46 pm 

Geregistreerd: ma 24 maart 2014 1:34 pm
Berichten: 3
Wij zijn sinds kort actief op dit forum en nu blijkt dat ik de gegevens over de auteur (geregistreerd: ma 21 januari) heb verward met de datum van plaatsing. Het was dus inderdaad helemaal niet zo’n late reactie. Dom dom dom van mij…

Voor wat betreft de WestlandUtrecht rekening…. Zoals bekend zijn de WestlandUtrecht Effectenbank en Nationale-Nederlanden Bank op 1 juli 2013 juridisch samengegaan. Als gevolg van deze fusie hebben we inderdaad tijdelijk te maken met twee internetspaarrekeningen: de Internetspaarrekening van NN en de SpaarOnline Rekening van WU. In uw vraag noemt u uw SpaarOnline rekening een ‘internetspaarrekening’. Op zich heel logisch want dat is het ook, maar vandaar de verwarring bij ons.
Bij de 'oude' WestlandUtrecht rekening ‘Spaaronline’ is het helaas niet mogelijk om een ingeplande opdracht op te geven.

Binnenkort starten we met het samenvoegen van onze administraties. De SpaarOnline Rekening zal dan worden omgezet naar een Internetspaarrekening. De SpaarOnline klanten krijgen binnenkort een bericht van ons over deze omzetting. U kunt dus straks wel een ingeplande opdracht opgeven in de beveiligde omgeving.

Als u daarop niet wilt wachten kunt u, via deze link https://www.nn.nl/Particulier/Sparen.htm, eventueel zelf alvast een nieuwe NN Internetspaarrekening openen en het geld van de WU Spaaronlinerekening naar de nieuwe rekening overschrijven.

Heeft u zo voldoende informatie?

Groet,
Brigitte van Essen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 27 maart 2014 5:46 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
Ik heb al een tijdje een NN internetspaarrekening maar daar is het ook niet mogelijk om een overboeking te agenderen.
Of je zou het moeten doen via een periodieke overboeking, maar dat is een beetje omslachtig.

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 27 maart 2014 6:17 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2116
Gelukkig hebben ze van verzekeren meer verstand, hoop ik. :wink:

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 maart 2014 7:03 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 25 sep 2008 8:05 am
Berichten: 476
@ Droppie Via de periodiek zou je dat inderdaad kunnen doen en dan na de eerste overboeking de verder geplande periodieken weer intrekken. (Bij de al wat langer bestaande banken is dat goed geregeld, maar toegegeven, alle begin is moeilijk)

Bij het inloggen krijg je ook al lange tijd in rood de waarschuwing dat het wel eens mis kan gaan na hun technische update, ook daar zijn ze waarschijnlijk aan het uitzoeken hoe dat probleem verholpen kan gaan worden.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO