Nee geen ervaring mee. Dit is voor het eerst dat ze zoiets hebben dat mijn interesse heeft.
Ik denk ook voor het eerst dat maandrente mogelijk is. Jammer, als ze dat nu 3 maanden geleden hadden geboden....
Citaat:
Rentebijschrijving
Elk jaar of elke maand op een gekoppelde rekening. Opnieuw inleggen van de rente is mogelijk bij een Spaar Deposito met jaarrente.
Ik bankier wel bij AAB en de enige manier om iets op of van een spaarrekening, depositie e.a. te krijgen is via de rekening-courant, danwel privé-rekening.
Ik denk niet dat "een gekoppelde rekening" een externe rekening kan zijn. Dat zou je even moeten vragen bij AAB.
Dat bijstorten:
Citaat:
Bijzonderheden: Rente staat vast per inleg tijdens de looptijd
Is ook interessant, kennelijk voor de resterende looptijd !
Citaat:
Bij het openen van uw Spaar Deposito geeft u een rekeningnummer op. Aan het einde van de looptijd maken wij uw saldo naar dit rekeningnummer over. Dit rekeningnummer staat op uw rekeningafschrift. U kunt dit rekeningnummer online wijzigen. U hebt hierbij uw e.dentifier nodig. Ter bevestiging sturen wij u een nieuwe overeenkomst.
Wekt de indruk dat je een rekening courant moet hebben ... maar zou met e-dentifier wellicht ook extern kunnen zijn ??