Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu wo 24 apr 2024 1:36 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 10 maart 2012 1:28 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2119
SNS bank schreef:
Wijziging overboekingsmogelijkheden spaarrekeningen
Je hebt één of meerdere SNS Spaarrekening(en). Tot nu toe kon je van je spaarrekening alleen geld overmaken naar je tegenrekening. Vanaf nu is het ook mogelijk om van je SNS Spaarrekening geld over te maken naar een andere SNS (spaar)rekening op jouw naam. Zonder dat je gebruik hoeft te maken van je tegenrekening.

Wat houdt de wijziging precies in?
Zonder gebruik te maken van je tegenrekening kun je nu geld overmaken naar een andere (spaar)rekening bij SNS Bank op jouw naam. Je tegenrekening gebruik je als je geld wilt overmaken van je SNS Spaarrekening naar een (spaar)rekening van iemand anders of naar een (spaar)rekening bij een andere bank.

Hoe werkt het met gezamenlijke rekeningen?
Als je een spaarrekening hebt met iemand anders (een ‘en/of rekening’), dan is het voortaan mogelijk om geld over te maken naar een andere SNS (spaar)rekening op naam van jullie beiden. Daarnaast is het mogelijk om van deze gezamenlijke spaarrekening geld over te maken naar je eigen SNS (spaar)rekening of naar een SNS (spaar)rekening van je mederekeninghouder. Als je geld wilt overmaken naar een (spaar)rekening van iemand anders of naar een (spaar)rekening bij een andere bank, dan gebruik je je tegenrekening.

Aangepaste voorwaarden per 1 april
De nieuwe mogelijkheden hebben we verwerkt in de productvoorwaarden van de SNS spaarrekeningen. De aangepaste voorwaarden gaan per 1 april 2012 in en vind je hier. Je kunt ze opslaan op je computer en printen. Als je ze niet zelf kunt printen, klik dan hier om ze thuisgestuurd te krijgen. Als je het eens bent met de wijzigingen, hoef je niets te doen. De aangepaste voorwaarden gelden dan vanaf 1 april 2012 voor jou. Ben je het niet eens met de wijzigingen, dan kun je de rekening opheffen. Dit kan op snsbank.nl/klantenservice. Als je voor 1 april al een overboeking doet naar een andere (spaar)rekening dan de tegenrekening, dan ben je het automatisch eens met de wijzigingen. Vanaf dat moment gelden dan de aangepaste voorwaarden voor jou.


Bij MacDonalds zeggen ze altijd u tegen mij. :cry:
Maar een taalkundige mep op de schouders, alsof men met je op school gezeten heeft, heeft toch ook wel wat.
Daar krijg ik altijd zo'n heerlijk ouderwets "Veronica komt naar je toe"-gevoel van en houdt mij eeuwig jong.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 maart 2012 5:04 pm 

Geregistreerd: do 29 sep 2011 11:12 pm
Berichten: 28
Kan je dan rechtstreeks geld overmaken naar iedereen met dezelfde achternaam en voorletters?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 maart 2012 6:13 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2119
Het rekeningnummer zal wel onder hetzelfde (tele)bankcontract moeten vallen heb ik zo het vermoeden.
Bijv. ouder naar kind of andersom met dezelfde voorletter(s) zal zomaar niet lukken lijkt mij.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Laatst bijgewerkt door 1500 op ma 12 maart 2012 6:15 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 12 maart 2012 6:13 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: ma 27 dec 2010 11:10 pm
Berichten: 181
klippan schreef:
Kan je dan rechtstreeks geld overmaken naar iedereen met dezelfde achternaam en voorletters?

ik denk het niet;
"een andere SNS (spaar)rekening op jouw naam" is niet hetzelfde als een andere SNS (spaar)rekening met jouw naam


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO