Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu zo 15 jun 2025 8:37 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2009 7:58 am 
Vijfje

Dat er weleens berichten verwijderd worden zonder melding (als dingen instaan die niet kunnen) dat snap ik.

Maar dat er berichten verwijderd worden met geen rare dingen erin, vindt ik onbeschoft.

En heb het fatsoen om dit dan even aan de poster te melden.

Ik had een bericht gepost in forum DSB bank, en weer is mijn bericht weg, dit is al vaker gebeurt.

Verwijderen ok, maar heb het fatsoen om me het even te melden, en met reden graag.

P.S.
Als deze verdwijnt, dan blijf ik dezelfde tekst posten, tot ik antwoord krijg, kijken wie de langste adem heeft, ik ben deze werkwijze even beu. :evil:

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2009 9:28 am 
3 Kwartjes

Kan het ook zijn dat jouw bericht niet gewoon is verplaatst?..

Het zou idd wel netjes zijn als je een Pbtje krijgt als je tekst wordt verplaatst/aangepast of verwijderd door iemand anders dan de schrijver. Misschien is zoiets ook automatisch te genereren, dat zou de Mod. weer wat werk schelen. het Pbtje schiet er volgens mij gewoon bij in... euh vergeten...

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2009 10:41 am 
Vijfje

juanj schreef:
Dat er weleens berichten verwijderd worden zonder melding (als dingen instaan die niet kunnen) dat snap ik.
Maar dat er berichten verwijderd worden met geen rare dingen erin, vindt ik onbeschoft.
En heb het fatsoen om dit dan even aan de poster te melden.
Ik had een bericht gepost in forum DSB bank, en weer is mijn bericht weg, dit is al vaker gebeurt.
Verwijderen ok, maar heb het fatsoen om me het even te melden, en met reden graag.
P.S.
Als deze verdwijnt, dan blijf ik dezelfde tekst posten, tot ik antwoord krijg, kijken wie de langste adem heeft, ik ben deze werkwijze even beu. :evil:

Ook goedemorgen.
Vincent gaat door voor de koelkast.
Het betreffende bericht is niet verwijderd.

Als Juanj zich wat meer zou verdiepen in het forum, had ie o.a. 2 dingen kunnen weten:
1) N.a.v. de chaos van berichten ten tijde van IceSave wordt er momenteel telkens maar 1 geopend topic aangehouden t.b.v. berichten over DSB Bank.
2) Ik heb al eerder aangekondigd geen PB's te verzenden indien er moderatie heeft plaatsgevonden.
Onbegonnen werk gezien de grote hoeveelheid.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2009 5:09 pm 
3 Kwartjes

Momenteel heb ik geen koelkast nodig, buiten onder een afdakje voldoet ook prima! :mrgreen:

Zou het mogelijk zijn om automatische pbtjes te versturen wanneer je bericht aangepast word door een mod? En dit dan als optie in je profiel weergeven, aangezien niet iedereen dit wilt, of is dit er al?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2009 6:38 pm 
Vijfje

Ik heb gekeken in het nieuws forum, en daar is mijn bericht niet te vinden...

viewforum.php?f=24

Is het echt niet mogelijk om dit automatisch te laten melden, dat er een verwijdering/verplaatsing is geweest, en dan ook waarnaar toe. (dit kost de mods dan toch ook geen tijd?)

Lijkt mij een board instelling.... (simpele if, then contructie... if replaced/deleted, sent notification to poster)

Omdat dit vaker is gebeurd, lijkt het vanuit mijn optiek op treiteren (vanwege pittige discussies tussen mods en mij)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2009 7:52 pm 
Daalder

Vincent schreef:
Zou het mogelijk zijn om automatische pbtjes te versturen wanneer je bericht aangepast word door een mod?

Dan denk ik dat iedereen dat binnen no-time uit zet.
Een board instelling moet je niet voor bij de mods zijn.

@juanj: Ik kan me geen pittige discussie tussen ons herinneren.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2009 9:59 pm 
Vijfje

Hoi Karel, heb wel eens discussies met jou collega (209) mod gehad (die was toen aan het verwijderen verslaafd)

Maar waar is mijn bericht dan.. als het niet verwijderd is?? (wat collega 209 aangeef)

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 17 dec 2009 11:48 am 
Vijfje

juanj schreef:
Ik heb gekeken in het nieuws forum, en daar is mijn bericht niet te vinden...
viewforum.php?f=24

Je kunt maar beter niet alles geloven wat je zelf schrijft. :lol:

(Misschien een aardig onderwerp voor een blog van Juul: Hoe vind ik in een forum mijn eigen berichten terug?
Ik ken al een manier of 5 a 6.)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2009 9:33 am 
Vijfje

Beste Paul, ik had een bericht gepost over dit artikel http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/nieuws/)/components/financien/rtlz/2009/weken_2009/51/1215_1930_DNB_liet_DSB-probleem_ontsporen.xml in het DSB forum, dit is weg..

en ik ben niet lomp, natuurlijk heb ik 'toon je eigen berichten' gebruikt, en kan het bericht NIET vinden.
Het is dus wel verwijderd? Zou je anders zo vriendelijk willen zijn, aan te wijzen waar het bericht nu wel staat?

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2009 11:39 am 
Vijfje

viewtopic.php?f=24&t=4446&p=40940&hilit=dsb+bewust+neergehaald#p40940
Dit is wat je geplaatst had in de rubriek DSB.
Omdat alleen een link zo raar stond na de verplaatsing, heb ik de (voormalige)onderwerptitel herhaald in de inzending.

Overigens, ik denk dat je geheugen je een beetje in de steek liet met wat je hierboven t.a.v. de link schreef.
Niet dat ik mij hoef te excusseren m.b.t. je zoekprestaties en geheugen, maar de tijd en datum van je inzending kunnen niet anders dan kloppen met het orgineel.
Daar kan zelfs een mod niets aan veranderen als deze eenmaal op je naam staat.
Ook kan een mod (achteraf) geen inzending doen onder jouw naam.
Kortom, de inzending is nooit verwijderd geweest, slechts verplaatst zoals Vincent in het allereerste begin van deze (wederom) nodeloze discussie al aangaf.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2009 2:16 pm 
Vijfje

Hoi Paul,

Mijn posting was eigenlijk een nieuwe thread... vandaar dat ik hem niet heb kunnen vinden.
Ik ben van verwijdering uitgegaan vanwege die reden.

Volgens mij noem ik nergens een datum of tijd van mij verplaatste posting. En ik zeg ook niet dat jullie mijn posting onder een andere naam gedaan hebben.

Nutteloze discussie.. ja...
daarom zou dus een notification bij een dergelijke actie(verplaatsen/verwijderen) handig zijn.
:oops:

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2009 8:16 pm 
Vijfje

Volgens mij heb je bijzondere gave: je weet overal een bende van te maken.
Expres of in je onschuld, dat was alleen nog de vraag.
Mijn gedachten gingen al lange tijd uit naar het eerste.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 19 dec 2009 6:45 pm 
Vijfje

Gelukkig zijn we niet allemaal zo perfect, en foutloos zoals jij .... :shock:

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2009 9:57 am 
3 Kwartjes

Paul209 schreef:
Expres of in je onschuld, dat was alleen nog de vraag.
Mijn gedachten gingen al lange tijd uit naar het eerste.

Dit bericht raakt kant noch wal.
Bij ieder meningsverschil wek je de indruk dat je al langer aan de vermogens van je opponent twijfelt.
Juanj is niet het enige forumlid dat de indruk heeft dat berichten worden verwijderd, na onze discussie heb ik PB's ontvangen met hetzelfde vermoeden.
Ik heb als eens eerder geschreven dat je kost wat kost gelijk en/of het laatste woord wilt hebben, dit is een vervelende eigenschap.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2009 10:32 am 
Kwartje

Linn schreef:
Paul209 schreef:
Dit bericht raakt kant noch wal. Bij ieder meningsverschil wek je de indruk dat je al langer aan de vermogens van je opponent twijfelt. Ik heb als eens eerder geschreven dat je kost wat kost gelijk en/of het laatste woord wilt hebben, dit is een vervelende eigenschap.
Vroeger zij ik tegen m'n kinderen: Wees lief voor elkaar en nu zou ik zeggen: Denk aan de Kerstgedachten.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]