Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 20 apr 2024 2:26 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Herfstaanbieding (6%) ontvangen per mail?
1. Ja 33%  33%  [ 31 ]
2. Nee 67%  67%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 94
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 9:55 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 23 sep 2008 9:15 am
Berichten: 228
Thijs schreef:
Ik heb even rondgebeld met kennissen. De mensen met een aanzienlijk bedrag op de gewone spaarekening hebben de mail niet gehad. De mensen met een klein saldo, zo ongeveer tot 10k wel. Misschien dat dat een criterium is geweest.

Daarbij komt ook nog dat degenen die geen mailtje hebben gehad...wel de flyer per post hebben gekregen met de mogelijkheid om een 1 jarig deposito (dmv een antwoordcoupon) af te sluiten voor 5,5%.


eerste stelling klopt niet, want tegenvoorbeeld alhier. De tweede stelling zou nog kunnen kloppen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 10:00 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
joliehuis schreef:
De tweede stelling zou nog kunnen kloppen.


Ook niet, heb geen mail én geen flyer ontvangen. Maakt trouwens niks uit, daarvoor hebben we nu toch juist dit prettige forum, om tijdig op de hoogte te zijn :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 10:24 pm 

Geregistreerd: vr 26 sep 2008 11:23 pm
Berichten: 13
Op 17 oktober een mail ontvangen van deze aanbieding. Het bedrag wat er nu nog op staat is te laag voor het afsluiten van een depositie.

Vandaag ook via DHL de aanbieding ontvangen zoals hierboven al vermeld.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 10:44 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 23 sep 2008 9:15 am
Berichten: 228
Kortom, er valt geen peil op te trekken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 11:16 pm 
Stuiver

Geregistreerd: za 19 jan 2008 9:35 pm
Berichten: 54
Vanavond ook folder van DHL ontvangen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2008 11:46 am 

Geregistreerd: do 31 jul 2008 1:07 pm
Berichten: 2
Ik heb vandaag eens een mailtje gestuurd naar Credit Europe, want ik ben wel een klein beetje zat van hun beleid eigenlijk. Ik heb ze gevraagd waarom ik er zelf achteraan moet als ze bv de rente op hun rekeningen wijzigen en dit alleen laten gelden als je aan de bel trekt. Ook heb ik gevraagd waarom ik geen bericht krijg als ze deposito rentes wijzigen. Ik heb er een deposito lopen maar denk er sterk over om bij afloop daarvan alles over te hevelen naar bv NIBC. Ik ben wel een voorstander van open communicatie ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2008 3:53 pm 

Geregistreerd: do 31 jul 2008 1:07 pm
Berichten: 2
Ter vervolg:
Ik heb een mailtje ontvangen met een antwoord op mn gestelde vragen.
Ze zeggen dat ze het mailtje alleen naar bestaande klanten sturen. Duidelijk een automatisch gegenereerd mailtje zonder gekeken te hebben naar mijn inhoudelijke vragen.
Hallo credit europe bank ik ben een bestaande klant met reeds een deposito bij jullie.
Dit soort dingen doen me besluiten de boel bij hen weg te halen zodra mn deposito is afgelopen. Ik heb geen zin ze als een politie agent te moeten blijven volgen. Gewoon een beetje eerlijk zakenn doen mensen dus de rentepercentages gewoon bekendmaken en voor iedereen laten gelden
Maar das mijn persoonlijke mening :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2008 4:24 pm 

Geregistreerd: wo 24 sep 2008 9:09 pm
Berichten: 44
Citaat:
Ik heb geen zin ze als een politie agent te moeten blijven volgen.
Mwah, ik heb anders ook nog nooit post of mail van bijv. de Rabo- of SNS-bank gehad over acties die voor mij interessant zouden kunnen zijn, ook bij andere banken zul je het meestal zelf in de gaten moeten houden. Misschien dat de mailtjes gefaseerd verzonden worden? Ik herinner me van een onlangs ter ziele gegane spaarbank dat sommige mensen vele dagen later een mail ontvingen dan anderen. Vandaag zat er wel de CEB-brief in mijn brievenbus, die heb ik dus ook wat later gekregen. Maar dat geeft niet, de herfstaanbieding loopt nog wel een aantal weken en in die tijd kun je nog steeds een deposito afsluiten tegen een heel mooi percentage ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2008 5:41 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 jun 2008 8:42 pm
Berichten: 441
Phaedros schreef:
Mwah, ik heb anders ook nog nooit post of mail van bijv. de Rabo- of SNS-bank gehad over acties die voor mij interessant zouden kunnen zijn,


Sterker nog: ik heb ook nooit post of mail gehad van de zogenaamde systeembanken als ze de rente verlaagden!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2008 5:53 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 19 okt 2007 9:19 am
Berichten: 124
Vandaag ook de flyer in de bus gehad,

Naar aanleiding van mijn vraag meer info over de 6% deposito's ontving en dat ik er door wist d.m.v spaarinformatie.nl ik onderstaand bericht retour

Deze website had deze informatie niet openbaar mogen maken en zij hebben het ook al verwijderd. Onze herfstactie is alleen voor bestaande klanten bedoeld. Bijna al onze klanten hebben dit als email mailing gekregen, indien dit bij u niet het geval is zorgen wij ervoor dat u toekomstig opgenomen wordt in de lijst van geïnteresseerde klanten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2008 5:59 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 jun 2008 8:42 pm
Berichten: 441
Ricky86 schreef:
Vandaag ook de flyer in de bus gehad,

Naar aanleiding van mijn vraag meer info over de 6% deposito's ontving en dat ik er door wist d.m.v spaarinformatie.nl ik onderstaand bericht retour

Deze website had deze informatie niet openbaar mogen maken en zij hebben het ook al verwijderd. Onze herfstactie is alleen voor bestaande klanten bedoeld. Bijna al onze klanten hebben dit als email mailing gekregen, indien dit bij u niet het geval is zorgen wij ervoor dat u toekomstig opgenomen wordt in de lijst van geïnteresseerde klanten.


Dus wij moeten ons aanmelden voor de lijst van geinteresseerde klanten om in het vervolg per mail aanbiedingen te krijgen? Naar welk emailadres heb jij je mailtje gestuurd?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2008 6:30 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 11 jun 2008 5:40 pm
Berichten: 220
Drentjes schreef:
Ik heb geen zin ze als een politie agent te moeten blijven volgen. Gewoon een beetje eerlijk zakenn doen mensen dus de rentepercentages gewoon bekendmaken en voor iedereen laten gelden
Maar das mijn persoonlijke mening :)


Ik ben het volledig met je eens, maar bijv. de Postbank is ook geen haar beter! Die hebben bestaande rekeningen ook steeds verder verlaagd. Pak bijv. de Plusrekening met 0,5% rente en de Kapitaalrekening met 1,0% rente. Schandalig...daar moet je ook steeds oppassen of ze geen nieuwe rekeningen introduceren met hogere rentes en de bestaande rekening steeds verlagen. Maargoed, ik zou sowieso nooit bij de Postbank sparen. :-)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2008 7:37 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 19 okt 2007 9:19 am
Berichten: 124
Borra schreef:

Dus wij moeten ons aanmelden voor de lijst van geinteresseerde klanten om in het vervolg per mail aanbiedingen te krijgen? Naar welk emailadres heb jij je mailtje gestuurd?


Via het fornulier online op hun website


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 2:13 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 sep 2008 5:22 pm
Berichten: 212
Woonplaats: Randstad
Zojuist de aanbieding alsnog ontvangen in mijn mailbox.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 2:28 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 03 jul 2008 11:02 pm
Berichten: 70
jammer dat je maar 1x kunt stemmen, ook ik heb zojuist alsnog de aanbieding per mail ontvangen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO