Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 6:17 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: ING-card easy stopt
BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2009 3:25 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
Dat is idd vreemd... :?:

_________________
De liefde voor geld is een wortel van allerlei schadelijke dingen!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ING-card easy stopt
BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2009 4:21 pm 

Geregistreerd: vr 26 sep 2008 11:02 pm
Berichten: 30
Ik snap er ook niet veel van! :?
Toen ik dit topic 7 januari las had ik net mijn nieuwe kaart van de ING gehad en bij het vluchtig doorlezen van de brief zag ik staan dat ik over enkele dagen een brief zou ontvangen met een activeringscode en instructie's etc.
Ik heb het ergens weggelegd en vergeten...
Nu dit topic weer boven komt ben ik de brief met kaart op gaan zoeken en zie dat het gewoon nog de ING easy card is. Ik heb geen brief meer ontvangen en probeer dus net mijn gewone 'oude' inlogcode's en het werkt gewoon.
Dus ik heb gewoon nog de easy card t/m 02/2011 neem ik aan. :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ING-card easy stopt
BerichtGeplaatst: vr 13 feb 2009 6:34 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
Toevallig moest ik net de ING-card bellen over iets anders. ik heb hier ook maar gelijk naar gevraagd:
Klanten die de ING-card easy gekoppeld hebben aan een rekening van ING of de Postbank behouden hun ING-card. Klanten die hun ING-easy kaart gekoppelt hebben aan een andere bankinstelling (waaronder ik) krijgen begin maart een nieuwe mastercard van ICS. Wil je toch liever de ING-kaart houden dan kan dit als je hem alsnog koppelen aan een postbank of ING rekening. Dit moet je wel voor 15 februari doen!... enige haast is dus geboden als je dit nog wilt.

_________________
De liefde voor geld is een wortel van allerlei schadelijke dingen!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ING-card easy stopt
BerichtGeplaatst: za 14 feb 2009 6:01 am 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 06 apr 2008 11:11 am
Berichten: 918
Nou dat laatste lijkt mij praktisch onmogelijk op een zaterdag en zondag :?:

_________________
There is enough for everyone's need but not enough for everyone's greed- Ghandi ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ING-card easy stopt
BerichtGeplaatst: za 14 feb 2009 4:58 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Was het voordeel van ING niet dat de filialen ook op zaterdag tot 17.00 uur nog open zijn? Rennen! :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ING-card easy stopt
BerichtGeplaatst: zo 22 feb 2009 3:06 pm 
Stuiver

Geregistreerd: za 19 jan 2008 9:35 pm
Berichten: 54
Ik heb de brief inmiddels ook gekregen. Daarin staat dat ING Card geheel als zelfstandig onderdeel gaat stoppen, en dat alle creditcards die niet gekoppeld zijn aan een ING-rekening worden overgeheveld naar ICS. Dus niet alleen de Easy-card. Heb je een Easy-card dan krijg je bij ICS de Classic Card.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ING-card easy stopt
BerichtGeplaatst: wo 25 feb 2009 3:01 pm 

Geregistreerd: wo 25 feb 2009 1:31 pm
Berichten: 1
ING Card word samengevoegd met ING bank. Daarmee stopt ING Card met het zelfstandig opereren en uitgeven van creditcards. Voor al haar klanten met een creditcard welke niet gekoppeld is aan een bankrekening van ING of Postbank betekend dit einde verhaal.

Lees de voorwaarden van ICS en ING goed door. Je zult merken dat hier substantiele verschillen in zitten! zeker voor de Platinum Cardhouders van ING. Ik denk dat deze groep klanten voor ING meer een last dan een zegen is ondanks dat ik me niet in kan denken dat je op een creditcard als bank zijnde verlies kan maken.

Je had je beklag voor 18 februari kunnen doen (zoals ik dat ook gedaan heb). Helaas heeft dit mij bij ING Card nog weinig opgeleverd. Ook een aangetekend schijven heeft tot op de dag van vandaag nog geen nog geen reactie van ING opgeleverd.

Indien je wel de card van ICS neemt bedenk dan dat de rente van ING wordt overgenomen. deze ligt volgens mij beina 5% lager en moet je overwegen of dit de jaarlijkse bijdrage oplevert. Anders zou ik hem zelf bestellen bij ICS of via een winkelketen nemen zoals de ANWB. Indien je hem bij ICS besteld betaal je namelijk maar € 36,50 het eerste jaar en daarna ca. € 57,-. Wanneer je hem via de ANWB aanschaft is dit nog goedkoper (het betrefd de exact zelfde credicard !!). Maar, wanneer je hem laat doorlopen via ING naar ICS blijf je jaarlijks € 59,- betalen.

Uiteraard is het nog steeds mogelijk je beklag te doen bij ING card. Volgens art. 25 van de algemene voorwaarden kan de overeenkost door ING alleen worden opgeschort of ontbonden worden als hier zwaarwegende redenen voor zijn. Het feit dat je geen rekeninghouder bent bij Postbank of ING kan dat uiteraard geen zwaarwegende reden zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ING-card easy stopt
BerichtGeplaatst: vr 06 maart 2009 9:01 pm 
Stuiver

Geregistreerd: za 19 jan 2008 9:35 pm
Berichten: 54
Ik heb de nieuwe card van ICS inmiddels mogen ontvangen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: ING-card easy stopt
BerichtGeplaatst: ma 09 maart 2009 4:23 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 16 dec 2008 2:28 pm
Berichten: 361
Vincent schreef:
Toevallig moest ik net de ING-card bellen over iets anders. ik heb hier ook maar gelijk naar gevraagd:
Klanten die de ING-card easy gekoppeld hebben aan een rekening van ING of de Postbank behouden hun ING-card. Klanten die hun ING-easy kaart gekoppelt hebben aan een andere bankinstelling (waaronder ik) krijgen begin maart een nieuwe mastercard van ICS.


Ah... zeer bedankt voor de informatie


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO