Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 27 apr 2024 1:04 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 271 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2024 5:23 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6733
Ik bedoel dat het over is met de stijgingen
Had gehoopt dat ik mijn account ook nog de 4,13% aanbieding zou krijgen, maar dat gaat niet meer gebeuren verwacht ik

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 01 maart 2024 2:30 am 
Kwartje

Geregistreerd: wo 03 apr 2013 10:21 pm
Berichten: 463
Wichtige Mitteilung: Dieses Kundenportal steht nur noch bis zum 29.03.2024 zur Verfügung.
Registrieren Sie sich daher noch heute für unser neues Kundenportal in moderner Umgebung unter (https://preview-mein.advanziakonto.com/).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 01 maart 2024 2:36 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2504
De inlog in de nieuwe inlogsite werkt hier. De actierente blijft in maart gelijk op 3,90% nominaal.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 01 maart 2024 10:36 am 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 815
in de nieuwe site kun je gelukkig heel 2023 nog opvragen qua maandoverzichten. In de oude site kan dat niet. Had het saldo op 1-1-2023 nodig voor de belastingaangifte...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 01 maart 2024 1:12 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6733
Dat is wel beter ja..
Nu nog rente opbouw...

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 03 maart 2024 9:35 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1204
Ik heb me nu ook aangemeld op de vernieuwde website, hoewel ik op de bankrekening van Advanzia Bank bij de spaarkonto niets heb staan.
Apart dat blijkbaar Advanzia het niet noodzakelijk vond om mij van de vernieuwde website op de hoogte te stellen per email. Maar blijkbaar is iemand met 23 eurocent niet meer belangrijk als klant.
Ik moest mij wel eerst opnieuw registreren met een nieuwe gebruiksnaam en wachtwoord en je krijgt bij het inloggen een verificatie SMS toegestuurd.
De website oogt overzichtelijk, echter het belangrijkste mist. Wat voor rente krijg je momenteel, je kunt alleen inzien wat voor rente je krijgt als je je rekeningafschrift bekijkt. Jammer is ook dat je niet je niet kunt kiezen voor een Engelse taal, maar mijn Duits is goed genoeg. Wellicht kunnen ze nog in de toekomst de mogelijkheid tot deposito's afsluiten aanbieden, mocht dit een nieuw product worden van de Advanzia Bank.
Het probleem van niet terug kunnen kijken in de tijd, ik maak altijd een print van de tussenstand bij een nieuw jaar + met grote mutatieverschillen. Heel toevallig ontdek ik nu dat per februari ik nu een ander persoonlijk rekeningnummer heb gekregen van de Advanziabank, dat moet toch op zijn minst naar een klant gecommuniceerd worden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 maart 2024 12:16 am 
Kwartje

Geregistreerd: wo 03 apr 2013 10:21 pm
Berichten: 463
Er is geen mail verstuurd aan klanten over de nieuwe omgeving. Dat ontdekte ik bij inloggen op de oude omgeving.
De overgang naar het nieuwe rekeningnummer is gecommuniceerd op het maandoverzicht van 2 febr. 24.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 maart 2024 7:14 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1204
Citaat:
Dat moet toch op zijn minst naar een klant gecommuniceerd worden
Ik neem mijn woorden terug, vandaag een duidelijke email gekregen van de Advanzia Bank dat voor het einde van de maand maart 2024 overgestapt wordt op een nieuwe manier van online bankieren.
Wel blijf ik het jammer vinden dat je online niet direct kunt zien wat de huidige rente is voor een spaarder in je online webomgeving. Dit kan je alleen m.b.v. de maandelijkse overzichten inzien.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 maart 2024 12:00 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: do 30 dec 2010 12:59 pm
Berichten: 148
@Martijn
Hoe kan je je opnieuw registreren? Moet je op registreren klikken alleen wat moet je dan invullen, wat is je gebruikersnaam?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 maart 2024 12:37 am 
Kwartje

Geregistreerd: wo 03 apr 2013 10:21 pm
Berichten: 463
je NIEUWE rekeningnr.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 maart 2024 11:16 am 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1204
Citaat:
Hoe kan je je opnieuw registreren?
Als je inlogt in de 'oude' webomgeving kun je naar de volgende link klikken: https://identity.mein.advanziakonto.com
Daar moet je inderdaad met je nieuwe rekening nummer ( die staat onderaan op het laatste overzicht van februari 2024 van je spaarrekening bij de Advanzia Bank ) aanmelden.
Daarna wordt gevraagd een nieuwe gebruikersnaam en inlog wachtwoord op te geven wat niet overeenkomt met je huidige wachtwoord en er wordt nu een verificatie SMS naar je mobiele telefoonnummer gestuurd.
Let op na eind maart dit jaar kan je niet meer in de oude webomgeving inloggen, dus ook niet bij je spaargeld komen !
p.s. Ik vindt het in de huidige internationale tijd een gemis dat je niet een engelstallige versie kunt kiezen, de vernieuwde website is volledig in het Duits.


Laatst bijgewerkt door Martijn op vr 08 maart 2024 12:06 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 maart 2024 11:31 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6733
Niet helemaal waar…
Ik zie bij het inloggen, heel even “Loading Accounts”

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 maart 2024 11:40 am 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1204
Citaat:
p.s. Ik vindt het in de huidige internationale tijd een gemis dat je niet een engelstallige versie kunt kiezen, de vernieuwde website is volledig in het Duits.
Loading accounts zal naar alle waarschijnlijkheid de achterliggend software zijn die in het engels is geschreven. De taal kan je natuurlijk omzetten met Google Translate in de Engelse taal.
p.s. Stilletjes hoop ik nadat mijn tijdelijke rente bij Credit Europe met 3,55 % afloopt eind Juni, dat ik in de loop van dit jaar weer een mooie aanbieding krijg bij de Advanzia Bank om opnieuw geld te storten tegen een aantrekkelijke rente.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 maart 2024 10:25 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 815
Martijn, de link die je kopieert/plakt zou ik niet zo plakken. Het lijkt stukken te bevatten die voor jou persoonlijk bedoeld zijn. De state en de code_challange stukken bijvoorbeeld. Het zal in de praktijk meevallen, maar voor zelfde geld geef je zo iemand toegang tot jouw account.

Overigens is mijn rekeningnummer helemaal niet veranderd. Wellicht had ik al een nieuwe omdat mijn account een keer opnieuw aangemaakt is na inactiviteit. Ik moest mijn klantnummer opgeven en zelf een gebruikersnaam/wachtwoord verzinnen geloof ik om de nieuwe site (preview) in gebruik te nemen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 08 maart 2024 12:10 am 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1204
@Erikk, dank voor de tip. Ik heb de link ingekort tot hopelijk iets wat lijkt op de nieuwe webomgevimg link. Trouwens de volledige link komt zichtbaar als je tot eind deze maand 29 maart 2024 inlogd op de oude webomgeving. Daar kan je in de nieuwe webomgeving een 'nieuwe' account aanmaken.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 271 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO