frekie schreef:
Hetzelfde gedaan. En dat resulteert gewoon in 1.5% op de spaarrekening. Ik ben wel klaar met Openbank en haal mijn geld weg. In stukjes dan loop ik niet het risico weer mijn geld voor 3 weken kwijt te zijn door een of ander overactieve compliance die wil weten waarom mijn eigen geld wil opnemen.
Volgens mij hebben ze stiekem de voorwaarden veranderd (weet ik niet zeker) maar nu staat er dat als je aan de voorwaarden voldoet, je de tweede 6 maanden 2,25% krijgt. Dit betekent dus dat je voorlopig (de eerste 6 mnd) 1,5% blijft ontvangen (omdat
ze een bestendige storting willen zien zo
vermoedde de helpdesk meneer) en na een half jaar pas de 2,25% krijgt. Des te meer reden om mijn geld weg te halen. Ik ben niet te spreken over de onduidelijke acties en de overboekingen die tenminste 2 dagen duren. Ik hou deze rekening aan voor vakantie omdat pas en geldopnames gratis zijn.
van de open bank site"Wanneer je maandelijks € 600 laat bijschrijven (via salaris, een pensioenbetaling, uitkering of inkomende overboeking) op de gekoppelde Open Betaalrekening, of elke 2 maanden ten minste 3 automatische incasso’s van deze betaalrekening laat afschrijven, dan zal over de
tweede 6 maanden een jaarlijkse spaarrente van 2,25% worden uitgekeerd. Het jaarlijkse rendement bedraagt € 475,-,- bruto.
Wanneer je niet voldoet aan de voorwaarden van de Open Spaarrekening, dan is de jaarlijkse spaarrente die over de tweede 6 maanden zal worden uitgekeerd 1,50%. In dit geval bedraagt het totale jaarlijkse rendement € 400,- bruto."