Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu wo 24 apr 2024 1:52 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 aug 2008 2:30 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 jul 2008 8:25 am
Berichten: 140
Ter aanvulling. Misschien is het gewoon een gevoel, want behalve dat pas gedoe, zijn er niet echt andere voordelen. Ik vind het gewoon prettiger.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 aug 2008 2:43 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 09 jun 2008 10:53 am
Berichten: 339
Woonplaats: Dekseldorp
Begrijp ik goed.

ik heb ok liever een bank waar ik naar toe kan. ook het coöperatieve spreekt mij wel aan.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 aug 2008 2:46 pm 
Kwartje

Geregistreerd: za 28 jun 2008 5:35 pm
Berichten: 425
Kan me daar wel iets bij voorstellen hoor.

Heb vroeger zelf mijn rekeningen gehad bij de Rabobank. Beviel altijd prima tot ik in de grote stad kwam te wonen en bij een Rabo-kantoor terecht kwam wat ook groot en onpersoonlijk was. Ben toen overgestapt naar een klein ABN-AMRO kantoor, waar men mij weer bij naam kende en altijd netjes hielp.

Inmiddels jaren verder woon ik weer in een dorp, zit nog steeds bij de ABN-AMRO maar niemand kent mij daar meer. En wat ik nog erger vind, ABN-AMRO heeft schijnbaar het beleid dat maar zoveel mogelijk via internet en/of de pin- en stortingsautomaat moet worden afgehandeld. Sta je aan de balie wordt je dus ook netjes op die manier doorverwezen.
Bij de Rabo hier is dit echter weer net andersom; netjes helpen, vriendelijke glimlach... kortom je komt met plezier bij je kantoor.

Oftewel, gevoel is heel belangrijk.
Het is vlgs mij hetzelfde als in de handel; meer dan 50% is emotie bij bepaalde keuzes ;-)

Dit geldt overigens niet bij het hele internetverhaal.
Hierbij wordt niet meer besloten op basis van persoonlijk contact en geldt dus veel meer 'ziet het er goed uit' en 'vertrouw ik de boel'. Als dit het geval is, wordt over het algemeen voor de beste voorwaarden gekozen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 aug 2008 3:11 pm 
Stuiver

Geregistreerd: za 05 apr 2008 10:37 pm
Berichten: 51
Klopt. Rabobank is hier in gebruik als betaalrekening. Altijd hun zaken prima verzorgd, veel kantoren [zelfs op het platteland] (op loopafstand bij mij) internetbankieren werkt goed en is betrouwbaar. Alleen, ze voeren een wel erg stabiel rentebeleid...! En dat was voor mij de reden om het spaargeld aan andere banken te spenderen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO