Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 2:10 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 jun 2008 4:40 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 23 feb 2008 12:46 pm
Berichten: 53
Is bij mij al 3keer terug gestort
Ook vandaag lukt het nog niet.
Geld nu maar op AK gestort
doet het tenminste nog 4,55%
Ben er onderhand goed flauw van

Met vr gr.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 jun 2008 4:55 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
heidejan schreef:
Ben er onderhand goed flauw van


Dat zeg je goed...

Ik begin me nu ook een beetje te ergeren. Tot vorige week vond ik het nog niet zo erg, ze zijn steeds best vriendelijk en zo, maar het wordt nu wel eens tijd dat ze dit oplossen, want er was me beloofd dat het vorige week vrijdag al opgelost zou zijn...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2008 2:12 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 09 feb 2008 10:11 pm
Berichten: 80
Bij mij ook al 2x teruggestort. Heb daarnet gebeld en ik zou uiterlijk volgende week woensdag weer moeten kunnen storten.

Dan heb ik toch al bijna 3 weken niet kunnen profiteren van die 5%, misschien is dat wel de bedoeling van CE :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2008 4:35 pm 
Stuiver

Geregistreerd: vr 18 apr 2008 10:51 am
Berichten: 92
Father Ted schreef:
Bij mij ook al 2x teruggestort. Heb daarnet gebeld en ik zou uiterlijk volgende week woensdag weer moeten kunnen storten.

Dan heb ik toch al bijna 3 weken niet kunnen profiteren van die 5%, misschien is dat wel de bedoeling van CE :lol:


Dan zou het dus neerkomen op vier weken. Bij andere mensen werden al eerdere data genoemd, dus of het volgende week ook echt mogelijk zal zijn om te storten. :roll:

Het duurt buitengewoon lang. Zonder berichtje van uitleg oid.
Bij wijze van spreken, was een nieuwe rekening openen en deze sluiten waarschijnlijk sneller geweest.

En wat ik me ook afvraag, als de rekening niet bestaat, krijgen we dan over die weken rente (dat zal vast wel, maar met deze hele gang van zaken ik er toch een beetje aan twijfelen)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2008 5:00 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 10:47 pm
Berichten: 299
Tot dit is opgelost, toch maar even gestald op de Icesaverekening :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 21 jun 2008 7:32 pm 
Stuiver

Geregistreerd: za 05 apr 2008 10:37 pm
Berichten: 51
CEB heeft mijn belastingteruggave in elk geval gemist, deze is lekker naar de ATB gegaan, die wèl altijd betrouwbaar is!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 24 jun 2008 9:45 am 

Geregistreerd: di 24 jun 2008 9:35 am
Berichten: 20
Hallo,

Ik ben nu al 2 weken continu bezig geld te storten op de CE rekening en het komt steeds de volgende dag weer terug. Ik heb bijna dagelijks gebeld met CEB en telkens wordt gezegd dat ik nog 2 dagen moet wachten en dat het dan geregeld is. Eerst was het verhaal dat ik de enige (!) was. Vandaag gaf men toe dat het 200 klanten betreft. Equens zou een fout gemaakt hebben waardoor het rekeningnummer wel is afgemeld maar niet weer aangemeld. Vreemd dat ze dat nu pas weten, want volgens de klantenservice is er elke keer naar Equens gebeld...

Ik heb nu nadrukkelijk om een officiele reactie gevraagd en om een enige vorm van compensatie. Ook als de fout bij Equens ligt: als bank zou ik niet akkoord gaan met deze 'service'.

Overigens: een officiele bevestiging van de omzetting naar 5% heb ik nooit gehad. Ik heb wel geluk gehad dat ik na de omzetting nog een groot bedrag kon overmaken voordat dit omzettingsprobleem de boel blokkeerde.

Iedereen die dit probleem heeft: laat het er niet bij zitten!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 24 jun 2008 1:00 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Hier ook nog steeds hetzelfde... Ook ik kan niet meer storten, en heb nog geen bevestiging gehad.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 24 jun 2008 3:06 pm 

Geregistreerd: di 24 jun 2008 9:35 am
Berichten: 20
Net nog maar eens gekeken, en warempel nu staat het erop, met valutadatum van morgen. Kennelijk heeft Equens nu haar zaakjes op orde. Of heb ik vaak genoeg gebeld, zodat ze mij een voorkeursbehandeling hebben gegeven...? :wink:

Ben benieuwd of er nog een officiele reactie komt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 24 jun 2008 4:54 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Ik heb vanmiddag ook gebeld. 't Is me niet echt duidelijk geworden wanneer het nu opgelost zal zijn. Maar wat ik jullie mee wilde delen: Deze medewerker had het over een aantal van 30.000 Credit Europe klanten in Nederland, waarvan er toch wel een heel groot aantal aanspraak wilde maken op die 5%.

Die 30.000, reken daar een klein beetje overdrijven/opscheppen van af, dan kunnen we uitgaan van een dikke 25.000 CE klanten...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 24 jun 2008 6:45 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 09 feb 2008 10:11 pm
Berichten: 80
Ook hier kan de vlag uit. De klantenservice heeft woord gehouden: ik kan weer storten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 25 jun 2008 11:37 am 

Geregistreerd: di 24 jun 2008 9:35 am
Berichten: 20
Ik ben vanochtend terug gebeld door CEB, met de mededeling dat het overboeken weer mogelijk is. Daar was ik dus inmiddels al achter. Wel netjes dat ze terugbellen, dat was me eerder ook al beloofd maar gebeurde toen niet. Ik kreeg verder te horen dat mijn klacht aan de directie voorgelegd is en dat ik daarvan nog een reactie krijg. Ik wacht verder af.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 25 jun 2008 12:41 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 09 jun 2008 10:53 am
Berichten: 339
Woonplaats: Dekseldorp
Ik hen de 24e overboeking gedaan en de 25e staat het erop. Geen problemen verder aan deze kant. sorry dat het voor jullie anders uitpakte.

30,000 klanten in Nl lijkt me overigens een beetje overdreven denk ik zo. Misschien 30.000 rekeningnen, maar dat is iets anders.....

dek

_________________
dek je in met goud...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 07 sep 2008 9:08 am 

Geregistreerd: di 24 jun 2008 9:35 am
Berichten: 20
Boudt schreef:
Ik ben vanochtend terug gebeld door CEB, met de mededeling dat het overboeken weer mogelijk is. Daar was ik dus inmiddels al achter. Wel netjes dat ze terugbellen, dat was me eerder ook al beloofd maar gebeurde toen niet. Ik kreeg verder te horen dat mijn klacht aan de directie voorgelegd is en dat ik daarvan nog een reactie krijg. Ik wacht verder af.

Nou, ik kon natuurlijk wachten tot ik eens ons woog. Deed ik natuurlijk niet, op 19 juli heb ik maar eens een brief gestuurd. Op 4 september krijg ik antwoord: met alle verontschuldigingen ontvang ik het renteverlies van 5% over de hele periode erbij. Dat bedrag(je) is inmiddels binnen.
Duurt even, maar toch een nette afhandeling.
Dus als er nog meer mensen een tijd niet hebben kunnen storten...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO