Phaedros schreef:
Overigens, gezien uw uitspraken ('hef maar op die boel') lijkt me wel duidelijk dat u geen spaarder wilt worden bij deze bank en dat u er dus ook geen moment van wakker zult liggen dat u uw spaargeld hier niet kunt stallen (anders had u ook wel eerder een overboeking gedaan). In dat geval schaar ik deze post maar onder de categorie stemmingmakerij. Het is namelijk geen enkel probleem om nogmaals te registreren als nieuwe klant (en dan wél een overboeking te doen).
Het lijkt wel of iedereen de NIBC moet hebben vandaag de dag.
Ikzelf ben NIBC klant en zeer tevreden.
En als je niet voldoet aan de eisen om een rekening te openen (m.a.w. het overboeken van de opgegeven tegenrekening die je bij de aanvraag hebt opgegeven), moet je niet de NIBC de schuld geven maar eens goed lezen hoe het openen van een internetrekening werkt:
Phaedros schreef:
Eén van de eisen voor het openen van een internetspaarrekening is dat er een overboeking gedaan wordt vanaf de tegenrekening. Wanneer dat niet gebeurt, komt de spaarrekening na enige tijd te vervallen en zult u zich opnieuw moeten aanmelden.
Dus ik denk niet dat de vraag is of de NIBC klantvriendelijk is, maar of je de voorwaarden omtrent het openen van een NIBC Direct Internetspaarrekening rekening goed gelezen hebt