Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 12:39 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 jun 2008 11:50 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 10:47 pm
Berichten: 299
Met verschillende rekeningnummers ingelogt. Storing lijkt verholpen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 jun 2008 12:49 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 10 jun 2008 11:09 am
Berichten: 255
Even contact met CE gehad, en blijkbaar worden alle rekeningen die omgezet zijn naar 5% een aantal dagen geblokkeerd. Rekeningnummer wijzigt niet.. en dus met een paar dagen maar weer proberen geld over te maken :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Storing
BerichtGeplaatst: wo 11 jun 2008 3:53 pm 

Geregistreerd: do 05 jun 2008 8:49 pm
Berichten: 11
MMm,

lees dat ze daar vaak storing hebben :shock:

Zal het te maken hebben met de omwisseling van de rente???

Heb er ook een rekening geopend, alles is nog onderweg.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 12 jun 2008 6:42 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1059
Mijn overboeking van afgelopen maandag is ook teruggestort. Vreemd hoor! Dus ik kan het gewoon opnieuw proberen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 12 jun 2008 9:25 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1059
Ik heb net weer gebeld met de vriendelijke medewerker met het duitse accent, en hij adviseerde me om even tot morgen (vrijdag) te wachten met nieuwe overboekingen. Hij vertelde dat alle rekeningnummers die zijn omgezet naar 5% "officieel" zijn afgemeld bij 1 of andere bank organisatie, en daar is iets misgegaan, ze zijn niet weer opnieuw aangemeld. Nou ja, ik ben benieuwd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 12 jun 2008 9:33 am 

Geregistreerd: za 19 jan 2008 11:21 pm
Berichten: 14
Ik heb gisterenochtend geld overgemaakt naar mijn Credit Europe spaarrekening en dit stond in de namiddag al op mijn rekening bijgeschreven. Bij mij was de rekening ook aangepast naar 5%.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 13 jun 2008 3:08 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 07 aug 2007 1:09 pm
Berichten: 291
SpaarXL schreef:
Ik heb net weer gebeld met de vriendelijke medewerker met het duitse accent, en hij adviseerde me om even tot morgen (vrijdag) te wachten met nieuwe overboekingen. Hij vertelde dat alle rekeningnummers die zijn omgezet naar 5% "officieel" zijn afgemeld bij 1 of andere bank organisatie, en daar is iets misgegaan, ze zijn niet weer opnieuw aangemeld. Nou ja, ik ben benieuwd.

Dat zal Equens het voormalige InterPay dan wel zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 15 jun 2008 11:53 am 

Geregistreerd: zo 15 jun 2008 11:49 am
Berichten: 2
Hoi, ik heb afgelopen vrijdag met de CEBank gebeld om de rente op mijn rekening te late verhogen, belachelijk dat dat niet automatisch gaat het is per slot een rekening met variabele rente maar goed, Degene die ik aan de lijn had, ja die met dat duitse accent, vertelde dat ik 10 dagen lang geen geld kon storten ivm de omzetting. Er volgt tevens een schriftelijke bevestiging van de omzetting van de rente. Dus na het belletje 10 dagen wachten en dan kan je weer storten. Groet Pipsio


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 15 jun 2008 12:30 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 11 jun 2008 5:40 pm
Berichten: 220
pipsio schreef:
Hoi, ik heb afgelopen vrijdag met de CEBank gebeld om de rente op mijn rekening te late verhogen, belachelijk dat dat niet automatisch gaat het is per slot een rekening met variabele rente maar goed, Degene die ik aan de lijn had, ja die met dat duitse accent, vertelde dat ik 10 dagen lang geen geld kon storten ivm de omzetting. Er volgt tevens een schriftelijke bevestiging van de omzetting van de rente. Dus na het belletje 10 dagen wachten en dan kan je weer storten. Groet Pipsio


In Internet Bankieren zie ik keurig 5% staan, maar een schriftelijke bevestiging van die omzetting heb ik tot op heden nog niet gekregen. (M'n ouders ook niet, die heb ik ook laten omzetten naar 5%).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 15 jun 2008 2:21 pm 

Geregistreerd: zo 15 jun 2008 11:49 am
Berichten: 2
rogervdh schreef:
pipsio schreef:
Hoi, ik heb afgelopen vrijdag met de CEBank gebeld om de rente op mijn rekening te late verhogen, belachelijk dat dat niet automatisch gaat het is per slot een rekening met variabele rente maar goed, Degene die ik aan de lijn had, ja die met dat duitse accent, vertelde dat ik 10 dagen lang geen geld kon storten ivm de omzetting. Er volgt tevens een schriftelijke bevestiging van de omzetting van de rente. Dus na het belletje 10 dagen wachten en dan kan je weer storten. Groet Pipsio


In Internet Bankieren zie ik keurig 5% staan, maar een schriftelijke bevestiging van die omzetting heb ik tot op heden nog niet gekregen. (M'n ouders ook niet, die heb ik ook laten omzetten naar 5%).


Hoi rogervdh. je geeft helaas niet aan wanneer jij je rente aan hebt laten passen. Het duurt altijd even voor een schriftelijke bevestiging in de bus ligt. Ik denk dat je hiervoor ook op een week tot 10 dagen moet rekenen. Groet


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 15 jun 2008 3:46 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 8:18 pm
Berichten: 172
Mijn rente is inmiddels ook aangepast naar 5%. Ik heb afgelopen week een afschrift per post ontvangen met de bijgeschreven rente door het afsluiten van de rekening en weer opnieuw openen. Ik heb behalve dit geen bericht ontvangen dat de rekening omgezet is. Zie nu dus wel op internet die 5% staan.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 16 jun 2008 4:38 pm 

Geregistreerd: zo 01 jun 2008 8:25 pm
Berichten: 34
Bij een nieuwe rekening geen enkel probleem. 5 euro overgezet om te testen en het stond er vandaag mooi op.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 18 jun 2008 1:58 pm 
Stuiver

Geregistreerd: vr 18 apr 2008 10:51 am
Berichten: 92
voor mij is het iig nog steeds niet mogelijk om geld over te maken naar mijn CE rekening. Hoe lang zal dat geintje nog gaan duren? Heeft iemand daar over geinformeerd?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 18 jun 2008 5:53 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 23 feb 2008 12:46 pm
Berichten: 53
Bij mij ook nog steeds niet
Heb email gestuurd waarin mij verteld werd dat het na 19 juni weer mogelijk moet zijn.

Met vr Gr.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 jun 2008 6:40 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1059
Ik heb nu voor de tweede keer mijn overboeking teruggestort gekregen (eerste keer was 11 juni, tweede keer 18 juni). Vorige week werd nog gezegd (telefonisch) dat het vanaf 12 juni weer mogelijk zou zijn.

Zucht...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO