Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 3:46 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2013 10:48 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Maar als je ondertussen als ingelogde forumbezoeker even doorklikt naar een ander deel van de site (bijvoorbeeld deposito's) krijg je wel weer gelijk de pop up. Jammer dat er dan niet meer "gekeken" wordt naar het al dan niet ingelogd zijn.

Snap dat het erg ingewikkeld is allemaal om alles in te richten, maar jullie moeten ook snappen dat heel veel mensen een enorme rothekel aan popups hebben... zo sterk dat ze wegsurfen en niet meer terugkomen.

pop ups maken meer kapot dan je lief is


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 21 sep 2013 9:18 am 
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 07 maart 2007 9:24 pm
Berichten: 605
groentje schreef:
Snap dat het erg ingewikkeld is allemaal om alles in te richten, maar jullie moeten ook snappen dat heel veel mensen een enorme rothekel aan popups hebben.

Dit zou enkel moeten gelden voor mensen die bewust cookies blokkeren of weggooien naar elke "surf-sessie". Deze cookies zijn nu eenmaal nodig voor het goed functioneren van de site en dus ook nodig voor het niet functioneren van de pop-ups...... Op het forum staat het nu dus uit en op de normale SI site zou je hem ook niet meer moeten zien als je cookies aan hebt staan (tot het moment dat je die weg gooit dan start de teller opnieuw).

Waarom nog wel op de normale SI site: het blijkt een zeer effectieve manier om leden voor RenteWekker te krijgen en houden. En meer leden voor RenteWekker heeft weer als gevolg dat de normale SI site vaker bezocht wordt en hopelijk daardoor ook meer actieve leden op het forum (Circle of life). Uiteraard staan we open voor alternatieven ideeën.

_________________
Beheerder http://forum.SpaarInformatie.nl/ & http://www.SpaarInformatie.nl/ !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 21 sep 2013 9:49 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
TNX voor de waarschuwing.
Ik heb geen last omdat ik meestal alleen op het forum zit. Fijn dat de POP-UP weg is. TNX Mandros.
Voorlopig zal ik de homepage maar even mijden, totdat de effectievietijd genoeg gedaald is om de pop-up overal weg te halen. :mrgreen:

PS. Misschien kan je een draadje starten met waar en waarom je cookies nodig hebt.
(Ik ben zelf niet thuis in websites maken en ik snap de functie van die cookies niet.)

_________________
De liefde voor geld is een wortel van allerlei schadelijke dingen!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Uit dat ding!
BerichtGeplaatst: ma 30 sep 2013 11:54 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 17 sep 2008 9:28 am
Berichten: 229
Ik kreeg zojuist ook weer voor de zoveelste keer die popup te zien toen ik op de website de rentewijzigingen aan het bekijken was. Hij is echt ontzettend irritant. Kan dat ding niet gewoon uit??? Bovenaan de pagina staat toch al de mogelijkheid tot aanmelden voor de rentewekker. Dat zou toch voldoende moeten zijn? Mensen irriteren met popups heeft naar mijn mening eerder een averechts effect: daarmee pest je mensen gewoon weg. Het is in ieder geval echt niet bevorderlijk voor een goede gebruikerservaring bij het bekijken van jullie site!!!

Ook geeft die popup bij op het moment dat hij wordt weergegeven standaard al de melding "Bedankt voor uw aanmelding. U ontvangt binnen een paar minuten een email om uw aanmelding te bevestigen.". Dat lijkt me ook niet de bedoeling?

Ik gebruik overigens Firefox en de meeste cookies zijn bij mij gewoon toegestaan. Aan mijn instellingen zou het dus niet moeten liggen. Maar hoe dan ook: ik wil die popup gewoon niet meer zien. Dus graag uit met dat ding!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 sep 2013 12:42 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Ik krijg het af en toe ook zomaar, terwijl ik altijd ingelogd ben. Popups zijn zooo 2010.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 sep 2013 1:37 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Volgens mij wordt dit ding ook getriggered als je aangelogd bent geweest op een andere computer. Ondanks dat ik op de vorige computer geen cookies heb weggegooid oid komt dan toch die pop up weer.

Ja, blijft irritant. Jammer dat reclamemakers altijd kiezen voor irritatie boven vergetelheid... :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 sep 2013 11:08 pm 
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 07 maart 2007 9:24 pm
Berichten: 605
groentje schreef:
Volgens mij wordt dit ding ook getriggered als je aangelogd bent geweest op een andere computer. Ondanks dat ik op de vorige computer geen cookies heb weggegooid oid komt dan toch die pop up weer.

Er zit geen link tussen inloggen op andere computer of iets dergelijks. Op het forum staat hij sowieso uit. Op onze site zou hij goed moeten werken. Dat de pop-up direct al aangeeft bedankt voor uw aanmelding is vreemd en dat zou niet de bedoeling moeten zijn. We gaan nog een keer in detail kijken waar het mis gaat, uiteraard willen we de irritatie weg halen daar is de pop-up immers niet voor bedoeld. Nogmaals: het is een van de meest effectieve manieren om onze RenteWekker dienst onder de aandacht te brengen en daarmee is het overal goed voor het aantal bezoekers naar onze site en ook het forum.

_________________
Beheerder http://forum.SpaarInformatie.nl/ & http://www.SpaarInformatie.nl/ !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 okt 2013 11:37 am 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
Ik moet eerlijk zeggen er weinig of geen last van te hebben.
Wel erger ik me aan de cookies, die elke keer weer gevraagd wordt op toestemming bij div. site's.
Ook de rentewekker zie ik niet zo zitten. Maar oké, als men daar voor kiest. Dan moet het maar.
Als je een beetje bij blijft weet je al lang wat er gaande is, voor dat de wekker gaat. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 02 okt 2013 9:56 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
Sinds nu al aan poosje heb ik geen last meer van rentewekker pop-up's op het forum.
Misschien dat degene die er last van hebben niet rechtstreeks naar het forum gaan, maar altijd doorklippen via www.spaarinformatie.nl.

_________________
De liefde voor geld is een wortel van allerlei schadelijke dingen!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 02 okt 2013 10:51 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Ik kom altijd eerst via de rentewijzigingen 8) maar toch gaat dat vaak goed. Echter af en toe komt de duvel toch weer uit z'n doosje.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 aug 2015 7:02 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6732
Nu 2 jaar, krijg ik ineens de popup weer (op de hoofdsite)

Kunnen jullie dit aub uitzetten!?
word een beetje kriegel van die melding
Ik ben aangemeld, ik heb geen cookies verwijderd
ik gebruik safari

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 aug 2015 9:10 am 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
Ja, hier heb ik de laatste tijd ook last van.
Komt misschien wel door dat ik mijn browsegeschiedenis verwijder... :?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 aug 2015 1:49 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6732
Het is iig sch*t irritant

Nu vandaag weer niet gekregen, maar vast over een paar dagen weer wel

Het gebeurd enkele keren per week

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2015 6:39 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6732
En vandaag kwam ie weer... :evil: :twisted:

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO