obligataire schreef:
En toch waren ze # 2 in dat tevredenheidsonderzoek, waarvan de resultaten hier ook gepost zijn.
Recent onderzoek?
Kan het nergens vinden.
Eind 2006 ben ik gaan bankieren bij Argenta en in begin wel redelijk tevreden. Het is maar wat je voor eisen stelt.
Inmiddels toch de balen ervan.
Zoals al gemeld zijn ze de laatste tijd nogal eens offline. Als ik een overschrijving klaar zet voor maandag dan staat die op maandag 10:30 uur nog steeds op "geagendeerd".
Op Hemelvaartsdag een overschrijving klaargezet voor vrijdag. Die bleef op "in behandeling" staan. Ook de hele vrijdag na Hemelvaartsdag.
Vervolgens een email gestuurd waar Dinsdag een reactie op kwam.
Op 23 april lag het Internetbankieren en een hele dag uit. Krijg ik een melding "Inlog fout" maar heb niet fout ingelogd.
Een paar keer geprobeerd en las toen op hun site dat er een storing was.
Email gestuurd en nieuw wachtwoord aangevraagd. Krijg ik antwoord dat door onvoorziene omstandigheden het internetbankieren niet bereikbaar is. Wachten, wachten, wachten... Toen maar de helpdesk gebeld. Antwoord: Als u 3x geprobeerd hebt moet u een nieuw wachtwoord aanvragen.
Uiteindelijk krijg ik 25 april 3 emails met 3 verschillende passwords!
Ook nog van de zelfde persoon. 2 om 12:12 uur en 1 om 12:14 uur.
Verder werden de PIN betalingen van vrijdag op maandag zichtbaar op internet. Zo rond 10 uur stond het er wel. Nu mag ik blij zijn als het er voor 12 uur staat.
En dan nog het exporteren van de gegevens. Ging voorheen goed en nu krijg ik fouten.
Noem mij gerust een zeikerd maar volgens mij is het een Bankinstelling en niet de administratie van een voetbalclub.