Paul209 schreef:
Raar eigenlijk.
Tegenwoordig worden we al blij als iemand gewoon z'n werk doet.
Reden waarom ik dit topic startte, was de vraag of je inderdaad middels het versturen van een eenvoudige e-mail een deposito kunt openen. De site van AKBank geeft deze mogelijkheid namelijk niet aan, althans ik heb die niet kunnen vinden. Officieel moet je een aanvraagformulier invullen en opsturen. Dit laatste was voor mij bijvoorbeeld reden om geen rekening te openen bij The Economy Bank waar alles nog via het inzenden van formulieren geregeld moet worden.
Als je dan inderdaad een e-mailtje verstuurt naar AKBank en zij reageren daar uiterst snel, secuur en foutloos op, lijkt het mij geen probleem dit via het forum te laten weten.
Dat het ook anders kan, is te lezen in een topic over de DSB bank en hun afhandeling van een aanvraag voor een deposito waarbij onder meer sprake is van onjuiste rentepercentages. Ook SNS kan er wat van bij het uitbetalen van een deposito 5 dagen na de einddatum.
Daarom is het wel prettig niet alleen negatieve ervaringen op het forum te plaatsen, maar elkaar ook op de hoogte te houden over banken die hun werk wel goed doen.
En Paul209, het is op zich inderdaad bijzonder dat je "blij" wordt als een bank een keer zijn werk goed doet terwijl dit natuurlijk de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn.