Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 23 apr 2024 3:33 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 27 dec 2008 2:22 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
ABN was mijn bank niet meer.

Van een onzer verslaggevers

AMSTERDAM – De kredietcrisis maakte dit jaar veel slachtoffers. Antoinette van Lier klom pijlsnel binnen ABN Amro. Ze bereidde vanuit ’Dé bank’ noodgedwongen de overdracht van onderdelen voor, waarin Fortis en RBS zich verslikten. Duizenden ontslagen volgden, waar zich nog slachtoffers van de kredietcrisis bij voegden. Investment manager Van Lier (41) zag haar bank verdwijnen, overwoog externe aanbiedingen maar bleef trouw, tot een confrontatie met RBS. Het jaar sluit voor haar toch positief nadat headhunter Maarten Reuchlin haar benaderde. Nu werkt Van Lier als investment director bij pensioenreus PGGM.
[...]

Bron: De Telegraaf za. 27-12-2008.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 28 dec 2008 3:08 am 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 03 apr 2008 1:59 pm
Berichten: 67
Artikel heeft geen inhoud.
Alleen het CV van mevrouw wordt breed uitgemeten. Zo zijn er duizenden van in een dozijn. Zeker in The City momenteel.
Wanneer het heet wordt onder de voetjes is het afhaken, zoekt ze ook het hazenpad. Verbazing ? Zeker niet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 jul 2009 11:19 am 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Enkele jaren geleden heb ik de betaal- en spaarrekeningen opgezegd.
Ontving vandaag een brief waarin wordt gevraagd de digitale kluis voor 15 september leeg te halen, vanwege de geringe belangstelling wordt deze dienst (het kleine gratis bestand) opgeheven.
Voor vragen kan ik contact opnemen met het Preferred Banking Service Center.

Banken staan net zo ver van hun klanten als politici van hun kiezers.

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 jul 2009 11:25 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Kortgeleden de laatste grotendeels slapende rekeningen opgezegd.
Het enige waar ze zich (telefonisch) zorgen over maakte was het feit dat ik in een filiaal nog een kluisje heb.
Geen rekeninghouder meer = geen kluisje meer.
Ik heb over deze koppelverkoop nooit iets gelezen in de voorwaarden.
Voor mij hét bewijs dat ik er goed aan gedaan heb alle rekeningen te beeindigen, want het is mij al eerder overkomen dat ABN met haar eigen voorwaarden/tarieven een loopje neemt.
M.i. verdient zo'n bedrijf te sterven.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 jul 2009 2:54 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 10 sep 2008 11:51 am
Berichten: 106
Ik heb geen enkel probleem met ABN, vind het persoonlijk een betere en fijnere bank om zaken met te doen dan bijvoorbeeld de Rabobank. Om nou te zeggen dat het bedrijf mag sterven gaat wel heer erg ver!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 jul 2009 3:18 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Als ik moet kiezen neem ik ook de minst slechte, ABN.AMRO. Echter geen spaarrekening meer. Ik val in herhaling maar ik heb 3 keer bijna € 100 per kwartaal te weinig rente ontvangen op mijn Bonus Spaarrekening. Het is iedere keer zonder slag of stoot gecorrigeerd maar dat geeft wel te denken.

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 jul 2009 1:39 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 11 jul 2008 10:53 pm
Berichten: 1127
Linn schreef:
Als ik moet kiezen neem ik ook de minst slechte, ABN.AMRO. Echter geen spaarrekening meer. Ik val in herhaling maar ik heb 3 keer bijna € 100 per kwartaal te weinig rente ontvangen op mijn Bonus Spaarrekening. Het is iedere keer zonder slag of stoot gecorrigeerd maar dat geeft wel te denken.

Ik heb bij de ABN vorig jaar op een deposito te weinig rente gekregen. Foutje. Maar koste wel bijna 10 emails om dat recht te laten zetten want iedere keer moest een ander van een andere afdeling er ook nog iets over zeggen. Want ons systeem is onfeilbaar en hoe kon dat nou gebeuren, heel simpel als de bank het geld netjes van je rekening haalt en het deposito schriftelijk bevestigt maar ondertussen het geld intern 3 maanden laat zwerven om het administratief pas 3 maanden later op het deposito te boeken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 jul 2009 1:41 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 11 jul 2008 10:53 pm
Berichten: 1127
Paul209 schreef:
Kortgeleden de laatste grotendeels slapende rekeningen opgezegd.
Het enige waar ze zich (telefonisch) zorgen over maakte was het feit dat ik in een filiaal nog een kluisje heb.
Geen rekeninghouder meer = geen kluisje meer.
Ik heb over deze koppelverkoop nooit iets gelezen in de voorwaarden.
Voor mij hét bewijs dat ik er goed aan gedaan heb alle rekeningen te beeindigen, want het is mij al eerder overkomen dat ABN met haar eigen voorwaarden/tarieven een loopje neemt.
M.i. verdient zo'n bedrijf te sterven.

Ze mogen blij zijn dat je er een kluis huurt. Dan kom je misschien nog terug. En de vraag naar kluisjes is bij de ABN niet zo hoog meer dus er staan er in de meeste plaatsen veel leeg.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO