Het komt wel eens vaker voor dat ik phishingmails voor een buitenlandse bank ontvang, maar de laatste dagen is het wel heel erg raak met deze mails voor de Rabobank.
Bijna iedere dag een mail zoals:
Citaat:
Geachte klant,
Wij zijn niet in staat om uw account te verifiлren. Klik hier om rekening te verifiлren.
Opmerking: u zult wel sneller gecontacteerd worden door een onder ons administratief personeel om je internet bankieren CODE RECTIFICEREN IN-VLINE MET ONZE GEUPGRADE software en nieuwe VEILIGHEIDSMAATREGELEN ... Bedankt voor je begrip en medewerking ALS WIJ BLIJVEN BIJ UW DIENST.
Customer Service.
2011 Rabobank Nederlands (NL)
Citaat:
Onze gewaardeerde klant,
Je hebt 1 ongelezen beveiligd Alert!
Klik hier om het probleem op te lossen
Bedankt dat je ons helpt om je te beschermen.
Groet,
Rabo internetbankieren
Citaat:
Geachte klant,
Wij gedetecteerd onregelmatige activiteit op uw account de Rabobank op 08 Maart 2011. Voor uw bescherming, moet u deze activiteit te controleren voordat u kunt doorgaan met uw account.
Om toegang te krijgen uw verklaring, klikt u gewoon op de link hieronder.
https://bankieren.rabobank.nl/klanten/ Deze instructie is gestuurd naar alle klanten en de bank is verplicht om te volgen.
Dank u,
Klanten Support Service.
Rabobank Nederlands (NL) Lachwekkende teksten (ik heb zelfs bij de Rabo geen account

), maar ik neem aan dat de Rabo er toch wat minder blij mee is.
Er zullen vast wel weer bosjes klanten intrappen.