Na dat telefoontje, gisteravond, 18:00u, ook maar een e-mail verzonden naar Mw v.d. Wal met daarin mijn klacht en dat ik niet kan voorstellen dat zakelijke klanten hier ook hinder van ondervinden.
Tevens de garantie dat ik zou overstappen naar een andere aanbieder als het vóór 9.00u vanmorgen niet opgelost was.
En ik weet dat het toeval is, maar ik kon een grijns niet onderdrukken toen ik dit mailtje vanmorgen kreeg.
Citaat:
Geachte heer Spaargraag,
Er zijn inderdaad problemen geweest met ING Ordering via Internet. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan.
Inmiddels kunt u uw orders weer met Ordering via Internet aan de beurs doorgeven.
Als er geen mogelijkheid is om met ING Ordering via Internet een opdracht te versturen is er een alternatief om toch een order te plaatsen. Zo kunt u uw opdrachten tegen hetzelfde tarief als ING Ordering via Internet plaatsen bij een medewerker van de Beleggingslijn.
Deze afdeling is bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur op telefoonnummer: 0900 0664 (10 cent per minuut).
Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice
Mw. drs. I.M. van der Wal
Manager Verkoop en Service
Delivery-date: Tue, 25 Aug 2009 08:58:56 +0200Dat "tegen hetzelfde tarief" was de medewerker die ik gister aan de telefoon had even vergeten te melden.
Ik weet dat die mogelijkheid er altijd is, maar de kosten bij ING zijn normaal gesproken zes euro hoger via de beleggingslijn.
Anyways...één minuut voor 9, en alles doet het weer.
---
btw. Dat was een mooie race van AMG