Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu wo 13 nov 2019 12:20 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 06 maart 2015 4:11 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3007
Ik logde een week of 3 geleden in op mijnSNS om mijn jaaropgave te downloaden. Ik kreeg toen een melding dat het op dat moment niet kon en ik het later weer moest proberen.
Ik heb zo net nog weer ingelogd echter ik kan nog steeds mijn jaaropgave niet downloaden. Sterker nog, ik wordt er op een gegeven moment vanzelf uitgegooid. Ook al sluit ik browser af en log weer opnieuw in.
Iemand hier ook last van?

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 maart 2015 6:59 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 3395
Geen probleem. Probeer eens een andere browser.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 maart 2015 8:20 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 1893
Van het SNS forum:
Citaat:
Momenteel is er een storing op de site. Wanneer je het jaaroverzicht van 2014 wilt opvragen, wordt de sessie verbroken en moeten je opnieuw inloggen. Na opnieuw in te loggen kun je je gegevens wel inzien.
Het is helaas een bekend probleem, er wordt aan een oplossing gewerkt.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 maart 2015 8:27 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 3395
Jaaroverzicht Sparen en betaalrekening werkt gewoon.

Die storing betreft beleggingsrekeningen. 2014 is bij mij niet beschikbaar, maar geen storing gezien.
Bij 2e poging, direct daarna, is 2014 beleggen wel beschikbaar en werkt gewoon.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 07 maart 2015 2:46 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3007
Het betreft hier een internetspaarrekening, geen beleggingsrekening.
Bovenstaande oplossing gaf de SNS bank ook aan. Als ik echter in log wordt ik na een vrij korte tijd weer uitgelogd. Ik zal het binnenkort weer eens proberen. Eerst inloggen, dan meteen uitloggen en weer inloggen en jaar opgaven ophalen.

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 11 maart 2015 9:24 am 

Geregistreerd: ma 19 sep 2011 10:45 am
Berichten: 23
Is het inmiddels gelukt Piggy?

Groet,

Tibor
SNS Webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 14 maart 2015 4:16 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3007
Dag Tibor,

Bedankt voor je bericht. Het is inderdaad inmiddels gelukt.

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO