Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 7:28 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 29 sep 2008 7:25 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 21 sep 2008 2:10 pm
Berichten: 39
Vandaag maar even gebeld waar mijn welkomstmap blijft. Door een ''fout van het systeem'' was dat nog niet gebeurd. Tja... Direct maar even gevraagd hoe het kan dat veel mensen wel kunnen storten maar niet kunnen terugstorten. Dit is gelegen in het feit dat voordat je een terugboeking kunt doen ze eerst je contract en kopie id etc moeten checken. Hier is blijkbaar een achterstand in.

De wachttijd bedroeg nog geen twee minuten en ik werd keurig en snel geholpen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 sep 2008 9:45 pm 

Geregistreerd: za 27 sep 2008 11:49 am
Berichten: 46
nibc schreef:
Vandaag maar even gebeld waar mijn welkomstmap blijft. Door een ''fout van het systeem'' was dat nog niet gebeurd. Tja... Direct maar even gevraagd hoe het kan dat veel mensen wel kunnen storten maar niet kunnen terugstorten. Dit is gelegen in het feit dat voordat je een terugboeking kunt doen ze eerst je contract en kopie id etc moeten checken. Hier is blijkbaar een achterstand in.

De wachttijd bedroeg nog geen twee minuten en ik werd keurig en snel geholpen.


En jij werkt bij welke afdeling van NIBC?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 sep 2008 9:07 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 21 sep 2008 2:10 pm
Berichten: 39
Het feit dat mijn hier nibc is is omdat ik hier pas kwam toen ik al een rekening bij nibc geopend heb. Ik zit op zoveel fora dat ik overal een naam kies die direct met het onderwerp van het forum vadoen heeft. Vind gewoon oprecht dat een topic (problemen bij nibc) alleen maar uitnodigd tot het posten van problemen. Positief nieuw mag toch gemeld worden? Blijkbaar heb ik het verkeerde beroep gekozen, directeur van de bank had het moeten zijn. Ben slechts griffier ben ik bang.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 30 sep 2008 8:17 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 29 okt 2007 10:11 pm
Berichten: 331
Woonplaats: emmeloord
Beste nibc,

Je nick hier in combinatie met je bericht schept menigeen wellicht een wat wantrouwend beeld, wat weer leidt tot wat opzichtige antwoorden.

Voorop staat dat je een goede ervaring hebt met de helddesk van NIBC en dat je netjes te woord bent gestaan daar.
Dit is natuurlijk zeer positief en geeft ook nu duidelijk inzicht in de achterstand die de bank heeft door de vele nieuwe aanvragen die dagelijks binnenkomen.

Ik vind het prettig ook zulke berichten hier te kunnen lezen, en laat je door reacties van sommigen niet afschrikken :P


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2008 9:58 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 21 sep 2008 2:10 pm
Berichten: 39
WitteDuif schreef:
Beste nibc,

Je nick hier in combinatie met je bericht schept menigeen wellicht een wat wantrouwend beeld, wat weer leidt tot wat opzichtige antwoorden.

Voorop staat dat je een goede ervaring hebt met de helddesk van NIBC en dat je netjes te woord bent gestaan daar.
Dit is natuurlijk zeer positief en geeft ook nu duidelijk inzicht in de achterstand die de bank heeft door de vele nieuwe aanvragen die dagelijks binnenkomen.

Ik vind het prettig ook zulke berichten hier te kunnen lezen, en laat je door reacties van sommigen niet afschrikken :P


Ik snap de verwarring, kijk maar even in het topic ''problemen bij nibc'', heb er net nog wat gepost. Ik schroom niet problemen hier te melden maar positieve punten mogen genoemd worden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2008 1:14 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 06 jun 2008 12:43 pm
Berichten: 597
Woonplaats: Rivierenland
WitteDuif schreef:
Ik vind het prettig ook zulke berichten hier te kunnen lezen, en laat je door reacties van sommigen niet afschrikken :P

Hier ook een positief bericht. Na 2 dagen al alles in huis en de boel is werkend (ik kreeg zelfs twee mappen, voor mijzelf en mijn vrouw). Compliment voor NIBC!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO