Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 8:48 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 24 apr 2014 11:10 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2115
Nieuw: voorwaarden in duidelijke taal

Veel klanten hebben ons laten weten dat ze onze voorwaarden best moeilijk vinden om te begrijpen. En dat snappen we heel goed! Daarom hebben we er hard aan gewerkt om de voorwaarden in duidelijke taal op te schrijven. Ook hebben we de inhoud soms aangepast. Hier lees je meer over de gewijzigde voorwaarden.

Welke voorwaarden zijn gewijzigd?
Je gebruikt Mijn SNS. De Voorwaarden Mijn SNS zijn gewijzigd. Heb je bij ons een betaal- of spaarrekening? Of een SNS Doorlopend Krediet of een SNS Extra Ruimte Hypotheek? Daarvoor wijzigen verder nog de volgende voorwaarden:

• het Reglement Privérekening. Dit reglement geldt voor al onze particuliere betaalrekeningen, voor het SNS Doorlopend Krediet en voor de SNS Extra Ruimte Hypotheek.

• het Reglement Spaarrekeningen. Dit reglement geldt voor al onze particuliere spaarrekeningen.

• de voorwaarden van sommige betaal- en spaarrekeningen. Bijvoorbeeld de Voorwaarden SNS Betalen of de Voorwaarden SNS Internet Sparen

Wat is er gewijzigd?
We hebben de voorwaarden nu zo geschreven dat ze gemakkelijker te begrijpen zijn. Ook hebben we aan de inhoud soms wat gewijzigd of onderwerpen toegevoegd. Zo hebben we bijvoorbeeld de nieuwe regels van de Nederlandse Vereniging van Banken en de Consumentenbond over veilig bankieren in de voorwaarden verwerkt. Een overzicht van de belangrijkste wijzigingen vind je in de pdf.
pdf met wijzigingsoverzicht

Waar vind je de gewijzigde voorwaarden?
Het is belangrijk dat je de gewijzigde voorwaarden leest. Je vindt ze op http://www.snsbank.nl/gewijzigdevoorwaarden. Daar vind je niet alleen de gewijzigde Voorwaarden Mijn SNS maar kun je ook zien welke voorwaarden er nog meer voor je wijzigen en wat de belangrijkste wijzigingen daarin zijn. Op http://www.snsbank.nl/gewijzigdevoorwaarden kun je de voorwaarden lezen en downloaden. Wil je liever de voorwaarden op papier? Bel dan met SNS Klantenservice.

Wanneer gaan de gewijzigde voorwaarden in?
De gewijzigde voorwaarden gaan in vanaf 1 juli 2014. Als je het met de wijzigingen eens bent, hoef je verder niets te doen. Ben je het er niet mee eens? Neem dan voor 1 juli 2014 contact op met SNS Klantenservice.

Meer informatie
Heb je vragen of wil je meer informatie? Ga dan naar snsbank.nl/gewijzigdevoorwaarden. Natuurlijk kun je ook bellen met SNS Klantenservice via 030 - 633 33 00. We helpen je graag.


Ben je het er niet mee eens? Neem dan voor 1 juli 2014 contact op met SNS Klantenservice.
:roll: Ik denk dat het antwoord is, dat er dan niet anders op zit dan op te stappen bij deze bank.
Ik vraag mij af waarvoor men dan zou moeten bellen met de klantenservice. :roll:

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO