Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 20 apr 2024 11:43 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 03 aug 2012 10:42 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Gebeld ..Ja hoor het is gelukt .Ik kan nu inloggen . Moest nog langer wachten op een mail voor mijn abonnementsnummer maar na niet opgeven toch over de telefoon gekregen .Uiteraard met paar vragen of ik wel de juiste persoon bent .

Zoveel gedoe met een Bank heb ik nog niet mee gemaakt .
Ja de vorige keer ook met hun toen ik nog met een tussenpersoon een betaalrekening moest openen .
Hoorde ik maar na 2 weken maar niets .Dacht het aan de tussenpersoon lag maar dat ga ik alsnog betwijfelen .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 4:54 pm 

Geregistreerd: do 30 dec 2010 12:36 pm
Berichten: 22
En ik ben inmiddels al 32 kalenderdagen aan het wachten op mijn digipass.

En heb uiteraard het zoveelste bericht ontvangen dat de digipass binnen 5 werkdagen in mijn bezit zal zijn.

:roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2012 4:57 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Ze zijn niet alleen traag met het afhandelen van een spaarrekening maar ook met het overboeken .
Ze voeren het altijd pas de volgende werkdag uit .Is het Weekend dus pas op Maandag .
Doen ook geen spoedboekingen .
Heb er echt genoeg van .
Westland Utrecht ook maar dat is ander een verhaal .

Voor dat beetje rente toch maar weer wat naar Money You .Die doen het tenminste nog wel dezelfde werkdag .
Gaat ook wat simpeler .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 aug 2012 9:11 am 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
@bccb1
Weet je zeker dat jou adres GOED vermeld staat bij Argenta. En ken jij je buurman waar het digipassje in de bus is gegooid..of is die al weken niet thuis geweest. :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2012 11:33 am 

Geregistreerd: do 30 dec 2010 12:36 pm
Berichten: 22
Uiteraard heb ik al eerder (nogmaals) gecontroleerd of de door Argenta aan mij bevestigde gegevens juist waren.

Vorige week donderdag ontving ik een e-mailbericht waarin mij werd meegedeeld dat er wederom iets mis was gegaan in het "verzendgereedmaken" en dat inmiddels wederom een digipass verzonden zou zijn.

Op vrijdag heb ik dan uiteindelijk de digipass ontvangen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 10 okt 2012 12:21 pm 

Geregistreerd: wo 11 jan 2012 11:59 am
Berichten: 14
elsinga schreef:
Met name het gedonder met een buitenlandse instelling als het misgaat. Eventueel inclusief "eigen burgers eerst" acties, mocht het heel erg misgaan.

Sorry voor de late reactie. Ben hier niet elke dag. Welk gedonder bedoel je? Regels zijn allemaal europees vastgesteld. Daarnaast kan het ook in Nederland goed misgaan. Stel dat de banken die het NL stelsel financieren niet vermogend genoeg zijn? Dan is het toch juist een prettige gedachte dat een deel van je geld onder een ander stelsel valt?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2012 9:43 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Ik zie het probleem niet .Dit is België en geen IJsland .

Nog eventjes over het overboeken :

Wil je hem dezelfde nog laten uitvoeren .
Dezelfde dag invullen accepteert hun systeem niet .Vul hier niets in .Wat in tegenstelling tot verleden nu wel duidelijk wordt vermeld .
De regel is ook voor 9u.30 Vind ik wel erg vroeg . Maar mijn ervaring is doe je het later dan gebeurd het ook nog wel .
Blijft wel mijn kritiek dat je tijdens kantooruren (ook niet met kosten) geen spoed overboeking kan doen .Maar hun zijn daarin niet de enige .

Ook dat je bij alle banken een overboeking naar je eigen tegenrekening buiten kantooruren niet mogelijk is .


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO