Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 2:11 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 03 jul 2012 1:13 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: za 17 jan 2009 6:30 pm
Berichten: 531
Met name het gedonder met een buitenlandse instelling als het misgaat. Eventueel inclusief "eigen burgers eerst" acties, mocht het heel erg misgaan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 jul 2012 2:48 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
Ze zijn daar toch al niet zo dol op die grote waffels uit het noorden :lol:

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 05 jul 2012 5:12 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
Toch maar wat geld gestort. Maar wat is dat een omslachtige inlogprocedure....
Bij LPB, NIBC, CE, CB e.d. met een druk op de knop, maar hier met die calculator. :evil:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2012 9:19 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 10:50 am
Berichten: 127
Zit er toch ook wel over te denken een rekening te openen. (Nooit gedaan omdat het via een tussenpersoon moest.) Maar ben ik eindelijk van die TAN lijst van NIBC verlost, blijkt dat je hier weer met zo'n calculator aan de gang moet.... Een tiende procent is natuurlijk ook niet echt de moeite, dus de vraag is eigenlijk of Argenta minder snel met renteverlaging zal zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2012 11:44 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2504
Rekening aangevraagd. Maandelijks spaargeld nu naar Argenta ipv LPB.

Vive la Belgique!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 07 jul 2012 9:44 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 okt 2008 9:53 am
Berichten: 293
Ook maar een rekening geopend. Ging best wel snel.

3 juli
- On-line geregistreerd.
4 juli
- E-mail ontvangen met rekeningnummer, abonnementsnummer en instructies.
- Kopie legitiematiebewijs per post opgestuurd.
- Een euro overgemaakt ter indentificatie.
5 juli
- Per post de Digipass ontvangen.
- Het PIN nummer voor de Digipass aangemaakt.
- Inloggen (status geblokkeerde rekening)
6 juli
- Inloggen (status actieve rekening)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 5:47 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Nu heb ik daar vroeger wel een betaalrekening gehad .Helaas zo als velen nog wel weten daarmee in NL gestopt .
Nooit aan , vanwege de toen extreem lage rente ,een betaalrekening begonnen .
Kunnen ze met deze oude gegevens nog wat ?

Of ben ik verplicht om alles weer door te lopen .Wel een hoop gedoe .Print van je id kaart opsturen ? Of dat zo veilig is .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2012 10:38 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2504
Geachte helpdesk,

Helaas heb ik de Digipass nog niet ontvangen, hoewel deze binnen een week zou arriveren.

Dus graag de vraag, of ik deze snel tegemoet kan zien, dan kan ik ook snel gaan schuiven.

Mogelijk dat de pas vandaag arriveert. Het is weliswaar vrijdag de dertiende, maar precies vandaag ben ik jarig, dat zou een mooi cadeau zijn!!!!!!!

Met vriendelijke groet,


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2012 10:43 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
Nou van harte gefeliciteerd met je verjaardag dan. Ik hoop voor je dat je de digipas inderdaad vandaag of morgen ontvangt.
Maar moet je per se eerst de pas hebben voordat je geld kunt storten?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2012 10:58 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2504
Dat weet ik niet. Maar ik heb liever eerst dat apparaatje in huis. Dan weet ik zeker dat ik kan op- en afboeken. Ofwel: schakel een apparaat pas in, als je ook weet hoe je 'm uitschakelen kan...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2012 11:46 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
Bij mij hetzelfde probleem. Buitengewoon onvriendelijke klantenservice. Mailtjes worden niet beantwoord. En de telefonische helpdesk reageert: "Stuur nog maar een mailtje".

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2012 7:05 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 okt 2008 9:53 am
Berichten: 293
Citaat:
Maar moet je per se eerst de pas hebben voordat je geld kunt storten?

In principe niet. Als ik naar de valutadatum kijk, was het geld al bijgeschreven toen ik een dag later de digipass ontving.

Nog gefeliciteerd stuiver!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 jul 2012 6:24 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2504
Ik wacht inmiddels 12 kalenderdagen op de Digipass. Deze zou binnen 'n week komen. Slechte beurt voor Argenta.

En ik wacht inmiddels 4 kalenderdagen op een reactie op mijn vraag via hun contactformulier. Dat zou ook binnen een week komen. Die week is nog niet voorbij, maar ik voel mij met zulke lange reactietijden toch al niet erg serieus genomen. Slechte beurt Argenta - Vlaamse stijl?

Tel helpdesk slechts tijdens kantooruren.

Wie moet er nog meer te lang op zijn Digipass wachten?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 jul 2012 7:49 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
Ik heb vandaag mijn Digipass ontvangen. Vorige week dinsdag een mailtje gestuurd naar helpdesk@argenta.nl waar mijn Digipass bleef. Vrijdag hierop een antwoord gehad en vandaag dus ontvangen. Precies 2 weken na mijn eerste aanvraag.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 jul 2012 10:42 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 okt 2008 9:53 am
Berichten: 293
Vreemd dat het bij mij wel allemaal snel verliep. Binnen 3-4 dagen.
Vraag me af of ze omdat ze nu de hoogste rente bieden, zoveel aanvragen te verwerken krijgen, de toeloop niet aan kunnen?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO