Rally schreef:
Na het verhogen van deposito's is vaak gebleken dat de vrijopneembarerente langzaam er achteraan kruipt en je daarmee de winst op vastgezet geld afneemt.
Winst blijft toch winst, dus langer vastzetten tegen een hoger percentage zal in de meeste gevallen lonend zijn, tenzij de variabele rente er gedurende looptijd flink voorbij schiet. Zelfs als de langlopende deposito's elke maand 0.1% meer zouden opleveren, ben ik er liever vroeger bij, en open ik af en toe een nieuwe met een hogere percentage, maar hiervoor zou ik wel eens een formule willen zien.
Wat deze actie betreft, ik weet niet of de stemmen van gisteren nog meetellen, maar het lijkt erop dat je die gebruikte mailadressen vandaag niet opnieuw kan gebruiken, want ik krijg geen link ter bevestiging meer. Alleen via een alternatief mailadres kan ik vandaag blijkbaar nog stemmen. Ik heb ook de indruk dat de uitkomst na vandaag al wel vast zal staan, en dat je na 10% van de stemmen al met vrij nauwkeurige zekerheid kan vaststellen wat de uitslag wordt, net als met de verkiezingen. Vanaf januari krijg je dus 0,5% meer op het eenjaars deposito. Jammer dat de teller er niet meer bijstaat.