Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu zo 15 jun 2025 4:52 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 22 sep 2008 6:14 pm 
Dubbeltje

Gisteren, 21 september, via internet een spaarrekening bij CEB geopend. Wacht nu op het aanvraagformulier (geen printer beschikbaar).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 11:57 pm 
Dubbeltje

Vandaag al het aanvraagformulier binnen, binnen 48 uur. :shock:
Direct weer op de post met kopie paspoort.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 03 okt 2008 5:37 pm 
Dubbeltje

Vorige week de klantcode binnen, zojuist de PIN code.
Totaal dus 12 dagen geduurd. Redelijke termijn.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:51 pm 

Prima bank. Zit er al jaaaaaaren bij.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 8:06 pm 
Stuiver

Nu bijna een jaar bij de CEB, totaal geen klachten.

Profiel  

Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 12:05 am 

Inderdaad een prima bank. Ben nu anderhalf jaar spaarder en het bevalt me uitstekend. Alles wordt snel uitgevoerd en je krijgt netjes papieren afschriften thuisgestuurd. Ik heb er inmiddels enkele deposito's lopen en als ik weer geld voor langere tijd beschikbaar heb, zal ik dat zo weer doen bij deze bank.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 11:26 am 
Daalder

Gisteren was er een deposito weer beschikbaar. En werd keurig met rente op mijn rekening gestort. :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 11:47 am 

ger schreef:
Gisteren was er een deposito weer beschikbaar. En werd keurig met rente op mijn rekening gestort. :wink:

Wordt het deposito nu automatisch verlengd voor éénzelfde periode tegen de huidige rente?
En krijg je hier ook weer netjes een bevestiging van via de post?

Ik heb sinds kort ook enkele deposito's lopen met verschillende looptijden, maar aan het einde van de looptijd wil ik wel graag zelf overwegen wat er met het vrijgekomen bedrag gaat gebeuren. Je krijgt daar tot 10 dagen na verlenging de tijd voor, maar ik zie het al zo voor me dat ik het dan vergeet :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 11:53 am 
Kwartje

Phaedros schreef:
ger schreef:

Wordt het deposito nu automatisch verlengd voor éénzelfde periode tegen de huidige rente?
En krijg je hier ook weer netjes een bevestiging van via de post?

Ik heb sinds kort ook enkele deposito's lopen met verschillende looptijden, maar aan het einde van de looptijd wil ik wel graag zelf overwegen wat er met het vrijgekomen bedrag gaat gebeuren. Je krijgt daar tot 10 dagen na verlenging de tijd voor, maar ik zie het al zo voor me dat ik het dan vergeet :wink:

Als je de moeite neemt om op de site van CEB te kijken kun je de voorwaarden precies lezen.
( dat geldt voor veel andere vragen op dit forum!)

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 12:15 pm 

Beste allemaal, na mijn ervaringen met icesave ben ik op jullie forum terecht gekomen. Je zoekt toch steun! :wink: In mijn paniek afgelopen dinsdag om mijn tegoed van 20.000 euro te redden bij Icesave heb ik ook maar gelijk een gedeelte van mijn tegoed bij de CED weggehaald..... Het stond gisteren keurig op mijn SNS rekening (tja en nu???? :lol: ) vandaag kreeg ik keurig een afschrift van de CED. Inmiddels is de paniek een beetje weggezakt en ga ik mijn geld weer snel terugstorten naar de CED. Mijn ervaring met deze bank is heel positief........de rente is hoog en ze vallen gewoon onder de garantieregeling van de DNB.

Ik begrijp als geen ander dat mensen misschien denken..oeps een buitenlandse bank....zeker als je je geld net weg hebt zien smelten in IJSLAND.....maar de CEB is met zijn hoofdkantoor in Amsterdam en zijn volledige garantie door de Nederlandse Bank niks anders dan de SNS, Rabo of de DSB! en dat de worteltjes in Turkije liggen.....of ooit lagen...so what :wink: !!

Tja dat wilde ik alleen even kwijt! niks dan lof! ik geloof in de CEB! ondanks mijn ervaring met Icesave.....ik probeer nu ook maar te geloven in Wouter Bos en de DNB...hahaha.......en hoop mijn geld nog terug te krijgen......en anders moet ik misschien een grote vriezer gaan aanschaffen......stel dat die IJslanders me in natura terug gaan betalen???? waar moet ik dan naartoe met al die vis??? :P Blijven lachen allemaal.....en vooral blijven geloven in de bankwereld!!!! en zeker in deze bank!

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 11 okt 2008 2:03 pm 
Kwartje

Naar IceSave ben ik op zoek naar een ander Bank. CEB spreek mij wel aan, mede door de rente verloop van de laatste twee jaar. Hopen dat het zo blijf is in het verleden wel anders geweest (zie tabel).

afbeelding: http://www.spaarinformatie.nl/images/graphs/10.png?1223691130

Rente verloop,het rente verloop van het spaarproduct "Top-Interest Rekening" wordt in onderstaande grafiek aangegeven met de oranje lijn, de huidige rente is 5.25%. Het lichtblauwe gebied met de donkerblauwe lijn geeft de hoogste, laagste en gemiddelde rente weer van de Top-10 vergelijkbare spaarrekeningen.

http://www.spaarinformatie.nl/sparen/rekeningen/info/10-Credit_Europe_Bank_Top-Interest_Rekening

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 11 okt 2008 2:12 pm 
Kwartje

Ik zit sinds januari van dit jaar bij CEB. Het bevalt mij uitstekend, en ik ben dik tevreden over de kwaliteit van de website als die van de administratie. Ik vond het alleen een slechte zaak dat voor rekeningen, ik meen die voor 1 juni dit jaar waren geopend, de rente niet ook automatisch werd verhoogd. Terwijl op dat moment voor nieuwe rekeningen, ik meen een half procent, meer werd vergoed. Natuurlijk heb ik toen meteen contact opgenomen, en werd bij mij ook de hogere rente doorgevoerd. Maar ... een nette wijze van handelen vond ik het niet. Desalniettemin, ik kan CEB toch van harte aanbevelen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 11 okt 2008 2:23 pm 
Kwartje

Nog wel leuk (nauw leuk) om te zie wat het verloop is van mijn SNS internet spaarrekening, dus helemaal niets.

afbeelding: http://www.spaarinformatie.nl/images/graphs/22.png?1223691135

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 9:37 pm 
Dubbeltje

Vandaag voor het eerst geld overgeschreven vanaf de postbank naar CEB en dit gaat supersnel. Vanmorgen van de postbank en vanavond stond het al bij CEB.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 9:53 pm 
Dubbeltje

Money schreef:
Vandaag voor het eerst geld overgeschreven vanaf de postbank naar CEB en dit gaat supersnel. Vanmorgen van de postbank en vanavond stond het al bij CEB.

En vanaf morgen rente. ;)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]