Ik kreeg vandaag onderstaand bericht over geagendeerde overboekingen:
U ontvangt deze email omdat u een of meerdere betaalopdrachten heeft geagendeerd in uw persoonlijke bankomgeving. In deze e-mail leest u belangrijk nieuws hierover.
Al uw geagendeerde betaalopdrachten komen te vervallen. Dit is helaas het gevolg van de verbeteringen die wij van vrijdag 24 februari 18:00 uur tot maandag 27 februari 07:00 uur doorvoeren in uw persoonlijke bankomgeving. Indien gewenst kunt u vanaf maandag 27 februari 07:00 uur uw opdracht(en) nogmaals agenderen. U doet dit als volgt:
- log in in uw persoonlijke bankomgeving
- klik in het menu op Overboekingen en vervolgens op Nieuw
- vul alle velden in
- bevestig de overboeking met uw wachtwoord
- klik op bevestigen
Kijk voor meer informatie over NIBC Direct op
http://www.nibcdirect.nl of bel met één van onze servicemedewerkers op 0900 - 409 409 4 (1 cent per minuut), bereikbaar op werkdagen van 9.00 - 21.00 uur en in het weekend van 9.00 - 17.00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar
info@nibcdirect.nl.
Met vriendelijke groet,
NIBC Direct