Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 9:01 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 2:27 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: di 08 jun 2010 9:43 am
Berichten: 774
Ooit heb ik een spaarrekening gehad bij NIBC. Ongeveer 9 jaar geleden heb ik alles opgenomen en laten afsluiten.

Nu wil ik weer wat doen bij NIBC, ivm de spreiding, ik wilde dus weer een rekening openen. Maar dat hoefde niet, mijn gegevens hadden ze nog.
Ik hoefde alleen in mij NIBC omgeving een nieuwe rekening te openen, een nieuwe tegenrekening doorgeven en alles zou goed komen. Een fluitje van een cent.

En inderdaad, dat was zo gebeurd. Ik had een nieuwe IBAN nummer en op het scherm kon ik mijn tegenrekening zien.

Nu ben ik al drie dagen bezig om wat geld naar toe te krijgen, maar het wil niet zo erg. Het bedrag komt steeds terug met de melding: Reden: IBAN is niet correct met Kenmerk: NOTPROVIDED. De klantenservice van NIBC weet het niet en begrijpt het niet.

Heeft iemand nog recentelijk ervaring met NIBC? Is het daar zo'n klungelige bende?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 3:13 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2220
Hier geen klachten. Transacties gaan behoorlijk snel. Alleen waren de jaaropgaves in eerste instantie onjuist. Maar dit is vrij snel hersteld.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 4:17 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Wel DNIB in het IBAN?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 7:06 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: di 08 jun 2010 9:43 am
Berichten: 774
BillGates schreef:
Wel DNIB in het IBAN?

NL69DNIB201xxxxxxx


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 apr 2018 8:55 am 
3 Kwartjes

Geregistreerd: di 08 jun 2010 9:43 am
Berichten: 774
Citaat:
Geachte heer .....,

Hartelijk dank voor uw mail van 4 april 2018 waarin u aangeeft dat uw storting terug is geboekt. In deze mail geven wij u een reactie.
Op dit moment ervaren wij een storing bij het aanmaken van nieuwe rekeningnnummers. Dit is naar verwachting morgen opgelost. Het advies is om de eerste storting begin volgende week te doen. Excuses voor het ongemak.

Tja....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 05 sep 2020 9:56 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Kan iemand uit eigen ervaring bevestigen dat als je bij NIBC een en/of rekening hebt, je ook 2 accounts met ieder zijn eigen inloggegevens hebt?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 05 sep 2020 11:24 am 
3 Kwartjes

Geregistreerd: di 08 jun 2010 9:43 am
Berichten: 774
BillGates schreef:
Kan iemand uit eigen ervaring bevestigen dat als je bij NIBC een en/of rekening hebt, je ook 2 accounts met ieder zijn eigen inloggegevens hebt?

Ja, wij wel. Beide een eigen mobiele nummer en eigen toegang tot de rekeningen via de website. De app gebruik alleen ik.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO