henrid schreef:
PS: Even een suggestie voor Knab, ook al is het een beetje op de linkse toer: Maak de kosten inkomensafhankelijk, bijvoorbeeld 1 Euro per 1000 Euro inkomsten per maand, en jullie zullen meer klanten krijgen en zo de lagere tarieven terugverdienen. Dat zou pas een innovatie zijn op bankengebied, want jullie zeggen toch: "Knab draait het om. Voor het eerst is uw financiële situatie het uitgangspunt"?
"...een beetje op de linkse toer..." Hoezo
"een beetje" 
!!! En dan noem je dat klantgericht
Dat zou ik pas echt absurd vinden. Dan zou ik alleen al uit principe nooit zaken doen...
henrid schreef:
De site is heel aardig en lijkt met alle tools erg uitgebreid te zijn, maar zal wel een miljoentje gekost hebben aan ontwikkeling waar ik niet voor ga betalen, en hetzelfde heb ik simpel gezegd in Excel.
Om dat dan ook allemaal veilg te krijgen kost het voor een bank per definitie veel meer.
henrid schreef:
Er wordt gesproken van vele alerts, maar er worden maar een stuk of 2 voorbeelden genoemd, en ik zou niet weten wat voor alerts ik nodig heb.
ABN-AMRO biedt ook allerhande alert per email, SMS.... is wel handig om te weten of een bepaalde betaling (aan de hand van hoogte bedrag of naam afzender etc.) binnen is.... dus niet bepaald nieuw of uniek.