Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 18 apr 2024 5:22 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2013 8:25 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Ik denk dat je het product eerst informatiever moet maken dan diverse alternatieven van concurrenten die ik in m'n mailbox krijg. Naamsbekendheid komt vanzelf via via, want soms zie ik zomaar een link naar SI opduiken in de media. Iemand die op SI of het forum zit, hoeft eigenlijk al niet meer gepusht te worden en kan het ook via subtiele linkjes op de site uitvinden. Lijkt me wel een goed moment zodra de rentes weer gaan stijgen!

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2013 11:15 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 16 dec 2008 2:28 pm
Berichten: 361
Omdat ik spaarinformatie op verschillende computers bekijk blijf ik deze popup maar zien.
Echt zwaar irritant. :(

Zorg er in ieder geval voor dat deze popup niet op de forum pagina's getoond wordt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2013 7:07 am 
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 07 maart 2007 9:24 pm
Berichten: 605
Vincent schreef:
Wat ik ook niet snap is waarom ik laatst een 2de mail kreeg dat ik mij moest inschrijven. Dat had ik al gedaan....


De mail die je kreeg was neem ik aan een omzettingsmail van de oude nieuwsbrief inschrijving naar RenteWekker? Ik probeer daar de reeds ingeschreven mensen uit te filteren maar als je op een ander email adres bent ingeschreven op de nieuwsbrief dan op RenteWekker kan dat fout gaan.

PS: Ik heb de settings van de Pop-up op het forum aangepast. Het zou de vaste bezoekers nu met rust moeten laten. Laat aub weten als je er nog steeds last van hebt.

_________________
Beheerder http://forum.SpaarInformatie.nl/ & http://www.SpaarInformatie.nl/ !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2013 10:46 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Ik had er nu inderdaad geen last meer van.
Zelfde probleem als Dyna18 ook al aangaf, door het raadplegen vanaf verschillende computers.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2013 7:15 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 814
Ik kreeg net de pop-up. Zegt ie:

Bedankt voor uw aanmelding. U ontvangt binnen een paar minuten een email om uw aanmelding te bevestigen.

terwijl ik me niet eens heb aangemeld.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 sep 2013 3:19 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Je hebt trojan :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 sep 2013 5:56 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 814
nee :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 sep 2013 6:13 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 10:50 am
Berichten: 127
Ik begin me er eerlijk gezegd ook een beetje aan te storen... Vind eigenlijk ook vreemd dat die op het forum van spaarinformatie nodig zou zijn. Een vaste banner en link lijken me eerlijk gezegd voldoende. Neem aan dat de forumleden de weg naar de rentewekker inmiddels wel gevonden hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 sep 2013 10:07 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Tot mijn verbazing kreeg ik nu plotseling weer de pop up, op mijn eigen laptop.
Wordt dit soms ook getriggered als je naar een pagina surft die je langere tijd niet bezocht hebt (in dit geval ging ik naar de deposito's en kwam het duveltje weer uit het doosje).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 sep 2013 10:17 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6730
Het ding hier gelukkig niet meer gezien, ook na 1 dag niet meer ingelogd zijn. firefox op osx

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2013 8:02 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 10:02 pm
Berichten: 232
Ik vind het ook echt superirritant die popup, gelukkig krijg ik hem nu nog maar af en toe. Ik ben overigens van mening dat de nieuwsbrief voor de meeste bezoekers van deze website (en zeker voor de trouwe bezoekers van dit forum!) geen nieuws brengt.


Laatst bijgewerkt door Spaarder1976 op wo 18 sep 2013 10:16 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2013 10:14 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
juanj schreef:
Het ding hier gelukkig niet meer gezien, ook na 1 dag niet meer ingelogd zijn. firefox op osx

O dat doet me er aan denken. De pop up verscheen weer onder Opera op OS X, maar ik had toevallig wel weer eens opnieuw opgestart in plaats van slechts uit een slaapje ontwaakt te zijn.
Ik heb niet ingesteld dat er cookies weggegooid moeten worden oid, dus ik weet/snap niet of dit er mee te maken heeft...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2013 7:07 pm 
Stuiver

Geregistreerd: vr 30 dec 2011 10:55 am
Berichten: 53
Zojuist weer 2x in een sessie die pop-up gehad. (Internet Explorer 10).
KAN DAT DING AUB UIT?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2013 8:42 pm 
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 07 maart 2007 9:24 pm
Berichten: 605
percent schreef:
Zojuist weer 2x in een sessie die pop-up gehad. (Internet Explorer 10).
KAN DAT DING AUB UIT?


Op de forum heb ik voor nu de pop-up uit gezet. Het uitzetten van cookies etc. resulteerde in het niet werken van de settings van die pop-ups (die zouden vaste bezoekers dan nooit zien). Maar goed ik kan jullie niet verplichten cookies aan te zetten natuurlijk. Daarnaast waren de pop-ups op het forum maar zeer beperkt effectief (1% conversie) en dat is afgewogen tegen de irritatie bij (sommige) vaste bezoekers niet de bedoeling. Dus vanaf nu geen pop-ups mee op het forum.

_________________
Beheerder http://forum.SpaarInformatie.nl/ & http://www.SpaarInformatie.nl/ !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2013 9:23 pm 
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 07 maart 2007 9:24 pm
Berichten: 605
Spaarder1976 schreef:
Ik vind het ook echt superirritant die popup, gelukkig krijg ik hem nu nog maar af en toe. Ik ben overigens van mening dat de nieuwsbrief voor de meeste bezoekers van deze website (en zeker voor de trouwe bezoekers van dit forum!) geen nieuws brengt.


Op dit moment snap ik dat nog niet iedereen die onze site toch al wekelijks bezoekt de meerwaarde ziet maar ik beloof dat daar verandering in gaat komen. We voegen stap voor stap functionaliteit toe. In dit draadje kun je daar over meepraten en tips geven:
vraag-antwoord-over-spaarinformatie-f3/lancering-rentewekker-t7795-30.html

_________________
Beheerder http://forum.SpaarInformatie.nl/ & http://www.SpaarInformatie.nl/ !


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO