Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu zo 15 jun 2025 9:58 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 27 dec 2012 3:35 pm 
Kwartje

Het is mij opgevallen als ASN klant dat sinds anderhalve week wanneer ik mijn saldo opvraag bij de geldautomaat dat nog maar maximaal 400 euro kan pinnen terwijl dat 1000 euro moet zijn volgens de site van de ASN.

Is dit nog door anderen opgevallen die gebruik maken van de SNS geldautomaten?

wijziging: titel aangepast

Laatst bijgewerkt door marcelm op do 27 dec 2012 5:04 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 27 dec 2012 4:23 pm 
Daalder

Het vreemde was dat ik als gastgebruiker met een Triodos-rekening bij de Rabo vorige week ook het maximale bedrag niet in 1 keer uit de muur kon halen.
In 2 etappes een paar minuten na elkaar kwam ik wel ongeveer aan het max. bedrag.
Het hoeft m.i. niet specifiek aan de "reputatie" van een bank te liggen, maar misschien meer met een gelijkmatige verdeling van de inhoud van een geldautomaat tijdens feestdagen?
Zo kon ik i.p.v. 50 eurobiljetten, alleen nog maar 20 eurobiljetten krijgen.

Gezien mijn ervaring met Triodos/Rabo lijkt mij de kop boven dit artikel wat overdreven en speculatief.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 27 dec 2012 4:43 pm 
3 Kwartjes

Vorige week zonder probleem in één keer meer dan 400 van ASN rekening uit geldautomaat gehaald.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 27 dec 2012 5:03 pm 
Kwartje

Zojuist bij een andere plaats geweest met een Hema filiaal en daar stond bij het maximaal op te nemen bedrag wel 1000 euro dus het is dus lokaal. Wel vreemd dat dit al anderhalve week zo is en neem aan dat een automaat toch wel regelmatig bijgevuld wordt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 28 dec 2012 1:25 pm 
Stuiver

Ik ging 24 december (maandag) even pinnen bij de ABNAMRO. Daar hebben ze een geldautomaat in een hokje wat 24 uur per dag open is en een multifunctionele geldautomaat binnen, die alleen tijdens kantooruren gebruikt kan worden.
De automaat 'buiten' was voorzien van een print met de mededeling dat die leeg was en dat er binnen gepind kon worden.
Binnen gaf een bankmedewerker aan dat de 10 en 50 euro biljetten op waren en dat er alleen in 20 euro biljetten gepind kon worden.

Op mijn opmerking: 'Ik hoop dat jullie vandaag nog in de bijvulronde vallen' kreeg ik als antwoord dat ze donderdag pas weer bijgevuld zouden worden.

Ik denk dat de bijvulmensen het wat drukjes hebben gehad de afgelopen weken....

Greetz,
Jacqueline

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 28 dec 2012 3:08 pm 
Knaak

1000 euro cash opnemen p.p., voor de peildatum, scheelt toch weer 24 euro voor een koppeltje.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 28 dec 2012 3:36 pm 
Daalder

@bill ....en vergeet je auto niet af te tanken, oudejaarsavond.:-)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 28 dec 2012 4:10 pm 
Kwartje

BillGates schreef:
1000 euro cash opnemen p.p., voor de peildatum, scheelt toch weer 24 euro voor een koppeltje.

En een boete wegens belastingontduiking erbij :-) Tot op heden was de vrijstelling contant geld 500 EURO p.p., dus 1000 EURO per koppeltje, hetgeen 12 EURO per koppeltje oplevert.
Of is er iets veranderd?

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 28 dec 2012 4:28 pm 
Vijfje

Icesave today,I save schreef:
@bill ....en vergeet je auto niet af te tanken, oudejaarsavond.:-)

:lol:

Vergeet ook niet vuilniszakken te hamsteren......in Obliville schijnen ze volgend jaar alweer duurder te worden (10 euro per rol oid).
Kijk, zo rukken we ook de gemeente nog even een poot uit op de valreep. :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]