Blikoortje schreef:
Paul209 schreef:
Ook kreeg ik niet zonder slag of stoot mijn geld terug.
Kortom, ook al is de overeenkomst niet tot stand gekomen (ik kreeg immers mijn hele inschrijfformulier + kopie legitimatie retour) ik krijg mijn 'onverschuldigde betaling' niet zonder schriftelijk verzoek terug.
Dit vind ik helemaal een vreemd verhaal, Paul, kun je iets meer uitleggen over wat er precies gebeurd is tussen jou en de ASN, ik bedoel het voortraject dat tot deze situatie leidde?
Aanvraagformulier + legitimatie verzonden aan ASN. (+ Verwijzing: bestaande klant.)
Intussen was mijn rek.nr. bekend en had er al geld naar overgemaakt vanaf de opgegeven tegenrekening.
Daarna heb ik
alle papieren retour ontvangen wegens niet bijgesloten kopie afschrift tegenrekening.
Kortom, de overeenkomst is niet tot stand gekomen en zie er bij nader inzien geheel van af.
Op mijn vragen per email en telefonisch of ik mijn geld terug kan krijgen: stuur maar een briefje dat u met de voorwaarden niet akkoord bent.
Helpmiep deed net alsof de overeenkomst wél tot stand gekomen was en refereerde aan een soort bedenktijd.
Ach, volgens mij zijn ze daar helemaal op hol geslagen door hun angst voor terroristen.
Prima, maar ik ga mij echt niet 4x voorstellen, als de banken zelf maar 3x kloppen propaganderen.