Uit een email van SNS:
Citaat:
Beste heer de V,
Wat verwacht u van een bank? Dat vroegen we aan een grote groep klanten en aan 1200 Nederlanders. Het antwoord was duidelijk: eenvoudige producten en diensten, goede service en er zijn in goede én in slechte tijden.
Wat betekent dit antwoord voor u en voor ons?
We gaan bankieren weer normaal maken
We hebben goed geluisterd. En geleerd. Achter de schermen is hard gewerkt aan verandering. SNS gaat bankieren weer normaal maken. Verrassend normaal.
In de eerste 100 heel normale dagen van SNS delen we onze eerste stappen naar normaal bankieren en laten zien wat ú hieraan heeft. Niet alleen die eerste 100 dagen, maar natuurlijk ook daarna. Vanaf 6 oktober ziet en hoort ook de rest van Nederland ons nieuwe geluid. Dan start de nieuwe SNS campagne op televisie en radio.
Uw mening blijft belangrijk
Mijn collega’s en ik begrijpen dat er veel moet gebeuren om bankieren weer normaal te maken. Dat we vooral moeten blijven luisteren naar onze klanten. Op snsbank.nl/heelnormaal leest u altijd het laatste nieuws en kunt u reageren. Praat mee en houd ons scherp. We horen uw mening graag.
Met vriendelijke groeten,
SNS Bank
Ik ben benieuwd.
Het simpele feit dat er aan bankenzijde iemand is die toegeeft dat ergens van het normale padje is afgeweken, lijkt mij al een grote winst.