Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 1:18 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 08 maart 2011 7:51 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
ik doe niets wat verband heeft met MoneYou na het enorme gedoe dat ik met hen gehad heb


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 08 maart 2011 9:16 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
BillGates schreef:
Wel eens van Bufferweken gehoord?
viewtopic.php?f=44&t=3321&start=60

Ja, die waren waardeloos en van dat soort acties houd ik ook helemaal niet. Maar dat is alweer langer geleden. De bonnen zijn recent en die actie was wel goed geregeld.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 08 maart 2011 9:19 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
schuiver schreef:
Van iedereen die stort worden dan wel de privé gegevens bekend, zoals woonplaats, naam etc.
Ik ga ervan uit dat met deze privé gegevens niks gedaan wordt, door de beheerders.
Toch ben ik daar altijd wat huiverig voor, je hoort en leest zoveel over het schenden van en inbreuk op iemands privé gegevens.
Het staat al vermeld in het blog:
het email adres en de de forum gebruikersnaam worden alleen gebruikt voor....enz.
Dus daar moet ik dan maar op vertrouwen.
Ik wil meedoen, vanaf 2 betaalrekeningen, maar wil eerst nog wat reacties zien hierop.

Schuiver, je hoeft je forumnaam niet te vermelden. Inderdaad zit aan die overgemaakte cent een rekeningnummer met naam gekoppeld, maar als jij daarbij een voor dat doel aangemaakt email adres doorgeeft kan dat toch niet zo heel veel kwaad?

Ik ga er van uit dat men geen huisbezoeken komt afleggen in de toekomst :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 08 maart 2011 10:09 pm 
Site Admin

Geregistreerd: ma 19 maart 2007 11:40 pm
Berichten: 447
schuiver schreef:
Van iedereen die stort worden dan wel de privé gegevens bekend, zoals woonplaats, naam etc.
Ik ga ervan uit dat met deze privé gegevens niks gedaan wordt, door de beheerders.
Toch ben ik daar altijd wat huiverig voor, je hoort en leest zoveel over het schenden van en inbreuk op iemands privé gegevens.
Het staat al vermeld in het blog:
het email adres en de de forum gebruikersnaam worden alleen gebruikt voor....enz.
Dus daar moet ik dan maar op vertrouwen.
Ik wil meedoen, vanaf 2 betaalrekeningen, maar wil eerst nog wat reacties zien hierop.


Hallo Schuiver, ik begrijp je bezwaar. Ik kan alleen zeggen dat we met de gegevens niets zullen doen met uitzondering van de volgende dingen: het email / je forum naam voor een bedank mail en om je uit te nodigen voor het VIP forum en hopelijk de mededeling dat je de 100 euro gewonnen hebt. Je rekeningnummer en echte naam gebruiken we alleen als we de 100 euro overmaken (natuurlijk alleen als je wint :) )

Verder kan ik alleen vragen om ons te vertrouwen, net zoals wij vertrouwen stellen in onze forum bezoekers dat die geen gekke dingen op dit forum posten.

Koen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 maart 2011 7:48 am 
Gulden

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 3:36 am
Berichten: 1446
Goed, bedankt voor de antwoorden.
Ik doe dus 2 keer mee en ik hoop dat jullie die 5000 euro mogen winnen, zodat een aantal van jullie wensen kunnen worden gerealiseerd.
We horen het dan wel.
Succes !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 maart 2011 11:00 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 10 jun 2008 11:09 am
Berichten: 255
Wat gebeurt er eigenlijk met het geld als niet de 1e prijs maar één van de andere prijzen gewonnen wordt ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 maart 2011 11:45 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2117
groentje schreef:
schuiver schreef:
Van iedereen die stort worden dan wel de privé gegevens bekend, zoals woonplaats, naam etc.
Ik ga ervan uit dat met deze privé gegevens niks gedaan wordt, door de beheerders.


Ik ga er van uit dat men geen huisbezoeken komt afleggen in de toekomst :lol:


ALS ik mij zorgen zou maken, dan is dat -gezond argwanend- eerder om wat MY beoogt met de haar ter beschikking gekomen rekeningnummers en bijbehorende namen, en misschien te achterhalen adressen. :roll:
Voor niets gaat in mijn ogen alleen de zon op.

Ondanks deze bedenking mag SI sowieso rekenen op een verdiende 3, of mogelijk totaal 5 overboekingen.
Eventuele spam van MY kunnen wij altijd nog met een grote boog in de prullenbak gooien en zijn dan tevens een ervaring rijker. :wink:

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 maart 2011 1:51 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 29 aug 2009 9:06 pm
Berichten: 314
Spaarinformatie is voor mij meer dan 1 cent waard ! , ik doe mee met twee rekeningen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 maart 2011 4:26 pm 
Site Admin

Geregistreerd: ma 19 maart 2007 11:40 pm
Berichten: 447
rhart schreef:
Wat gebeurt er eigenlijk met het geld als niet de 1e prijs maar één van de andere prijzen gewonnen wordt ?


Als we een andere prijs winnen (dus 100 euro, 1000 euro of 2000 euro), dan verloten we niet de tien maal 100 euro, maar besteden we het bedrag dat we gewonnen hebben in z'n geheel aan SpaarInformatie op de manier zoals we uitgelegd hebben in ons blog (dus met een VIP sectie in het forum waar de deelnemers samen kunnen beslissen wat er met het geld gedaan gaat worden.

1500 schreef:
ALS ik mij zorgen zou maken, dan is dat -gezond argwanend- eerder om wat MY beoogt met de haar ter beschikking gekomen rekeningnummers en bijbehorende namen, en misschien te achterhalen adressen.


In de FAQ van MoneYou staat:
Wat doet MoneYou met de bankrekeningnummers van de mensen die een storting gedaan hebben?
MoneYou telt het aantal transacties van unieke bankrekeningnummers. Deze nummers worden alleen gebruikt binnen de actie. Mensen die storten zullen niet door MoneYou worden benaderd. De gegevens zullen ook niet gedeeld worden met derde partijen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 maart 2011 7:03 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
is het ook mogelijk om SI te steunen zonder dat er info aan MoneYou wordt doorgestuurd?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 maart 2011 8:13 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6730
1ct overgemaakt.. :P

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 maart 2011 11:01 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 okt 2008 9:53 am
Berichten: 293
Ik doe mee.

Wordt er ook een tussenstand of een update gegeven?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 10 maart 2011 5:37 am 
3 Kwartjes

Geregistreerd: ma 20 jul 2009 8:40 am
Berichten: 780
Nou, er zijn een paar centen onderweg.
Worden buitenlandse centen uitgesloten ?
Zoniet, maak de Iban en zo bekend.
Ik kan het zelf wel uitzoeken, maar mss vinden anderen het ook wel interessant ....
Vergeet in dat geval het blog niet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 10 maart 2011 11:09 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
3e rekening gedaan :wink:

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 10 maart 2011 2:37 pm 
Site Admin

Geregistreerd: ma 19 maart 2007 11:40 pm
Berichten: 447
Hadjememaar schreef:
Nou, er zijn een paar centen onderweg.
Worden buitenlandse centen uitgesloten ?



Helaas, MoneYou zegt daarover:
Tellen stortingen van buitenlandse rekeningen ook mee voor de MoneYou DoelSpaarWedstrijd?
Het direct storten van een buitenlandse rekening op een MoneYou (Kwartaal) Spaarrekening is helaas technisch niet mogelijk.

Het blog is inmiddels aangepast.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO