Had Advanzia tot 5000,01 EUR (minmaal saldo voor rente) leeggehaald toen Renault naar 1,05% ging.. het verschil tussen 0,8% en 1,05% vond ik te groot Toen ze naar 1,25% gingen, had ik ook het laatste geld eraf gehaald, hopende dat LPB wat dichterbij de 1% zou gaan zitten (maar die laten het weer afweten) Nu met dit verschil is het echt de moeite om alles weg te halen daar... nog 3 deposito's lopen bij Raisin van 1,45%, 2% en 2,48% lopen af tussen juni en dec 2023. Als er geen verdere verhoging meer komt die boven de 2% (voor Juli 2023) is, dan loop ik met die 1,45% deposito net niets mis, als ik dat bedrag op Renault had laten staan. Vastzetten levert zeker niet altijd meer op als de korte rente snel stijgt, zoals nu. Ik laat de VW bank nog wel ff lopen, want misschien komen die nog wel met een verhoging naar 2,5%.. maar ja, om dan alles weer over te zetten daarnaartoe.. moet wel zeggen, dat het sneller van Advanzia naar VW is, dan met Raisin ertussen.. maar dan moet het minimaal 2,5% zijn, voor ik Advanzia weer leeg trek. De VW bank stuurde vandaag wel met de post, dat het een natte handtekening moest zijn, inmiddels heb ik die alweer getekend, en ingestuurd via mail (afgelopen maandag) Duurt wel erg lang daar.. Gebruiken ze trouwens je mobielnr, voor het bankieren? Zag dat ik een typefoutje gemaakt het met mijn nr (heb per mail gemeld dat er een cijfer miste, hopelijk hoef ik niet weer het formulier geheel opnieuw in te dienen)
_________________ Vertrouwen is goed, controle nog beter...
|