SpaarXL schreef:
Na kort en onrijp beraad heb ik besloten dat het toch het beste is om alle energie in de megasheet te steken. Anders wordt het wat onoverzichtelijk. Als Obligataire het goed vind stuur ik het wat tips, zodat hij zijn sheet nog wat kan aanpassen. Heb je nog belangstelling voor die Rabo Bonus berekening? En het 360 dagen verhaal?
Ik zag zopas dat je aan het begin van het topic opriep tot het doorgeven van op- en aanmerkigen, vandaar
Sorry dat het nu allemaal wat doorelkaar loopt, komt omdat ik had "beloofd" iets te maken, dit zo snel mogelijk wilde uploaden, maar daardoor Obli's sheet niet gezien had...
Alle tips en suggesties zijn uiteraard welkom.
In het weekend ga ik weer aan de slag met de demo; ik kan deze suggesties dan mooi meenemen in de opzet.
Er komen nog banken bij, waaronder de Rabobank. In feite is het, zoals iemand al schreef, een kwestie van een gelijkend blad te nemen en deze te kopieren en daarna aan te passen.
In de huidige 'mega-sheet' wordt overal gerekend met 365 dagen.
Misschien zou dat hier en daar aangepast moeten worden naar 360.
Ook wil ik een totaalpagina toevoegen.
Om die reden heb ik alle sheets laten beginnen met dezelfde startdatum van 1-1-2007. Dat maakt het optellen makkelijker in een later stadium.
Waar ik ook bewust voor gekozen heb is om één tabblad te gebruiken per bank omdat anders het aantal tabbladen te groot wordt.
Dat betekent meerdere bankrekeningen per tabblad, dus straks ook een optelling per blad.
Die subtotalen komen dan later terug op het eindtotaal blad.