Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 9:44 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 9:55 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 jun 2008 8:42 pm
Berichten: 441
Bij mij is ook het hele saldo overgeheveld, ik had ook niet anders verwacht. Ik vind het ook geen probleem, juist omdat je elk moment toch kunt opnemen en dan terugvalt op de gewone rekening. Ik heb juist wel prettige ervaringen met deze bank. Ze hebben mij keurig teruggebeld n.a.v. het mailtje dat ik stuurde en mij is alles ook goed uitgelegd. Dus wat mij betreft klopt alles precies met mijn verwachtingen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 1:56 am 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 06 apr 2008 11:11 am
Berichten: 918
Misschien een domme vraag, maar hoe/waar kun je bij internet bankieren zien of het saldo op Alfa of Alfa plus staat?

_________________
There is enough for everyone's need but not enough for everyone's greed- Ghandi ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 9:22 am 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
krentenweger schreef:
Misschien een domme vraag, maar hoe/waar kun je bij internet bankieren zien of het saldo op Alfa of Alfa plus staat?
Dan staan er 2 rekeningen bij "/rekeningen/de verklaring van de rekening". Je moet wel even door de "vertaling" heen lezen. De rekening met nummer ###-2 zal waarschijnlijk je Alfa Plus rekening zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 12:07 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 23 sep 2008 11:56 am
Berichten: 39
Ik kan deze ingewikkelde discussie niet helemaal volgen, maar ontving gisteren dit mailtje van de Anadolubank:

'Geachte relatie,



Hierbij informeren wij u dat vanaf 22 oktober 2008 de interest op onze Alfa Spaarrekening is verhoogd tot 5,25% (effectief op jaarbasis). De verhoogde interest is van toepassing op al onze gewaardeerde relaties, dus zowel bestaande als nieuwe relaties.



Hoogachtend,





Anadolubank Nederland N.V.'


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 1:22 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
De bank heeft me nu ook een brief gestuurd. Met daarin het aan de Alfa-Plus rekening toegekende rekeningnummer. Prima geregeld.
Offtopic: het Nederlands in deze brief is vlekkeloos, het zou geen kwaad kunnen dat de schrijver eens naar de teksten bij het internetbankieren kijkt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 1:35 pm 

Geregistreerd: vr 13 jun 2008 1:36 pm
Berichten: 21
Woonplaats: Uden
gerardenmarielle schreef:
Zojuist via Internet Bankieren ingelogd en zie tot mijn verbazing dat mijn totale saldo op de Alfa Plus rekening is gestort. Krijg steeds een vreemdere indruk van deze bank. Ga maar weer eens een mailtje sturen om te vragen om uitleg.
Ondanks de mooie rente, krijg ik langzaam aan de neiging om mijn geld hier weg te halen, ben benieuwd naar andere rekeninghouders met hun ervaringen met deze bank :cry:


Inmiddels ben ik gebeld en heb ook een bevestiging per mail ontvangen. Excuses van de bank aanvaard en ik laat mijn geld 3 maanden op de Alfa Plus Rekening staan, zodat aan het eind 5,5% rente wordt vergoed.
Complimenten aan de heer Oguz Kavafoglu van de Anadolubank. :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 4:15 pm 
Stuiver

Geregistreerd: ma 20 okt 2008 3:36 pm
Berichten: 57
Ik ben gisteren ook door Oguz teruggebeld met tekst en uitleg, 5 minuten later de bevestiging per mail en vandaag een brief met het nieuwe rek.nr. van de alfa-plus rek.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 4:22 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
hmm, ik heb 2 mails gestuurd en zelfs geen enkele reactie gehad.
Ik vind het een beetje amateuristisch allemaal zoals het gaat.
De een wel, de ander niet.........lijkt een beetje op de discussie bij CE Bank over de deposito's.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 5:46 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 jun 2008 8:42 pm
Berichten: 441
@Obligataire

Banken doen inderdaad wel een beetje gek tegenwoordig. Maar ik vond het gesprek met mijnheer Oguz Kavafoglu duidelijk en prettig.
Misschien moet je er even een telefoontje aan wagen en naar deze mijnheer vragen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 5:59 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Borra schreef:
Oguz Kavafoglu


Als ze straks de site goed vertaald hebben heet deze meneer gewoon "August Kevervogel"?

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO