Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 20 apr 2024 7:00 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2012 4:10 pm 

Geregistreerd: ma 06 aug 2012 4:08 pm
Berichten: 2
Hallo allemaal,

Ik ben 14 jaar en ik heb een dringende vraag over de Rabo Jongerenrekening. Ik heb er reeds een aangevraagd en ik vraag me af of ik ondanks het feit dat ik geen 15 ben en dus niet kan internetbankieren wél geld kan storten op mijn PayPal account en daar ook bestellingen mee kan doen. Is dit mogelijk?

Alvast bedankt,
Stefan Jaspers.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2012 4:33 pm 
Stuiver

Geregistreerd: di 22 mei 2012 8:39 pm
Berichten: 98
Hallo Stefan ,

Nee helaas voor een overboeking (storting) naar Paypal is internetbankieren nodig. hiervoor zal je dus aan een van je ouders/verzorgers toestemming moeten vragen of zij het willen overmaken. Eventueel als zei het goed vinden kan je bij de bank informeren voor vervroegde activering voor internetbankieren. hiervoor zouden (als dit al mogelijk is) je ouders/verzorgers mee moeten tekenen voor eventuele gevolgen aangezien je minderjarig bent.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2012 4:51 pm 

Geregistreerd: ma 06 aug 2012 4:08 pm
Berichten: 2
Dus als ik binnenkort die pas op moet halen en ik neem mijn vader/moeder mee kunnen we dan gewoon vervroegd internetbankieren aanvragen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2012 4:54 pm 
Stuiver

Geregistreerd: di 22 mei 2012 8:39 pm
Berichten: 98
ik weet het niet zeker , bel hiervoor je lokale rabobank. of neem bij het ophalen van je pas je vader/moeder mee en informeer dan direct of het mogelijk is. Ik weet wel dat ik hem vroeg kreeg maar weet niet of ik toen 14 of 15 was.

maar als jou moeder/vader intekent dat zei jou toestemming geven kan dit mogelijk zijn omdat je al een jongeren rekening hebt.

http://www.rabobank.nl/particulieren/ad ... tien_jaar/

officieel dus 15 jaar , wellicht als je bijna 15 bent dat ze wat makkelijker zijn dan dat je net 14 bent. maar daarvoor heb je echt een van de Rabobank medewerkers voor nodig.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2012 5:40 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5823
Woonplaats: Obliville
Jullie vergeten de reglementen van Paypal. Personen onder de 18 jaar mogen PayPal niet gebruiken.
Zelfs al zou je jezelf (kunnen) aanmelden met fake ID gegevens, dan nog loop je vast omdat je geen bankrekening of creditcard kunt koppelen.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2012 6:24 pm 
Stuiver

Geregistreerd: di 22 mei 2012 8:39 pm
Berichten: 98
@obligataire hij heeft blijkbaar al een paypal account waarvan ik uitga dat hij op naam van een van de ouders staat. de hoofdvaag ging over internetbankieren en die heb ik geantwoord


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO