Beste forumleden,
Allereerst bedankt voor jullie opmerkingen mbt de veranderde bankomgeving van NIBC Direct. Een aantal bevindingen zijn bij ons bekend en worden momenteel verholpen, dan wel op zeer korte termijn verholpen. Onderstaand per post een reactie.
Mandros schreef:
Kon vanochtend net na 07:00 uur normaal inloggen. Moest wel een nieuw wachtwoord opgeven weet niet of dat gewoon persoonsgebonden was of en nieuwe verplichting.
Jaaropgave downloaden ging prima. Heb nog geen overboeking gedaan. Moest wel even wennen aan de opgebouwde rente en welk percentage nu geldig is.
Kon vanochtend net na 07:00 uur normaal inloggen. Moest wel een nieuw wachtwoord opgeven weet niet of dat gewoon persoonsgebonden was of en nieuwe verplichting.
Jaaropgave downloaden ging prima. Heb nog geen overboeking gedaan. Moest wel even wennen aan de opgebouwde rente en welk percentage nu geldig is.
In verband met de wijzigingen in de bankomgeving, is besloten om alle klanten een nieuw wachtwoord aan te laten maken.
George schreef:
@ Mandros. Het inloggen is zoals voorheen persoonsgebonden maar de gebruikersnaam kan schijnbaar niet meer op de PC opgeslagen blijven. In het overzicht mis ik ook het actuele rentepercentage. Dit en de opmerking dat voorheen een rekeningoverzicht-afdruk duidelijker was met een logo, grotere cijfers en letters en zonder al die vermeldingen aan de linkerkant (die op een afdruk onnodig zijn) heb ik dit alles ook aan NIBC gemaild en wacht af wat daar het antwoord van is.
PS. Als ik iets verkeerd gedaan heb lees ik dat graag.
@Mandros het klopt dat de gebruikersnaam momenteel niet opgeslagen kan worden. Deze functionaliteit komt binnenkort weer terug. Wat betreft het actuele rentepercentage op de internetspaarrekening. Via renteoverzicht->acties->detail renteopbouw is het percentage zichtbaar. Dit kan inderdaad prominenter worden weergegeven. Gaan we mee aan de slag.
corne_mo schreef:
Wat mij op valt is dat de nummers van de deposito's anders zijn geworden. Eerst was dit een "bankrekening"-nummer wat simpelweg een volgnummer was. Nu is het een of andere lastige code. Is het oude nummer nog terug te vinden?
@corne_mo het "rekeningnummer" van de termijn deposito is inderdaad veranderd. Het oude nummer is niet meer terug te vinden.
miss_jline schreef:
Zojuist eens even op de nieuwe omgeving rondgekeken.
Ik mis de rekeningen waarvoor mijn ouders me gemachtigd hebben.
Dus ik de vraag gesteld via een contactformulier, alleen kan ik de vraag niet indienen.
Scherm blijft hetzelfde. Nogmaals geprobeerd via het klachtenformulier, zelfde probleem.
Dus later op de dag maar eens een telefoontje gaan plegen, want dit schiet ook niet op!
Greetz,
Jacqueline.
@miss_jline vanaf vanavond zijn de rekeningen waarvoor je ouders je gemachtigd hebben weer zichtbaar. Vreemd dat je je vraag niet kan stellen via het contactformulier/ klachtenformulier. Na testen blijkt dit gewoon te werken.
Wij zijn zeer benieuwd naar jullie overige bevindingen.
Met vriendelijke groet,
Richard Leijnse
NIBC Direct