Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 27 apr 2024 5:01 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 21 jun 2008 2:19 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 29 okt 2007 10:11 pm
Berichten: 331
Woonplaats: emmeloord
Rabobank schreef:
Wijziging Rabo InternetBonusSparen: nu nog aantrekkelijker
Op 1 juli 2008 verhoogt de Rabobank de basisrente van
Rabo InternetBonusSparen van 1,20% naar 2,80%. Daar bovenop
ontvangt u 0,60% bonusrente over de bedragen die een kalenderkwartaal
op uw rekening staan. Het totale maximale rentetarief op
Rabo InternetBonusSparen bedraagt daarmee 3,40%. Maakt u gebruik van
Rabo Internetbankieren? Dan is het wellicht interessant om uw
Rabo TeleSpaarRekening om te zetten naar Rabo InternetBonusSparen.
Dit kan heel eenvoudig via www.rabobank.nl of bij uw lokale bank.


Bron: Rabobank Internetbankieren


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 jun 2008 2:21 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 29 okt 2007 10:11 pm
Berichten: 331
Woonplaats: emmeloord
Oke, de voorwaarden worden al beter,

Nu de rente % van de Rabo producten nog omhoog! :P


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 jun 2008 3:06 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 8:18 pm
Berichten: 172
Ja de voorwaarden worden beter maar de totaalrente blijft nog steeds 3,4%! Gooi die toch eens omhoog mensen! Doe niet zo gierig. En waarom niet gewoon 3.4% bieden zonder voorwaarden?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 jun 2008 6:28 pm 
De rente was toch al 3,4% ??


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 jun 2008 7:37 pm 
Stuiver

Geregistreerd: za 05 apr 2008 10:37 pm
Berichten: 51
Ja, maar eerst was het 1,2% + 2,4% bonus over het laagste saldo van het kwartaal. Gewoon 4% geven zonder gezeur moet toch wel te doen zijn?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 jun 2008 8:29 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 8:18 pm
Berichten: 172
Vind ik ook. Ze moeten gewoon niet zeiken en een fatsoenlijke rente geven. Dan zat ik nu ook nog bij ze met mijn spaargeld. Ik snap hier werkelijk niets van, steeds maar weer dat uitgeknepen gedrag. Er zullen wel weer een paar managers zitten die denken als ik nu toch nog een kleine bonusrente geef over het laagste saldo, dan kan mijn bonus volgend jaar toch weer omhoog. En daar wordt dan een paar dagen over vergaderd en gekonkeld. En alle spaarders lopen intussen weg....(hoop ik tenminste, maar ik vrees het ergste).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 22 jun 2008 11:06 am 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
kuripot schreef:
En alle spaarders lopen intussen weg.... (hoop ik tenminste, maar ik vrees het ergste).
Deden ze dat maar.......! RABO heeft circa een derde van de nederlandse spaarmarkt in handen en staat nooit de dringen om de hoogste rente te geven. Wat hun klanten ook beweegt om er met hun spaargeld te blijven zitten, zal RABO een zorg zijn....., ALS ze maar blijven...! En dat doen er nog altijd veel te veel.....! Dus blijft de rente voor geld dat direct opvraagbaar is laag. Al is de aanpassing op de voorwaarden van deze rekening een (kleine) verbetering. Je kunt het net zo goed zien als een marginale verbetering van de telespaarrekening.
Voor sparen bij RABO zou ik zeggen: "Veel beloven, weinig geven, doet een gek in vreugde leven."


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 22 jun 2008 11:39 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
kuripot schreef:
..............En alle spaarders lopen intussen weg....(hoop ik tenminste, maar ik vrees het ergste).

Het gebeurt gewoon niet, de Rabobank heeft een ijzersterk imago.
En veel mensen zien erg op tegen de rompslomp van het openen van rekeningen en het rondboeken van geld.
Misschien dat dat in de toekomst verbetert, maar het grote geld zit (m.i.) nu nog steeds in handen van de oude generatie,
die vaak weinig computervaardigheden bezitten, en ook nog eens redelijk conservatief en hondstrouw zijn.
En een boel mensen interesseert het gewoon niet.
Gisteren maakte ik een aangifte van iemand die 73K op zijn giro had staan einde jaar.
Dat had bij mij niet lang geduurd :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 22 jun 2008 1:37 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 8:18 pm
Berichten: 172
Veel mensen interesseert het inderdaad niet of hebben niet de middelen om gemakkelijk ergens anders een rekening te openen en uit te zoeken waar ze de hoogste rente kunnen krijgen. Zonder internet zat ik op dit moment waarschijnlijk ook nog bij de Rabo. Mijn ouders bijvoorbeeld heb ik ook al eens verteld dat er meer rente te vangen is dan bij de Rabo. Ze hebben echter geen internet en geloven denk ik ook niet wat ik ze vertel. Ik laat het dan ook verder maar zo. Ook op mijn werk heb ik al eens laten vallen dat er meer te halen valt op de spaarrente. Ook dan word ik soms raar aangekeken en dan denk ik ook ach laat maar zitten, als het jullie zo weinig interesseert.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 jul 2008 11:00 pm 
Stuiver

Geregistreerd: vr 20 jun 2008 7:56 pm
Berichten: 63
De Rabo zit al jaren te laag met haar spaarrente. Omdat je hier te maken hebt met lokale banken ben ik eens naar die lokale bank toegegaan om een poging te wagen voor een hogere rente. Mooi niet. Totaal onbespreekbaar. Ja deposito daarin kon men nog wat extra bieden. Daar trappen wij dus niet in omdat momenteel de spaarrente alleen maar stijgt. Dus gaat ik hem niet vastzetten. Ben onlangs nog eens naar een afdelingsvergadering geweest van een lokale Rabobank. Wat er zat aan leden was ruim boven de 65.
Je begrijpt het, ik ben mooi weg bij de Rabobank en heb nu een spaarrente van 5% tegen de Rabo van 3,4%
:lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 jul 2008 11:43 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 8:18 pm
Berichten: 172
Zojuist ook mijn internetbonuspaarrekening helemaal leeggehaald. Moest even wachten tot 1 juli vanwege die geweldige bonus die je krijgt. Je snapt het al, het staat vanaf morgen lekker te renderen (zonder bonus) ergens anders. Ben er eindelijk vanaf na jarenlang bij de Rabo te hebben zitten slapen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO