Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 4:02 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 23 maart 2009 3:52 pm 

Geregistreerd: wo 22 okt 2008 9:26 pm
Berichten: 26
zou je de tel kosten terug kunen krijgen van deze bank ??

dit is echt een achterlijke bank Probeer al een week de plus rekening te openen maar het werkt nog steeds niet.

Ook al ben je klant je kunt online geen rekeningen afsluiten of toevoegen.

Bij de AT bank en de credit bank of europe wordt je als een vorst behandeld. Maar bankieren bij de sns bank slaat werkelijk alles in negatieve zin.

Zakelijk bankieren is ook vreselijk, gewoon ook niet tel bereikbaar en als je bij een vestiging komt doen ze als of ze achterlijk zijn. want zakelijk bankieren kan uitsluitend telefonisch.

En al zijn ze soms tel bereikbaar dan krijg je een klein kind aan de lijn
bij het zakelijk bankieren die bibberend aan je vraagt of zijn grote broer je later mag terugbellen.

ja moet toegeven die grotere broers zijn wel goed maar bijna niet te bereiken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 maart 2009 6:26 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 01 dec 2008 11:17 am
Berichten: 703
@henkbuijs; Als je zakelijke klant bent bij SNS kun je geen plus rekening openen, wel een vergelijkbare zakelijke rekening meersparen. De rente is hier max. 4%
http://www.snsbank.nl/zakelijk/geld-res ... paren.html

Als particulier klant kun je wel plusrekening via site aanvragen
http://www.snsbank.nl/particulier/spare ... paren.html

Ik heb tijdje terug als particuliere klant via kantoor plussparen geopend, was ala-minuut geregeld.
Onlangs wilde ik bij kantoor weer een keuzedeposito afsluiten, kreeg ik te horen dat dit alleen nog maar via de site kon worden afgesloten.
Heb dit met minimum bedrag gedaan, ging eigenlijk best wel vlot allemaal.

SNS wil steeds meer een internetbank worden.
De bankkantoren verdwijnen heel snel, zo hier en daar komt er een service kantoor, heb ik vernomen.

Laatste tijd nog al vaak telefonisch contact gehad met SNS, bereikbaarheid is wel eens wisselend.
Als ik na ca. 3 minuten geen contact heb, probeer ik het een paar uur later nog eens.
Meestal lukt het dan wel.

De deskundigheid van medewerkers is vaak onder de maat.
Bel ik gewoon nog een keer, tot ik een goede aan de lijn heb.

_________________
veel beloven en weinig geven doet veel mensen in vreugde leven


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO