Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 18 apr 2024 3:58 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 21 feb 2012 2:28 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2117
Maandag 27 februari is het zover!
Het verbeterde internetsparen en onze nieuwe voorwaarden zijn per 27 februari van kracht. In het kort:
TAN-codelijst verdwijnt. Transacties bevestigt u voortaan met uw wachtwoord. Ongewijzigd: U kunt alleen geld opnemen via uw geregistreerde tegenrekening!
• Wachtwoord vergeten? Regel snel online een nieuw wachtwoord
• Uw bankomgeving heeft een nieuw uiterlijk gekregen. Hier ziet u ook ons nieuwe logo
• Geen minimum inleg meer voor termijndeposito's
• Wij zijn nu kosteloos bereikbaar via 0800 – 409 409 4
Let op!
Vanwege deze verbeteringen, is uw bankomgeving wegens onderhoud niet toegankelijk van vrijdag 24 februari 18:00 uur tot maandag 27 februari 07:00 uur.

De betaalopdrachten naar uw tegenrekening worden op vrijdag 24 februari tot 12:00 uur normaal verwerkt.

Vragen?
Met de verbeterde bankomgeving bieden we u meer gemak, vertrouwd veilig. Heeft u nog vragen? Het antwoord op de meest gestelde vragen vindt u op http://www.nibcdirect.nl. U kunt uw vraag ook mailen naar info@nibcdirect.nl of telefonisch contact opnemen via 0800-409 409 4.

Met vriendelijke groet,

NIBC Direct

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 feb 2012 6:50 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 09 mei 2011 12:39 pm
Berichten: 584
Interessante is dat er nu geen minimum inleg meer voor is voor deposito's. Want dan kan ik ook gewoon minder dan € 1000 vast zetten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 feb 2012 10:05 pm 
Stuiver

Geregistreerd: zo 12 okt 2008 10:49 am
Berichten: 88
Ik kreeg vandaag onderstaand bericht over geagendeerde overboekingen:

U ontvangt deze email omdat u een of meerdere betaalopdrachten heeft geagendeerd in uw persoonlijke bankomgeving. In deze e-mail leest u belangrijk nieuws hierover.

Al uw geagendeerde betaalopdrachten komen te vervallen. Dit is helaas het gevolg van de verbeteringen die wij van vrijdag 24 februari 18:00 uur tot maandag 27 februari 07:00 uur doorvoeren in uw persoonlijke bankomgeving. Indien gewenst kunt u vanaf maandag 27 februari 07:00 uur uw opdracht(en) nogmaals agenderen. U doet dit als volgt:

- log in in uw persoonlijke bankomgeving
- klik in het menu op Overboekingen en vervolgens op Nieuw
- vul alle velden in
- bevestig de overboeking met uw wachtwoord
- klik op bevestigen

Kijk voor meer informatie over NIBC Direct op http://www.nibcdirect.nl of bel met één van onze servicemedewerkers op 0900 - 409 409 4 (1 cent per minuut), bereikbaar op werkdagen van 9.00 - 21.00 uur en in het weekend van 9.00 - 17.00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar info@nibcdirect.nl.

Met vriendelijke groet,
NIBC Direct


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 feb 2012 10:14 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 dec 2008 12:38 pm
Berichten: 1120
Woonplaats: Hirdo
YipMan schreef:
Interessante is dat er nu geen minimum inleg meer voor is voor deposito's. Want dan kan ik ook gewoon minder dan € 1000 vast zetten.

Veel levert dit dan niet op,maar wie het kleine niet leert, doet het grote verkeerd. :)

_________________
Als tijd geld is, hoe arm ben je dan als je géén tijd hebt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 feb 2012 12:14 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 09 mei 2011 12:39 pm
Berichten: 584
In deze tijden wel, het is nu wel interessant om langdurige deposito's te openen. Stel ik hou elke maand net geen € 1000 over dan kan ik nu met deze verandering dus alsnog van het overgebleven een deposito openen.

Dat levert op einde van rit dus een betere rente op, dat je in plaats 1000 euro, 500 euro bijvoorbeeld vast zet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 27 feb 2012 8:52 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 25 sep 2008 8:05 am
Berichten: 476
1500 schreef:
Maandag 27 februari is het zover! Het verbeterde internetsparen en onze nieuwe voorwaarden zijn per 27 februari van kracht.
Met vriendelijke groet,
NIBC Direct

Vandaag Maandag 27 februari las ik op hun site het volgende: Binnenkort worden verbeteringen doorgevoerd in uw persoonlijke bankomgeving. Klanten zijn per e-mail ingelicht dat de verbeteringen 27 februari 2012 zijn doorgevoerd. Helaas zijn wij er niet in geslaagd de aanpassingen per deze datum naar volle tevredenheid te realiseren. Wij informeren u binnenkort over de nieuwe ingangsdatum.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 27 feb 2012 12:38 pm 

Geregistreerd: wo 23 jul 2008 9:05 pm
Berichten: 19
Zojuist onderstaande ontvangen

Geachte heer ........,

VERBETERINGEN BANKSYSTEEM
Op 21 februari heeft u van ons een e-mail ontvangen. In de e-mail staat vermeld dat de
nieuwe voorwaarden en enkele verbeteringen voor het gebruik van uw
internetspaarrekening per 27 februari van kracht zijn. Helaas zijn wij er niet in geslaagd de
aanpassingen per deze datum naar volle tevredenheid te realiseren. De aangekondigde
verbeteringen, waaronder het vervallen van de TAN-code, en de ingangsdatum van de
nieuwe voorwaarden zijn nu tijdelijk uitgesteld. Wij informeren u zeer binnenkort over de
nieuwe ingangsdatum. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
JAAROPGAVE 2011
Vanaf 28 februari staat de jaaropgave 2011 klaar in uw persoonlijke bankomgeving. U
vindt de jaaropgave in het menu onder ‘beheer’ en klikt vervolgens op ‘jaaropgave’. Hier
selecteert u het jaar 2011.
Met vriendelijke groet,
NIBC Direct


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 27 feb 2012 12:39 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Vergeten van te voren te testen?
Testen is zo 2005..........


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 27 feb 2012 6:49 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 09 mei 2011 12:39 pm
Berichten: 584
Nou ik wou net deposito openen onder de € 1000 krijg ik wat de melding dat niet gaat. Ik had toch gedacht dat ze dat op zijn minst aan konden passen al.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2012 5:32 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Ik meen me toch te herinneren dat op de oude site je een renteoverzicht van de lopende deposito's kon opvragen: 1 lijst met daarin alle depositos en de opgebouwde rente tot nu toe.

Nu kun je volgens mij alleen de rente van de spaarrekening inzien.
En op deposito-niveau (details) staat allerlei onzinnige renteopbouw (over 10 jaar totaal en zo), maar niet de lopende rente.

Zo kun je dus niet weten of je boven of onder de door jezelf gestelde grens komt. Dit is wel belangrijk ivm de DGS halvering of kwartering of zo.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO