Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 20 apr 2024 12:09 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 01 aug 2013 5:14 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6731
Ik had vanochtend al het probleem, dat de mutaties van die dag (1-8) niet zichtbaar waren, maar wel al verwerkt in het saldo.

Nu is alles weer goed.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 aug 2013 7:08 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
Ze waren wat te optimistisch.....het nieuws laten melden dat de storing voorbij is.....
Misschien ook wel voor een kort ogenblik...maar inmiddels is het al wéér muizen.....bij plussen is er momenteel niet bij; dezelfde meldingen als eerder op de dag.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 aug 2013 7:15 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6731
Ik zie nu wel dat een opdracht (intern) dubbel verwerkt is, dat heb ik ff moeten corrigeren, maar krijg verder geen foutmeldingen.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 aug 2013 7:21 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
De aanhouder wint het ook deze keer....klus geklaard voor vandaag.....tjonge en daar moet je nog voor betalen óók.. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 aug 2013 6:23 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6731
Altijd eerst even op dit forum kijken, bespaard 0900 kosten

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 aug 2013 10:50 am 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
Mijn cynisme gold niet het 0900 nummer, al is het natuurlijk een gotspe dat je een betaalnummer moet bellen om er (nogmaals) achter te komen dat de bank haar boeltje weer eens niet op orde heeft en de klant vervolgens met een kluitje het riet instuurt, maar het tarief dat je standaard kwijt bent om te "mogen" internetbankieren.
Op de keeper beschouwt betaal je voor het vrijwel onvermijdelijk gebruik van hun geautomatiseerd banksysteem, zonder garantie op een deugdelijk en ongestoord genot van het als consument gekochte product.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 aug 2013 11:40 am 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
juanj schreef:
Altijd eerst even op dit forum kijken, bespaard 0900 kosten
Dat je het 0900 nummer moet bellen staat er niet meer. Op verzoek van mij is dat verwijderd. (had geen enkele nut)
Om mondeling ook nog even te vertellen dat er een storing is.En dat die zo snel mogelijk wordt verholpen.En anders probeer het later nog een keer. Nu komt deze tekst in beeld. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 okt 2013 10:49 am 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
't Is weer eens raak vanmorgen. De transacties worden momenteel al urenlang niet uitgevoerd.
Klopt, aldus RABO, we kampen met een storing, er wordt aan gewerkt.
Hoezo......betalingsverkeer zonder contant geld...? ....Ben je toch mooi in de aap gelogeerd, nog los van de andere tegenargumenten.
Benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren.
Update 11.45 uur: nog steeds niet verholpen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 okt 2013 12:08 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5823
Woonplaats: Obliville
En dan vinden mensen het vreemd dat ik mijn belastingen bij voorkeur niet op de allerlaatste dag betaal.
Je zult ze de kost geven die liefst 1 minuut voor twaalf op de knop drukken en dan merken dat de site er uit ligt.

Gelukkig voor die mensen is het nu 1 oktober en niet 30 september........

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 okt 2013 1:28 pm 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
Nog steeds niet opgelost.
Ik heb vanmorgen met de Rabo bank gebeld, en gevraagd dat ze de storing onmiddellijk op hun site moeten vermelden!! En niet onder de pet houden!! Dit voorkomt veel problemen.!!
Dat is inmiddels gebeurd. Maar het is nu halftwee in de middag maar de problemen zijn nog niet opgelost. :?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 okt 2013 5:08 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6731
Mijn betaal opdrachten nog niet uitgevoerd, echter is de hypotheek (ASR) uiteindelijk wel afgeschreven...

Maar mijn misgelopen rente, (doordat een bedrag niet naar de spaarrekening is gegaan) krijg ik natuurlijk niet vergoed
En we mogen opdrachten niet nogmaals versturen geeft de Rabo aan.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 okt 2013 6:53 pm 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
Het probleem nog steeds niet opgelost (bijna 19.00 uur) Nu staat er weer dat je een 0900 nummer moet bellen.
Wat zal de persoon daar vertellen dat ik inmiddels ook wel weet. :mrgreen: :mrgreen:
Zet dan toch op de site: STORING !!

Pinbetaling,binnen 10min er af,
Div. ontvangsten voor 1 okt. nog niet binnen. :shock:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 okt 2013 7:07 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6731
En ik zit met betaal opdrachten die niet verwerkt zijn.
-Acceptgiros's die niet uitgevoerd zijn
-Ook intracompany word/is niet vewerkt (betaal-spaarrekening)

ik ga er vanuit dat de Rabo de financiele schade gaat vergoeden, misgelopen rente, boetes omdat er te laat betaald is, en zo verder

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 okt 2013 8:38 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
Heel recent hebben ze bij Rabo in de nachtelijke uurtjes weer aan de software zitten knutselen; zou daar enig verband bestaan met de storingen? Ik begin het zoetjesaan te vermoeden....en ook onderhand het mijne van te denken. Het probleem van vandaag is er nog steeds!
Maar met enkele dagen schrijven ze gewoon de kwartaalkosten weer af, met valutadatum 1 oktober, denk maar niet dat ze dat een keertje overslaan of verminderen vanwege de overlast die ze hun klanten aandoen.
Voor mij begint het imago van probleemloos internetbankieren bij Rabo fikse scheuren te krijgen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 okt 2013 9:05 pm 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
Bij mij zijn de betalingen inmiddels binnen. (21.00 uur)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO