Geachte gasten,
Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar IK heb ook nog een gewoon leven.
Het forum van minuut tot minuut monitoren zit er dus niet in.
Ik probeer altijd wel minimaal een paar keer per dag hier aanwezig te zijn.
Dat lukt mij vrij aardig mag ik wel zeggen, daar kan het moderatielog van getuigen.
Trouwens, zo goed betaalt het nou ook weer niet.
Als jullie zouden weten hoeveel spam, overbodige quotes, lukraak geopende topics en plaatsingen in verkeerde rubrieken er al 'onderschept' worden voordat het door het merendeel van de lezers gezien wordt, zou de aangeslagen toon al snel anders worden denk ik.
O.a. spam en andere merkwaardige zaken worden niet gewist maar verplaatst naar een plek 'achter de schermen'.
Tot voorheen namen de beheerders daar regelmatig een kijkje en afhankelijk van de aard van een bericht of ons commentaar werd er dan meestal vrij snel actie ondernomen.
Immers, bepaalde handelingen zijn uitsluitend voorbehouden aan de beheerders.
Op zich misschien wel een goeie zaak, want als ik die rechten zou hebben was het forum misschien allang behoorlijk uitgedund geweest.
Het wachten op de doodstraf van die vervelende schoenenboer ligt dus niet in de handen van de moderatoren, laat dat duidelijk zijn.
Ik vermoed dat de beheerders de laatste tijd wat druk zijn het gouden varkentje te poetsen ofzo.
Tot zover mijn kijkje achter de schermen bij SI.
P.S. Niemand is hier verplicht ALLE berichten te lezen.
Spam overslaan of melden d.m.v. het rode uitroepteken en daarna vrolijk verder gaan met het leven is soms ook een goede optie.
Dat geluk hebben jullie.
Echter, een moderator die z'n taak serieus neemt kan zich dat helaas niet altijd permitteren.