Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 11:04 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 06 okt 2008 10:54 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 10:16 am
Berichten: 250
Het is inderdaad eenvoudig door te bellen en aan te geven dat je ook een hogere rente wil. Je krijgt dan de rente uitgekeerd van de 4.5% rekening en binnen een week heb je 5.25% als rente.

Ik vond in het telefoon menu wel vreemd dat ik mijn pin-nummer moest ingeven naast mijn klantnummer en de volgende keer kies ik gewoon de 0 dan krijg ik gewoon iemand te spreken.

Marcel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 1:25 am 

Geregistreerd: wo 24 sep 2008 9:09 pm
Berichten: 44
Een mailtje sturen kan ook, is zo gebeurd. Heb ik afgelopen zomer ook gedaan, kreeg toen als reactie:

Citaat:
Geachte mevrouw, meneer,

Wij danken u voor uw e-mail en delen u het volgende mede.

Het actuele rentepercentage van 5 % op de Top Interest rekening is bedoeld voor rekeningen die geopend worden na 3 juni 2008 en is als actie bedoelt om nieuwe klanten te winnen.

Uit coulance gaan wij uw rekening aanpassen zodat ook U kunt profiteren van deze rente.

Het aanpassen van de rekening duurt ongeveer twee weken. Tijdens het aanpassen kan het kortstondig niet mogelijk zijn uw rekening online te beheren of overboekingen te doen.

U krijgt de opgebouwde rente tot op de dag van de aanpassing goedgeschreven en ontvangt hiervan een dagafschrift per post toegestuurd.

Wij herinneren u eraan dat het rentepercentage op de Top Interest rekening variabel is.
Indien u geïnteresseerd bent in gegarandeerde vaste rentepercentages, kunnen wij u onze termijn deposito’s aanbieden met interessante, over de gehele looptijd vast staande rentes.

Onze contact center medewerkers adviseren u graag over de mogelijkheden.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn.


De renteverhoging is prima gegaan, duurde maar één dag en de tot dan toe opgebouwde rente werd netjes uitgekeerd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 16 okt 2008 7:40 pm 

Geregistreerd: za 11 okt 2008 11:13 am
Berichten: 30
ik heb afgelopen zaterdag ook een mailtje gestuurd dat ik ook graag 5,25% wil, maar ik heb tot op heden geen reactie gehad. Is het normaal dat dit zolang duurt?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 8:49 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jun 2008 11:47 am
Berichten: 282
cebrabo schreef:
ik heb afgelopen zaterdag ook een mailtje gestuurd dat ik ook graag 5,25% wil, maar ik heb tot op heden geen reactie gehad. Is het normaal dat dit zolang duurt?


Nee, ik had indertijd binnen één dag een bevestigingsmail binnen. De gehele procedure duurde wel een weekje of zo. Op het gebied van afspraken nakomen en administratieve verwerking scoort CEB altijd hoog. Dat is ook mijn ervaring. Even iets fout gegaan, denk ik. Je kan ook altijd even met ze bellen.

_________________
Sparen ...... het blijft leuk!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 10:27 am 

Geregistreerd: za 11 okt 2008 11:13 am
Berichten: 30
Ik heb zelfs geen bevestigingsemail gehad.

Heb net het email formulier op de site nogmaals ingevuld. Ik hoop dat het nu goed gaat, anders scoort CE wederom geen punten bij mij.

De eerste keer dat CE bij mij minpunten scoorde was toen ze alleen nieuwe klanten 5,25% gaven (Postbank achtige actie).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 3:58 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 29 okt 2007 10:11 pm
Berichten: 331
Woonplaats: emmeloord
@cebrabo:

gewoon even bellen met de jongens van CEB:
volgens mij kunnen ze deze wijziging direct in werking stellen (duurt dan nog enkele dagen dat is doorgevoerd)
Alternatief nummer: 020 3576363

Mvrgr,

WitteDuif


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 8:03 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 23 sep 2008 9:15 am
Berichten: 228
Bij mij duurde het twee weken (zoals ook was medegedeeld). Gedurende die periode kon ik ook geen gebruik maken van de internetrekening.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2008 2:42 pm 

Geregistreerd: za 11 okt 2008 11:13 am
Berichten: 30
Inmiddels toch reactie gehad op mijn emails:

Citaat:
Wij danken u voor uw e-mail en delen u het volgende mede.

Het actuele rentepercentage van 5,25% op de Top-Interest spaarrekening geldt voor rekeningen die geopend worden na 3 juni 2008 en is een tijdelijke actie om nieuwe klanten te werven.

Echter, op uw verzoek zullen wij uw rekening aanpassen (duur ongeveer 2 weken) zodat ook u kunt profiteren van deze hoge rente.
Tijdens de periode dat wij uw rekening aanpassen is deze geblokkeerd en is het dus niet mogelijk uw rekening online te beheren of overboekingen te realiseren. U kunt uiteraard uw rekeninggegevens nog wel inzien.

U ontvangt de opgebouwde rente tot aan de dag van aanpassing bijgeschreven, wat te zien zal zijn op het dagafschrift dat u toegestuurd krijgt.

Graag maken wij van de gelegenheid gebruik u opmerkzaam te maken op onze termijndeposito´s met zeer aantrekkelijke rente, die kan oplopen tot zelfs 6.00%. Met het termijndeposito haalt u maximaal rendement uit uw spaargeld. U bepaalt zelf de looptijd en de rente kan tussentijds niet wijzigen, zoals op uw spaarrekening, die variabel is.

Onze contact center medewerkers adviseren u graag over de mogelijkheden.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ed en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO