Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 1:25 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 27 mei 2008 12:04 pm 

Geregistreerd: di 27 mei 2008 11:17 am
Berichten: 26
Sedert januari hebben wij bij de Argenta een betaal- en spaarrekening.
Hoewel ze een zgn internetbank zijn, is er een kantoor in Breda.
Tevoren een aantal malen telefonisch hiermee contact gehad ivm het openen van voornoemde rekeningen.
Bereikbaar toen van 9.00-17.00 uur.
Na januari bleek dit ineens veranderd in:vanaf 13.30 -17.00 uur.
Dit zou te maken hebben met de drukte rond het toegenomen aantal klanten op dat moment. Zou tijdelijk zijn.
Echter tot op heden is hierin geen verandering gekomen.
Bij navraag hierover, werd mij verteld dat men bezig is een zgn. Call-center op te zetten, zodat klanten met vragen hier terecht kunnen .Dit call-center zou dan wel van 9.00-17.00 uur bereikbaar zijn. Wanneer het ervan komt, wist men niet, maar het zou dit jaar nog zijn.
Zelf al enkele malen ervaren dat deze beperkte bereikbaarheid lastig is
als je 's morgens een inlogprobleem heb of vragen over niet uitgevoerde overboekingen. De help-desk is er alleen voor technische problemen en verwijst je dan naar Breda. Dus wachten tot half twee.
Hopelijk wordt dit probleem dit jaar inderdaad opgelost.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 27 mei 2008 12:41 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
marietje schreef:
Sedert januari hebben wij bij de Argenta een betaal- en spaarrekening.
Hoewel ze een zgn internetbank zijn, is er een kantoor in Breda.
Tevoren een aantal malen telefonisch hiermee contact gehad ivm het openen van voornoemde rekeningen.
Bereikbaar toen van 9.00-17.00 uur.
Na januari bleek dit ineens veranderd in:vanaf 13.30 -17.00 uur.
Dit zou te maken hebben met de drukte rond het toegenomen aantal klanten op dat moment. Zou tijdelijk zijn.
Echter tot op heden is hierin geen verandering gekomen.
Bij navraag hierover, werd mij verteld dat men bezig is een zgn. Call-center op te zetten, zodat klanten met vragen hier terecht kunnen .Dit call-center zou dan wel van 9.00-17.00 uur bereikbaar zijn. Wanneer het ervan komt, wist men niet, maar het zou dit jaar nog zijn.
Zelf al enkele malen ervaren dat deze beperkte bereikbaarheid lastig is
als je 's morgens een inlogprobleem heb of vragen over niet uitgevoerde overboekingen. De help-desk is er alleen voor technische problemen en verwijst je dan naar Breda. Dus wachten tot half twee.
Hopelijk wordt dit probleem dit jaar inderdaad opgelost.


Bel je tussenpersoon eens, die vangt er -n.a.v. je saldo- tenslotte provisie voor. :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 11:47 am 

Geregistreerd: di 27 mei 2008 11:17 am
Berichten: 26
De spaarrekening werd destijds via IAK verzekeringen aangevraagd.
De betaalrekening hebben wij zelf bij de Argenta,via het internet geregeld.
De IAK ziet n.l. geen bankverkeer en kan bij problemen dus niet behulpzaam zijn. (heden met de IAK hierover gebeld)
Als tussenpersoon sluiten zij de spaarrekening of betaalrekening af, verder reikt hun bemiddeling niet.
Zij verwijzen bij betaalproblemen c.q. inlogproblemen naar de helpdesk van de Argenta via e-mail of bellen naar het kantoor te Breda, met tot op heden ,zoals ik eerder heb gemeld,beperkte bereikbaarheid.
Het is even niet anders.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 4:00 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 28 apr 2008 11:10 pm
Berichten: 53
Woonplaats: Langetabbetje
Ervaar de zelfde problemen.
Laatste tijd wel erg vaak offline.
Ik heb eerder het idee dat ze problemen bij maken dan dat ze oplossen.
Klungelen kan ik zelf ook wel daar heb ik geen bank voor nodig.
Inmiddels bezig met de overstap naar een andere bank.

Belgen doen wel heel beleefd maar daarom zijn ze het nog niet!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 4:45 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
En toch waren ze # 2 in dat tevredenheidsonderzoek, waarvan de resultaten hier ook gepost zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 6:06 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 28 apr 2008 11:10 pm
Berichten: 53
Woonplaats: Langetabbetje
obligataire schreef:
En toch waren ze # 2 in dat tevredenheidsonderzoek, waarvan de resultaten hier ook gepost zijn.

Recent onderzoek?
Kan het nergens vinden.
Eind 2006 ben ik gaan bankieren bij Argenta en in begin wel redelijk tevreden. Het is maar wat je voor eisen stelt.
Inmiddels toch de balen ervan.
Zoals al gemeld zijn ze de laatste tijd nogal eens offline. Als ik een overschrijving klaar zet voor maandag dan staat die op maandag 10:30 uur nog steeds op "geagendeerd".
Op Hemelvaartsdag een overschrijving klaargezet voor vrijdag. Die bleef op "in behandeling" staan. Ook de hele vrijdag na Hemelvaartsdag.
Vervolgens een email gestuurd waar Dinsdag een reactie op kwam.
Op 23 april lag het Internetbankieren en een hele dag uit. Krijg ik een melding "Inlog fout" maar heb niet fout ingelogd.
Een paar keer geprobeerd en las toen op hun site dat er een storing was.
Email gestuurd en nieuw wachtwoord aangevraagd. Krijg ik antwoord dat door onvoorziene omstandigheden het internetbankieren niet bereikbaar is. Wachten, wachten, wachten... Toen maar de helpdesk gebeld. Antwoord: Als u 3x geprobeerd hebt moet u een nieuw wachtwoord aanvragen. :evil:
Uiteindelijk krijg ik 25 april 3 emails met 3 verschillende passwords!
Ook nog van de zelfde persoon. 2 om 12:12 uur en 1 om 12:14 uur.

Verder werden de PIN betalingen van vrijdag op maandag zichtbaar op internet. Zo rond 10 uur stond het er wel. Nu mag ik blij zijn als het er voor 12 uur staat.

En dan nog het exporteren van de gegevens. Ging voorheen goed en nu krijg ik fouten.

Noem mij gerust een zeikerd maar volgens mij is het een Bankinstelling en niet de administratie van een voetbalclub.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 7:36 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
http://www.independer.nl/thema/contact/ ... i_2008.pdf

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 8:05 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
In dat artikel wordt ook gerefereerd aan 'value for money'.
De hoge waardering hangt waarschijnlijk samen met het gegeven dat het een gratis dienst is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 10:06 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 07 aug 2007 1:09 pm
Berichten: 291
bert schreef:
EIk heb eerder het idee dat ze problemen bij maken dan dat ze oplossen.

Als ICT-er noemoen we dit de wet van Murphy: Voor ieder probleem dat je oplost introduceer je 2 nieuwe... :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 29 mei 2008 1:10 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 28 apr 2008 11:10 pm
Berichten: 53
Woonplaats: Langetabbetje
@barbaraf,

Als ICT-er weet je dan ook, dat als je denkt een probleem opgelost te hebben, dit eerst grondig test voordat je dat publiek maakt.

En daar mankeert het bij de Belg nogal aan.
Zijn met testen volgens mij heel snel klaar.
Dat is bij het "exporteren" wat ik o.a. noemde dan wel niet zo erg maar men toont er naar mijn mening niet mee aan dat men andere processen wel onder controle heeft.

De logica is bij Argenta ook nogal ver te zoeken.
Volgens de post van Marietje was men eerst bereikbaar van 09:00 - 17:00 uur maar door het toenemen van het aantal klanten wordt dat 13:30 - 17:00 uur. :roll:
Hoe kun je het verzinnen?
Bij nog meer klanten erbij dan sluiten ze de helpdesk. :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 12 jun 2008 1:21 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Doboy schreef:
http://www.independer.nl/thema/contact/pdf/ICM_Sparen_mei_2008.pdf


Independer maakt l veel reclame op Tros Radar (iets wat een publieke omroep op deze wijze niet eens mag doen) maar onafhankelijk zijn ze zeker niet .


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 12 jun 2008 2:50 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 29 jun 2007 9:23 am
Berichten: 135
Bij mij geen problemen met Argenta.
Ik kan goed inloggen en saldo en opgebouwde rente lijken ok.

De rente vind ik echter niet meer zo up to date. :cry:

Argenta heeft onlangs wel haar hypotheek rente tarieven verhoogd. Als ze de spaarrente tarieven niet binnenkort verhoogt ben ik weg.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO