Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 5:30 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Herfstaanbieding (6%) ontvangen per mail?
1. Ja 33%  33%  [ 31 ]
2. Nee 67%  67%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 94
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 2:30 pm 
Stuiver

Geregistreerd: zo 29 jun 2008 10:05 pm
Berichten: 61
Woonplaats: bassfly@casema.nl
Ook hier een uurtje geleden alsnog de mail ontvangen.

Blijkbaar lezen ze mee op dit forum, of zijn er teveel klachten binnengekomen over de niet verzonden mail. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 2:43 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 03 jul 2008 11:02 pm
Berichten: 70
of er zijn nog niet voldoende deposito's afgesloten :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 4:41 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 06 sep 2007 5:56 pm
Berichten: 255
Mooggie schreef:

Blijkbaar lezen ze mee op dit forum, of zijn er teveel klachten binnengekomen over de niet verzonden mail. :wink:


hoeft niet per se. Er zijn namelijk meer banken die spreiden, oa atbank en akbank, is mijn ervaring. Zoals spreiden voor spaarders geldt, geldt dit zeker ook voor de banken.
Dus weer een x aantal mensjes blij dat ze de mail ontvangen hebben. Gaan deze mensen dan ook sorrie zeggen ????


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 6:16 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 jun 2008 8:42 pm
Berichten: 441
Ik had een aanmelding voor de mailinglist gestuurd, een bevestiging van opname gekregen en nu net ook het bewuste mailtje ontvangen :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 6:28 pm 

Geregistreerd: wo 30 jul 2008 3:16 pm
Berichten: 41
Ik had op nee gestemd,
maar heb net ook de mail ontvangen.
Klasse aanbieding!
helaas heb ik bijna alles van deze bank weggehaald om bij een ander in deposito's te stoppen.
moet verder uiteraard ook wat beschikbaars overhouden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 6:39 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 11 jun 2008 5:40 pm
Berichten: 220
M'n ouders en ik hebben beide de aanbieding óók ontvangen, ondanks dat we vorige week beide al gebruik gemaakt hadden van de aanbieding (via het forum vernomen).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 7:33 pm 
Stuiver

Geregistreerd: wo 13 feb 2008 9:40 pm
Berichten: 59
Vandaag de herstaanbieding mail ontvangen. Een week geleden had ik de deposito al afgesloten nav de info op het forum.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 7:42 pm 

Geregistreerd: zo 20 apr 2008 3:40 pm
Berichten: 22
Vandaag de mail ontvangen en begin van de week per post de aanbieding gehad....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 8:28 pm 

Geregistreerd: ma 20 okt 2008 1:15 pm
Berichten: 5
Ook ik heb vandaag de herfstaanbieding per mail ontvangen. Ik heb hierop een nette reactie gestuurd om aan te geven dat ik het niet professioneel en betrouwbaar vond dat ik eerst een papieren aanbieding krijg met lagere rente, terwijl andere mensen al per mail de hogere aanbieding hadden gehad. Daarnaast heb ik ook gelijk nog maar even het verdwijnen van de online deposito anuleerbutton aangehaald. En wat denk je... wordt ik begin van de avond, naar aanleiding van deze mail netje gebeld door Credit Europe waarin uitgebreid mijn email beantwoord werd. Toch netjes. In het kort de reactie:
-Papieren mailing: deze werd vanuit Duitsland gedaan en heeft om nog niet precies bekende reden een vertraging in de verspreiding opgelopen van 2 weken. Klonk als een plausibele verklaring.
-Deactiveren deposito annulatieknop: er schijnen behoorlijk wat mensen geweest te zijn die hun deposito wilden annuleren en dit ook online deden. Dit leverde een klachtenstroom op, omdat vanuit het online annuleren altijd een boete berekend wordt, terwijl je officieel binnen 10 dagen zonder problemen je deposito kan annuleren. Dit is de reden geweest om deze mogelijkheid offline te halen. Klonk ook plausible, ook al heb ik vergeten te vragen waarom dat online annuleren niet zo ingesteld kan worden dat hier ook rekening met die 10 dagen gehouden kan worden. Al kan ik mij ook voorstellen dat als dit nu niet zo werkt, je dit niet binnen een hele korte termijn kan herstellen (ik neem aan dat voordat een bank wat aanpast op een site, dit heel erg goed getest en geauthoriseerd moet worden.

Groetjes,

Hans


Laatst bijgewerkt door Zebra op za 25 okt 2008 9:50 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 10:50 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Klinkt plausibel ja.
Het verklaart alleen niet waarom ik (en vele anderen) niet de e-mail met de 6% aanbieding gehad hebben.
Anyways..gelukkig is er dit forum waardoor we toch weer op de hoogte zijn.

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 11:08 pm 

Geregistreerd: vr 26 sep 2008 11:02 pm
Berichten: 30
Ik kreeg ze vandaag allebei tegelijk.
Wel toevallig dat ik gisteren een mail heb gestuurd met de vraag waarom ik niet in hun mailbestand zat. :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 25 okt 2008 5:42 am 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 06 apr 2008 11:11 am
Berichten: 918
Ik heb nu ook de email ontvangen, onmiddellijk nadat ik van de aanbieding gebruik had gemaakt. Mosterd na de maaltijd dus. :D

_________________
There is enough for everyone's need but not enough for everyone's greed- Ghandi ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 25 okt 2008 1:48 pm 
Stuiver

Geregistreerd: ma 09 jul 2007 7:08 am
Berichten: 81
Per post kreeg ik een aanbod van 5.75% voor 2 jaar en per mail een aanbod voor 6% voor 6-9 of 12 maanden. Ik ben op de 6 maanden ingegaan.

Overigens had GMAIL de CE email wel in de spam folder geplaatst.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 25 okt 2008 10:47 pm 

Geregistreerd: za 25 okt 2008 10:41 pm
Berichten: 1
Ik heb de mail ook niet ontvangen, maar bemerkte bij het aanmaken van een nieuw deposito dat de rente op 6 % gesteld werd.
Raar dat het nog steeds niet op de website verwerkt is..
Geldt dus voor 3, 6, 9 en 12 maanden ...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 25 okt 2008 10:57 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
dikkiedikdik schreef:
Ik heb de mail ook niet ontvangen, maar bemerkte bij het aanmaken van een nieuw deposito dat de rente op 6 % gesteld werd.
Raar dat het nog steeds niet op de website verwerkt is..
Geldt dus voor 3, 6, 9 en 12 maanden ...
Nee hoor, bij 3 maanden is het percentage 5.5%


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO