Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu zo 15 jun 2025 7:40 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2007 11:05 pm 
Kwartje

Aller eerst geeft deze site een duidelijk uitleg .
Jammer dat er een beetje weinig bezoekers op het forum zijn.

Misschien wat meer aan promotie zonder natuurlijk overal te gaan spammen want dat werkt natuurlijk op den duur negatief.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 aug 2007 10:10 pm 
Dubbeltje

Hoeveel is weinig?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 jan 2008 6:21 pm 
Kwartje

Volgens mij wordt deze site steeds meer gevonden.
Het aantal gebruikers groeit gestaag.
Maar de aantallen kunnen nog steeds hoger!!!!
Geef het door aan vrienden en bekenden.
Kom je ooit op andere fora of zie je sparen-gerelateerde artikelen op andere sites en kun je commentaar leveren doe dat dan met een vermelding naar deze site.

Wellicht de META-tags wijzigen zodat bij googlen op sparen vergelijk www.spaarinformatie.nl ook boven komt drijven en niet alleen fx.nl mistermoney.nl etc.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 jan 2008 11:56 pm 
Site Admin

barbaraf schreef:
Volgens mij wordt deze site steeds meer gevonden.
Het aantal gebruikers groeit gestaag.
Maar de aantallen kunnen nog steeds hoger!!!!
Geef het door aan vrienden en bekenden.
Kom je ooit op andere fora of zie je sparen-gerelateerde artikelen op andere sites en kun je commentaar leveren doe dat dan met een vermelding naar deze site.

Wellicht de META-tags wijzigen zodat bij googlen op sparen vergelijk www.spaarinformatie.nl ook boven komt drijven en niet alleen fx.nl mistermoney.nl etc.

Promotie stellen we natuurlijk altijd op prijs! Zowel de bezoekers van www.SpaarInformatie.nl als de besoekers van forum.SpaarInformatie.nl stijgen gestaag. Simpel de META-tags aanpassen om een beter 'ranking' te krijgen is niet meer voldoende. Zeker omdat de zoekterm 'sparen' erg vaak gebruikt wordt en de sites die hoog 'ranken' een hoge pagerank hebben is het deels geduld hebben. Maar ondertussen stijgt www.SpaarInformatie.nl in de 'ranking' doel voor dit jaar is in ieder geval op zoekresultaat pagina 1 komen in Google en ik denk dat wel gaat lukken!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 11 maart 2008 11:30 pm 
Gulden

Zie ik ergens op deze site iets over het hoofd? Ik heb namelijk geen idee van de bezoekersaantallen en heb nog niet ontdekt waar ik dat kan vinden.
Dat het aantal online bezoekers onderaan te zien is weet ik, maar het gaat me om het totaal aantal bezoekers (b.v. per dag en dan gecumuleerd tot een totaal aantal) Misschien te realiseren?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 12 maart 2008 7:59 am 
2 Kwartjes

Blikoortje schreef:
Zie ik ergens op deze site iets over het hoofd? Ik heb namelijk geen idee van de bezoekersaantallen en heb nog niet ontdekt waar ik dat kan vinden.
Dat het aantal online bezoekers onderaan te zien is weet ik, maar het gaat me om het totaal aantal bezoekers (b.v. per dag en dan gecumuleerd tot een totaal aantal) Misschien te realiseren?
Ik kan me heel goed voorstellen dat de site admin die gegevens liever voor zich zelf houdt :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 12 maart 2008 10:37 am 
Dubbeltje

Misschien is het een idee een banner te maken voor deze site zodat mensen die op hun eigen site kunnen zetten bijvoorbeeld.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 12 maart 2008 8:38 pm 
Gulden

Als deze site inderdaad zoveel bezoekers heeft als ik veronderstel - je kunt nauwelijks inloggen of er snuffelt een handvol of meer op de site rond - dan neemt het belang van goeie (lees ook: juiste) informatieverstrekking voor de banken toe, dacht ik zo. En ik kan me dus niet bedenken wat het motief zou kunnen zijn om de bezoekersaantallen stil te houden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 23 maart 2008 5:48 pm 
Gulden

Een uurtje geleden is het record van het aantal bezoekers dat gelijktijdig op deze site rondsnuffelt verdubbeld naar 35 stuks. Het vorige record stond maar even op 17 (dacht ik); daarvoor stond het vrij lang op 15.
Dat betekent dat de flinke belangstelling alleen maar toeneemt; de site voorziet duidelijk in een behoefte, maar tot op heden kan ik Mandros nog niet verleiden tot een reactie op mijn eerdere vraag.
Maar ik heb geduld.

Laatst bijgewerkt door Blikoortje op di 25 maart 2008 8:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel: aantal bezoekers
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2008 11:32 am 
Worden alleen de ingelogde bezoekers of alle bezoekers geteld?

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2008 12:14 pm 
Gulden

Als ik het tellertje goed interpreteer geeft het alle bezoekers aan van de laatste 5 minuten , maar maakt het gelijk onderscheid tussen ingelogde (op naam of met de aanduiding 'verborgen' en niet ingelogde (gasten); alleen een historische totaaltelling mist.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2008 2:38 pm 
Vijfje

Dubbel post.

Laatst bijgewerkt door Paul209 op ma 24 maart 2008 2:45 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 maart 2008 2:42 pm 
Vijfje

Blikoortje schreef:
Als deze site inderdaad zoveel bezoekers heeft als ik veronderstel - je kunt nauwelijks inloggen of er snuffelt een handvol of meer op de site rond - dan neemt het belang van goeie (lees ook: juiste) informatieverstrekking voor de banken toe, dacht ik zo. En ik kan me dus niet bedenken wat het motief zou kunnen zijn om de bezoekersaantallen stil te houden.

http://www.statbrain.com/www.spaarinformatie.nl/
Het blijft maar een gok natuurlijk.
Mijnpostbank staat op 20 visits per day. :lol:
www.postbank.nl daarintegen op: 314,704 visits per day.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 25 maart 2008 8:35 pm 
Site Admin

Blikoortje schreef:
Een uurtje geleden is het record van het aantal bezoekers dat gelijktijdig op deze site rondsnuffeld verdubbeld naar 35 stuks. Het vorige record stond maar even op 17 (dacht ik); daarvoor stond het vrij lang op 15.
Dat betekent dat de flinke belangstelling alleen maar toeneemt; de site voorziet duidelijk in een behoefte, maar tot op heden kan ik Mandros nog niet verleiden tot een reactie op mijn eerdere vraag.
Maar ik heb geduld.

Het record is weer gestegen naar 85 bezoekers. Ook de bezoekers van de hoofdsite (www.SpaarInformatie.nl) loopt goed en er zit een stijgende lijn in. Over aantallen etc. doe ik geen uitspraken omdat dit een graadmeter is voor de waarde van de site etc. en die houden we graag voor onszelf. Als je het echt wilt weten zijn er een aantal sites te vinden die een aardig goede schatting geven (Zoals het voorbeeld van Paul209). Maar het aantal bezoekers zegt nog niet alles. De tijd die mensen op je site doorbrengen en hoe ze op je site komen zijn ook erg belangrijk.

Al met al gaat het goed en de recente wijziging heeft ook een positieve bijdrage gegeven.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 25 maart 2008 8:57 pm 
Gulden

OK Mandros, bedankt voor de reactie.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]