Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 8:57 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: vr 23 jan 2009 2:41 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 06 sep 2007 5:56 pm
Berichten: 255
@ krentenweger,

het fiscaal overzicht komt via de post, is niet te zien via internet. Komt volgens mij met
het overzicht van de bij geschreven rente.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: za 24 jan 2009 8:29 pm 

Geregistreerd: zo 14 dec 2008 2:03 pm
Berichten: 12
@johandevri
Er staat ook al maanden onderaan het afschrift ''Per heden ontvangt u afschriften eens per kwartaal''.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: zo 25 jan 2009 7:15 pm 
Kwartje

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 2:16 pm
Berichten: 398
Idd...klopt! Is toch wel kostbaar iedere mutatie op papier toesturen. Persoonlijk vind ik het niet erg....maar mbt kostenbesparend banking heeftd it natuurlijk niets van doen.
ben benieuwd wanneer de jaaropgaaf er is.

Johan


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: vr 30 jan 2009 9:17 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
Maandag heb ik opdracht gegeven om donderdag 1000 euro over te boeken naar mijn tegenrekening bij de Postbank.
Donderdagochtend is het inderdaad afgeschreven maar nu is het vrijdagavond en het staat nog niet op mijn tegenrekening.
Dat vind ik toch wel een beetje traag want het zal niet eerder dan maandag worden voordat ik er over kan beschikken.

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: vr 30 jan 2009 11:45 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 06 jun 2008 12:22 pm
Berichten: 112
Woonplaats: Zuid-Limburg
Vreemd, ik heb vanochtend vroeg (voor 8 uur) een bedrag overgemaakt naar de postbank en het staat wel bijgeschreven.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: vr 30 jan 2009 11:56 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
crypto50 schreef:
Vreemd, ik heb vanochtend vroeg (voor 8 uur) een bedrag overgemaakt naar de postbank en het staat wel bijgeschreven.

Dan zal ik maandag maar even bellen, want ik neem aan dat er morgen niemand is die iets voor me kan doen daar.

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2009 8:13 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
Het is nu maandagavond en nog geen geld op de girorekening. Vanochtend heb ik nog gebeld en na een wachttijd van 5 minuten kreeg ik iemand aan de lijn die me alleen maar kon vertellen dat het geld inderdaad is afgeschreven op donderdag maar dat het bij overschrijvingen naar de giro altijd wat langer duurt. Toen ik daarna refereerde aan het bericht van Crypto50 wist hij het ook niet meer en adviseerde hij me om nog even af te wachten tot maandagavond en eventueel weer te bellen.

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2009 9:26 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 06 jun 2008 12:22 pm
Berichten: 112
Woonplaats: Zuid-Limburg
Nou heel gek hoor droppie!
Het ging bij mij om een bedrag van €500,- die dezelfde dag (dus afgelopen vrijdag) meteen bij de giro is bijgeschreven. Ik stond niet rood (vaak heb ik vermoeden dat de giro dan extra het geld vasthoudt).
Heb je de postbank ook al gebeld?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: wo 04 feb 2009 1:42 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 10:02 pm
Berichten: 232
Ik vind de geldoverboekingen zowel van als naar Credit Europe ook erg lang duren!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: wo 04 feb 2009 1:50 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
Geen problemen mee, vandaag overmaken, morgen binnen.
(vanaf giro).

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: wo 04 feb 2009 5:50 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
Droppie schreef:
Het is nu maandagavond en nog geen geld op de girorekening. Vanochtend heb ik nog gebeld en na een wachttijd van 5 minuten kreeg ik iemand aan de lijn die me alleen maar kon vertellen dat het geld inderdaad is afgeschreven op donderdag maar dat het bij overschrijvingen naar de giro altijd wat langer duurt. Toen ik daarna refereerde aan het bericht van Crypto50 wist hij het ook niet meer en adviseerde hij me om nog even af te wachten tot maandagavond en eventueel weer te bellen.

Dinsdag weer gebeld en ze zouden het geld gaan traceren. Dinsdagavond bleek dat de Postbank het geld weer had teruggestort omdat mijn rekeningnummer niet zou bestaan. Toen zag ik ook dat bij de overboeking een rekeningnummer was gebruikt dat bestond uit 2 keer mijn girorekening achter elkaar.
Vanochtend dus weer gebeld en de vriendelijke juffrouw zag ook waar de fout zat en toen is op kosten van CEB een spoedoverboeking uitgevoerd. Een paar uur later stond het eindelijk op mijn girorekening. Ze raadde me tevens aan om een briefje te schrijven waarin ik de gederfde rente en telefoonkosten moest vermelden. Het gaat al met al niet om zoveel geld maar uit principe-oogpunt zal ik dat briefje schrijven. Het zal mij benieuwen!

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: za 07 feb 2009 11:31 pm 

Geregistreerd: za 07 feb 2009 11:25 pm
Berichten: 2
Ook ik heb een probleem met overmakingen : op 3 februari geld overgemaakt naar mijn postbankrekening. Het is op 6 februari retour gekomen : naam/nummer stemt niet overeen. Donderdag heb ik contact gehad met CEB en het geld zou vrijdag op mijn postbankrekening staan : niet dus !! Ik heb meteen vrijdagavond een nieuwe opdracht gemaakt, maar zie nu opnieuw dat in de omschrijving 2 maal mijn postbankrekeningnr. staat pffffff. Maandag maar weer bellen, want ik ben bang dat het weer fout gaat !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: zo 08 feb 2009 1:02 pm 

Geregistreerd: ma 16 jun 2008 9:57 am
Berichten: 12
Ik heb vorige week ook geld over laten boeken van ceb naar abn en dat stond een dag later gewoon op de abn bijgeschreven , bij de postbank moet het altijd langer duren en ik zou ook nooit een postbank rek willen alleen al om die vertraging .
met de ceb nooit geen probleem gehad overigens .


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: zo 08 feb 2009 3:46 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 735
Mikex5 schreef:
Ik heb vorige week ook geld over laten boeken van ceb naar abn en dat stond een dag later gewoon op de abn bijgeschreven , bij de postbank moet het altijd langer duren en ik zou ook nooit een postbank rek willen alleen al om die vertraging .
met de ceb nooit geen probleem gehad overigens .
Ik heb juist de tegenrekening bij de postbank omdat zij wel snel zijn. Eerst had ik de tegenrekening bij de sns bank, en dat duurde mij vaak te lang. Daarnaast valuteert de postbank niet en bijvoorbeeld abnamro wel. Dus ik kan meteen doorboeken naar een andere spaarrekening zonder dat ik risico loop dat ik debetrente moet betalen.


Laatst bijgewerkt door appeltje op zo 08 feb 2009 7:04 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ervaringen met CEB
BerichtGeplaatst: zo 08 feb 2009 6:38 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 8:01 pm
Berichten: 270
Postbank is juist zeer snel, als ik 's morgens vroeg iets overmaak van NIBC naar Postbank dan staat het er diezelfde middag nog op, andersom ook.

Dat verhaal gaat echt niet op.

Mikex5 schreef:
Ik heb vorige week ook geld over laten boeken van ceb naar abn en dat stond een dag later gewoon op de abn bijgeschreven , bij de postbank moet het altijd langer duren en ik zou ook nooit een postbank rek willen alleen al om die vertraging .
met de ceb nooit geen probleem gehad overigens .

Je hebt geen Postbank rekening dus je kan het ook niet weten maar je schreeuwt het wel luidkeels, check eerst even de feiten aub.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO