Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu ma 16 jun 2025 8:28 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 28 nov 2009 11:40 pm 
Kwartje

Het lukt onze moderators blijkbaar nog steeds niet die schoenspammers van Spaarinformatie te weren. Of zouden ze er zelf hun schoenen kopen?

(Zie het laatste nieuws rondom sparen en Icesave)

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009 12:02 am 

Het is steeds precies dezelfde non-info met plaatje. Dat moet opzich toch eenvoudig te blokken te zijn. Misschien toch maar gebruik maken van CAPTCHA codes voor het aanmaken van een account alhier? Hoewel ik aan die CAPTCHA codes een enorme hekel heb, want het gaat eerst 5 keer fout en dan pas werkt het.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009 2:13 am 
Kwartje

Moderators en beheerders van spaarinformatie: wanneer gaan jullie eindelijk spammers als lid er uit "zodemieteren". Het wordt hoog tijd!!! DOE JULLIE WERK.
Spaarinformatie wordt op deze manier belachelijk gemaakt (kijk naar de belachelijke schoenenreclame die nu ook al op de home pagina van spaarinformatie staan).

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009 3:06 am 
Vijfje

Geachte gasten,
Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar IK heb ook nog een gewoon leven.
Het forum van minuut tot minuut monitoren zit er dus niet in.
Ik probeer altijd wel minimaal een paar keer per dag hier aanwezig te zijn.
Dat lukt mij vrij aardig mag ik wel zeggen, daar kan het moderatielog van getuigen.
Trouwens, zo goed betaalt het nou ook weer niet. :lol:
Als jullie zouden weten hoeveel spam, overbodige quotes, lukraak geopende topics en plaatsingen in verkeerde rubrieken er al 'onderschept' worden voordat het door het merendeel van de lezers gezien wordt, zou de aangeslagen toon al snel anders worden denk ik.
O.a. spam en andere merkwaardige zaken worden niet gewist maar verplaatst naar een plek 'achter de schermen'.
Tot voorheen namen de beheerders daar regelmatig een kijkje en afhankelijk van de aard van een bericht of ons commentaar werd er dan meestal vrij snel actie ondernomen.
Immers, bepaalde handelingen zijn uitsluitend voorbehouden aan de beheerders.
Op zich misschien wel een goeie zaak, want als ik die rechten zou hebben was het forum misschien allang behoorlijk uitgedund geweest. :mrgreen:
Het wachten op de doodstraf van die vervelende schoenenboer ligt dus niet in de handen van de moderatoren, laat dat duidelijk zijn.
Ik vermoed dat de beheerders de laatste tijd wat druk zijn het gouden varkentje te poetsen ofzo. :wink:
Tot zover mijn kijkje achter de schermen bij SI.

P.S. Niemand is hier verplicht ALLE berichten te lezen.
Spam overslaan of melden d.m.v. het rode uitroepteken en daarna vrolijk verder gaan met het leven is soms ook een goede optie.
Dat geluk hebben jullie.
Echter, een moderator die z'n taak serieus neemt kan zich dat helaas niet altijd permitteren.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009 12:03 pm 
Kwartje

Paul209 schreef:
Geachte gasten,
Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar IK heb ook nog een gewoon leven. Niemand is hier verplicht ALLE berichten te lezen. Spam overslaan of melden d.m.v. het rode uitroepteken en daarna vrolijk verder gaan met het leven is soms ook een goede optie. Dat geluk hebben jullie. Echter, een moderator die z'n taak serieus neemt kan zich dat helaas niet altijd permitteren.

Sorry Paul, (voor jou die altijd veel goed info verstrekt) is dit niet persoonlijk bedoeld, maar als trouwe volgeling van SI erger ik me aan het vervuilen van de nuttige informatie dat hier voor de vele goed bedoelende bezoekers te vinden is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009 12:20 pm 
Vijfje

Geeft niet.
Ik ben niet boos, maar wel verdrietig. :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2009 5:35 am 
Stuiver

Juno schreef:
Moderators en beheerders van spaarinformatie: wanneer gaan jullie eindelijk spammers als lid er uit "zodemieteren". Het wordt hoog tijd!!! DOE JULLIE WERK.
Spaarinformatie wordt op deze manier belachelijk gemaakt (kijk naar de belachelijke schoenenreclame die nu ook al op de home pagina van spaarinformatie staan).

"DOE JULLIE WERK" ?
Een lagere toon of excuus aan de vrijwilligers van SI lijkt mij op zijn plaats ...

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2009 11:57 am 
Kwartje

Kan het niet zo zijn dat de klagers geen goed spamfilter hebben?

Laatst bijgewerkt door Majoor Kees op ma 30 nov 2009 2:22 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2009 12:04 pm 
Kwartje

Majoor Kees schreef:
Kan het niet zo zijn dat de klagers geen goed spamfilter hebben? Ik zit namelijk een groot deel van de dag op internet, en zie bijna nooit spam,en als er een keer iets spamachtigs tussenzit is het van de een of andere telecomboer. Het beveiligingspakket wat ik gebruik, is een standaardpakket wat door mijn provider gratis bij het internetabonnement wordt verstrekt.
Hallo majoortje, wel ff goed opletten waar je het over heb. Hier gaat het om Spam op SI en niet om Spam bij de klagers.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 01 dec 2009 10:11 am 
Site Admin

De spam is erg vervelend. We blokkeren email adressen, ip-adressen etc. maar spam is en blijft een probleem.
We zijn erg blij met onze moderators want zonder hun zou het forum onleesbaar worden. We kunnen alleen iedereen vragen om in het geval van spam, niet op het bericht te reageren, en het bericht aan ons te melden door op het rode uitroepteken te klikken onderaan het bericht.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]