Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 20 apr 2024 12:17 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2009 2:24 pm 

Geregistreerd: wo 11 maart 2009 11:31 pm
Berichten: 2
Per morgen gaat de rente op de Top Interest spaarrekening van Credit Europe omlaag naar 4,0%. Tenminste, voor nieuwe klanten. Bestaande klanten hebben nu eens voordeel van de aparte behandeling: voor hen gaat de rente naar 4,15%. Blijft apart, dat onderscheid bij Credit Europe.

http://mijngeld.blog.nl/sparen/2009/04/06/credit-europe-vliegt-omlaag


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2009 4:38 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
Dat gaat wel erg snel omlaag!
Ik zie deze renteverlaging trouwens nergens nog staan en heb ook geen mail ontvangen.

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2009 5:55 pm 

Geregistreerd: vr 03 okt 2008 11:13 am
Berichten: 21
Citaat:
Op dinsdag 7 april 2009 verlaagt Credit Europe Bank N.V. de rente op de dagelijks opvraagbare spaarrekening voor nieuwe klanten naar 4,0% p.j. Ook de rente voor bestaande klanten gaat naar beneden. Wij hebben echter besloten om alle bestaande klanten een rente van 4,15%** p.j. op de Top-Interest rekening te bieden. Met deze rente-verlaging reageert Credit Europe Bank N.V. op de algemene daling op de spaarmarkt. De verwachting is dat ook verdere rente-verlagingen niet zijn uit te sluiten.

Als u kiest voor een Credit Europe Termijndeposito bent u verzekerd van een vaste rente gedurende de gehele looptijd. Credit Europe Bank N.V. biedt u nu een uiterst aantrekkelijke rente van 5,25%* p.j. voor een termijndeposito met een looptijd van 3 jaar. Dit betekent dat u 3 jaar lang bent verzekerd van een rente van 5,25% p.j. Deze rente wordt jaarlijks op uw Top-Interest rekening uitbetaald.

Hoe opent u een termijndeposito?

Heel eenvoudig, u vult deze termijndeposito-opdracht in en stuurt het naar ons op. Nog eenvoudiger kunt u uw deposito openen via Online Banking.

Profiteer nu van deze voorjaarsaanbieding!
Met vriendelijke groeten,

CREDIT EUROPE BANK N.V.

* Rentetarief per 17 maart 2009; rentewijzigingen voorbehouden; vanaf een minimale inleg van
€ 2.500,– bij een looptijd van 3 jaar

** Rentetarief per 7 april 2009; op 12 maart 2009 heeft een rente-wijziging naar 4,5% p.j. plaatsgevonden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2009 6:13 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Ben benieuwd hoe Alphons die 2 percentage op gaat lossen in RenteTrekker. :mrgreen:

@Glassie
Mag ik aannemen dat je bovenstaand bericht per mail ontvangen hebt?

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2009 6:42 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 25 sep 2008 8:05 am
Berichten: 476
Credit Europe vliegt omlaag
Zó! Dat is snel…. Per morgen verlaagt Credit Europe de rente op de direct opvraagbare Top Interest spaarrekening naar 4,0%. Het is nog maar een paar weken geleden dat de rente van 5,1% naar 4,5% daalde, en nu dus verder naar 4,0%. Dat de spaarrente behoorlijk verder zou gaan dalen had de directeur van Credit Europe vorige week overigens wel aangekondigd, al had hij er geen data bij genoemd. Bijzonder vind ik de behandeling van bestaande klanten.

...

Bron: mijngeld.blog.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2009 7:32 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: ma 14 jul 2008 9:25 pm
Berichten: 212
Ai, dit is slecht nieuws. Ik ben bang dat het hele rijtje nu weer gaat volgen. Toch maar weer eens nadenken over andere mogelijkheden om een beetje rendement te kunnen maken..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2009 9:21 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Heb nog geen e.mail ontvangen en op de site staat nog 4,5%.

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2009 9:23 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2502
Chartaal schreef:
Toch maar weer eens nadenken over andere mogelijkheden om een beetje rendement te kunnen maken..


Eigenlijk wil ik niet nagenoeg alles in deposito zetten. Maar zo krijgen ze me wel die kant op. Nog even vlug een depo voor 1 jaar bij AT Bank voor ook die verder omlaag gaan. Volgende maand loopt er eentje af, zou toch beter daarop kunnen wachten. Maar ja, dan weer een jaar 0,5% minder en dat zijn nu net de krenten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2009 11:50 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Chartaal schreef:
Ai, dit is slecht nieuws.

Och, 't begint een heel veilige bank te worden zo :P


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 apr 2009 7:57 am 
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 07 maart 2007 9:24 pm
Berichten: 605
Ik heb de rente op de site aangepast. Daarbij heb ik hem op 4,0% gezet omdat de rente is die voor iedereen te verkrijgen is. Als extra opmerking heb ik aangegeven dat bestaande klanten 4,15% krijgen. Als blijkt dat nieuwe klanten die bellen toch de 'oude' rente van 4,15% krijgen zou ik hem als 4,15% in de top-10 lijst kunnen zetten. CEB valt nu nog net niet uit de top-10 lijst....

http://www.spaarinformatie.nl/sparen/re ... t_Rekening

_________________
Beheerder http://forum.SpaarInformatie.nl/ & http://www.SpaarInformatie.nl/ !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 apr 2009 8:40 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 8:29 am
Berichten: 144
Heb mn foepies maar weer overgeboekt naar mn Rabo rekening, scheelt nog maar een procentje.

Heb nog wel twee deposito's lopen bij C.E. deze lopen in juli af en gaan ook weg bij C.E.

Van 5,25% naar 4% binnen 3 maanden is me net iets te veel van het goede. Als iedereen zn centen weghaald moeten ze vanzelf weer stunten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 apr 2009 9:05 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5823
Woonplaats: Obliville
Icevrees schreef:
Heb mn foepies maar weer overgeboekt naar mn Rabo rekening, scheelt nog maar een procentje.

De logica ontgaat me eerlijk gezegd. C.E. geeft altijd nog méér rente dan de Rabo, zonder enige opnamebeperking.
En het garantiestelsel is ook op C.E. van toepassing.
Beetje zinloos schuiven met geld dus?

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 apr 2009 9:33 am 

Geregistreerd: vr 03 okt 2008 11:13 am
Berichten: 21
@Paul: Ja, dat stond in mijn mailtje...
Vreemd dat niet iedereen die heeft gekregen...

Tis niet dat ik zo enorm rijk ben dat ze me voortrekken :mrgreen: (of eigenlijk: :cry: )


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 apr 2009 9:38 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 8:29 am
Berichten: 144
Het gaat mij er mee rom een gebaar te maken.

Van 5,25% naar 4% in nog geen 3 maanden vind ik een te grote daling voor een "prijsstunter".

Nu heb ik alles weer onder 1 account, wat op 25.000 wel 250 per jaar scheelt uiteraard. Hopelijk doen veel meer mensen dit, waardoor ze misschien weer eens gaan stunten!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 apr 2009 10:47 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 dec 2008 12:38 pm
Berichten: 1120
Woonplaats: Hirdo
glassie schreef:
waardoor ze misschien weer eens gaan stunten!!

Helaas valt er voorlopig,gezien de dalende ECB rentes,weinig meer te stunten door de banken! :(

_________________
Als tijd geld is, hoe arm ben je dan als je géén tijd hebt.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO