Beste allemaal, na mijn ervaringen met icesave ben ik op jullie forum terecht gekomen. Je zoekt toch steun!

In mijn paniek afgelopen dinsdag om mijn tegoed van 20.000 euro te redden bij Icesave heb ik ook maar gelijk een gedeelte van mijn tegoed bij de CED weggehaald..... Het stond gisteren keurig op mijn SNS rekening (tja en nu????

) vandaag kreeg ik keurig een afschrift van de CED. Inmiddels is de paniek een beetje weggezakt en ga ik mijn geld weer snel terugstorten naar de CED. Mijn ervaring met deze bank is heel positief........de rente is hoog en ze vallen gewoon onder de garantieregeling van de DNB.
Ik begrijp als geen ander dat mensen misschien denken..oeps een buitenlandse bank....zeker als je je geld net weg hebt zien smelten in IJSLAND.....maar de CEB is met zijn hoofdkantoor in Amsterdam en zijn volledige garantie door de Nederlandse Bank niks anders dan de SNS, Rabo of de DSB! en dat de worteltjes in Turkije liggen.....of ooit lagen...so what

!!
Tja dat wilde ik alleen even kwijt! niks dan lof! ik geloof in de CEB! ondanks mijn ervaring met Icesave.....ik probeer nu ook maar te geloven in Wouter Bos en de DNB...hahaha.......en hoop mijn geld nog terug te krijgen......en anders moet ik misschien een grote vriezer gaan aanschaffen......stel dat die IJslanders me in natura terug gaan betalen???? waar moet ik dan naartoe met al die vis???

Blijven lachen allemaal.....en vooral blijven geloven in de bankwereld!!!! en zeker in deze bank!